Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Nou dat zou ik ZEER teleurstellend vinden!!

NRG

De tijd gaat aardig dringen. Heel blij met komst van Diemers. Onze nieuwe spits is echt afwachten. Hopen op een Ogbeche scenario. v/d Water weg is denk ik het beste voor beide partijen. Maar er moet nog wel wat voor terugkomen. Het is nu wel heel mager allemaal. Of zouden toch alle spelers verkocht zijn uit financi?le overwegingen? In dat geval is het nieuwe stadion voorlopig meer last dan lust. Maar goed. We hebben nog een aantal uren te gaan. Ik laat me graag verrassen.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op september 02, 2024, 19:17:05
Nou dat zou ik ZEER teleurstellend vinden!!
nou zeker en als van de water weggaat dan heb je maar 2 buitenspelers?.

Harry L.

Citaat van: Leeuwarder94 op september 02, 2024, 19:15:47
Volgens Andor Faber komt er vandaag niks meer bij...

Dat is geen goed nieuws, wie moet onze nieuwe spits dan gaan bedienen 8P
Pauwels en Balk  ;(

TheDutchman

Zal wel niemand willen komen van het lijstje. Als vd water gaat, trekken ze een transfervrije vleugel aan na het sluiten van de window. Dit wordt wat.

TheDutchman

Citaat van: Harry L. op september 02, 2024, 19:18:27
Dat is geen goed nieuws, wie moet onze nieuwe spits dan gaan bedienen 8P
Pauwels en Balk :|
Diemers, hopelijk

Harry L.

Citaat van: Leeuwarder94 op september 02, 2024, 19:15:47
Volgens Andor Faber komt er vandaag niks meer bij...

Zeer teleurstellend, had op meer gehoopt. We hebben nu voorin weer weinig tot niets (spits eerst aankijken uiteraard)

michello

Citaat van: Leeuwarder94 op september 02, 2024, 19:15:47
Volgens Andor Faber komt er vandaag niks meer bij...


Treurig als dit echt zo is. Verdediging van nog geen 22 jaar gemiddeld.  ;(

Trainert!

Citaat van: Leeuwarder94 op september 02, 2024, 19:15:47
Volgens Andor Faber komt er vandaag niks meer bij...


je verwacht het niet. armoe troef !

Inferno-058

 Nieuw stadion maar nog even amateuristisch.

Specuveter

Als je toch ziet wie er allemaal weg zijn gegaan.
Kaam met best salaris
Bergsma met best salaris
Osch met best salaris
Vd Water met topsalaris
Smit voor 1 miljoen verkocht

En dan haal je Diemers en huur je ??n spits
Nou schiet mij maar lek.

Poetser

Wat een reacties..   :zucht

Inferno-058


oost

Citaat van: Poetser op september 02, 2024, 19:26:14
Wat een reacties..   :zucht

Ja joh we moeten intens gelukkig zijn met deze selectie   l0l

DayDreamer

Kan toch niet zo zijn dat het spelersbudget op is lijkt me, meer dan 1 miljoen extra ten opzichte van vorig seizoen, daarnaast een aantal dure spelers weg plus een transfersom voor Smit.
Maar het zal wel weer naar tekorten gaan voor het stadion.

Nieuwe linksback was nodig
Extra cv nodig
Als v/d Water gaat heb je nog 2 extra aanvallers nodig

Maar nee, Cambuur vind het wel goed zo, denk dat Lambooij dure contracten heeft voorgeschoteld aan nieuwe spelers, zo kan iedereen wel shoppen naar nieuwe spelers.