Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bolle

Het voelt toch een beetje als ?voor de gek gehouden?. Diemers uiteraard dikke prima, maar onze spits is en blijft een gok. En niet direct iets erbij voor op de vleugel terwijl je vd Water al maanden probeert te lozen? Bijzondere gang van zaken.

Er zitten verdomme 14K aan supporters en sponsoren in een grandioos stadion en we spelen weer voor de kat zn viool? Beschamend.

Bolle

Citaat van: Harry L. op september 02, 2024, 19:45:46
Navarone Foor, zoiets zal het wel worden

Is ie geblesseerd? Dan zou t zomaar kunnen.

michello

Het meest bizarre is nog dat er geen verdediger gehaald wordt.
3 centrale verdedigers de komende weken waarvan 1 een middenvelder en een tiener zonder ervaring.
En dan hebben we nog de backs die te kort komen en waar nooit een vervanger voor Sylla is gekomen.

Ik hoop dat Andor voor de gek gehouden is.

Noordcambuur

Je hebt Schaapman en Gabi nog maar die zijn nog niet fit ik weet niet hoelang dit gaat duren als ze wedstrijdfit zijn.

DeBruyne

Divaio Bobson heeft zijn contract laten ontbinden bij Zwolle. Ik gok op hem...

TheDutchman

Je zou zeggen dat er genoeg tijd is om nog een speler aan te trekken..?

Bolle

Citaat van: michello op september 02, 2024, 19:51:47
Het meest bizarre is nog dat er geen verdediger gehaald wordt.
3 centrale verdedigers de komende weken waarvan 1 een middenvelder en een tiener zonder ervaring.
En dan hebben we nog de backs die te kort komen en waar nooit een vervanger voor Sylla is gekomen.

Ik hoop dat Andor voor de gek gehouden is.

Een blinde ziet nog dat (ook) daar wat nodig is. Hoop ook op nog wat nieuws, maar vrees met grote vreze?

Bolle

Citaat van: TheDutchman op september 02, 2024, 19:55:55
Je zou zeggen dat er genoeg tijd is om nog een speler aan te trekken..?

Nee, ze zitten vast met zn allen in Sophias op dit moment.

Proppie

Op lc.nl uitleg over spelersfonds en transfers. Goed om te lezen voor iedereen die zich rijk rekent en topspelers verwacht

Huizem

Martina halen voor de ervaring achterin. Transfervrij.

NRG

Citaat van: Proppie op september 02, 2024, 19:58:06
Op lc.nl uitleg over spelersfonds en transfers. Goed om te lezen voor iedereen die zich rijk rekent en topspelers verwacht

Helaas. Niet te lezen voor de gemiddelde Leeuwarder.

michello

Citaat van: Proppie op september 02, 2024, 19:58:06
Op lc.nl uitleg over spelersfonds en transfers. Goed om te lezen voor iedereen die zich rijk rekent en topspelers verwacht

Ah kijk. Proppie meld zich namens het spelersfonds.

oscarsielstra

Citaat van: Proppie op september 02, 2024, 19:58:06
Op lc.nl uitleg over spelersfonds en transfers. Goed om te lezen voor iedereen die zich rijk rekent en topspelers verwacht

Betaalmuur  :wall 8P

DayDreamer

Pak het lijstje met vertrokken spelers er eens bij, zitten een paar grootverdieners bij, pak dan het lijstje met nieuwe spelers.
Je gaat van 1.5/1.6 miljoen naar 2.6/2.7 miljoen spelersbudget. De spelers die gehaald zijn, passen toch in het salaris wat je hebt vrijgespeeld van vertrokken spelers, als dat niet zo is, wat gaan die nieuwe spelers dan in godsnaam verdienen?  Ik zie geen miljoen euro verschil in deze selectie hoor.  Als er geldproblemen zijn, of geld naar stadion moet, communiceer dat dan.

Met deze selectie is middenmoot al lastig, naja vergelijken met afgelopen seizoen doe je het dan beter, in dat tempo kunnen we over 2 of 3 jaar meedoen voor Play Offs.


DayDreamer

Citaat van: Proppie op september 02, 2024, 19:58:06
Op lc.nl uitleg over spelersfonds en transfers. Goed om te lezen voor iedereen die zich rijk rekent en topspelers verwacht

LC kijk ik al niet eens meer op, alles achter betaalmuur.