Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 23 aug. Top Oss - SC Cambuur L.

Gestart door Noordcambuur, augustus 18, 2024, 19:18:29

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Bolle op augustus 23, 2024, 22:52:23
Speelden die vorig jaar KKD?
Nee, en tot nu toe 0 punten, dat is nog minder dan wij in 2024. Ik zeg het met een knipoog omdat het er werkelijk ook helemaal niets toe doet wat Hans Kraaij vindt wat mij betreft :)

Bolle

Klopt. En dat gaat weer ten koste van seizoenskaarten etc.

Investeren en een weloverwogen gokje zou niet misstaan!

Inferno-058

Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2024, 22:52:52
Wordt gewoon weer een overgangsjaar, grijze middenmoot waar we horen. Veel te weinig kwaliteit.
Alleen om de voorhoede op te krikken heb je al 3 nodig en dan nog een creatieve 10. Gaat natuurlijk nooit lukken.
Ja denk ik ook. Vraag is ook hoelang Henk heilig blijft dan in Leeuwarden en omstreken.

Bolle

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 23, 2024, 22:53:41
Nee, en tot nu toe 0 punten, dat is nog minder dan wij in 2024. Ik zeg het met een knipoog omdat het er werkelijk ook helemaal niets toe doet wat Hans Kraaij vindt wat mij betreft :)

Ik ben het ook vaak niet met hem eens, maar richt me liever op ons eigen team. Hebben we de bingo-kaarten voor de interviews al klaarliggen?

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op augustus 23, 2024, 22:55:17
Ja denk ik ook. Vraag is ook hoelang Henk heilig blijft dan in Leeuwarden en omstreken.
haha klopt helemaal?.ik ben wel ff klaar met blablablabla

De Gast

Citaat van: janou op augustus 23, 2024, 22:31:51
100% eens. Hij moet even goed gaan vallen, en dan gaan we ook weer makkelijker voetballen. Al dat paniekvoetbal hier, na 3 wedstrijden kan je zeggen dat we 6 punten meer hadden verdiend. Komt echt wel weer goed, gewoon rustig blijven dan komen de punten vanzelf.

Hoop is uitgestelde teleurstelling.

Ik geef het echt op. De gezichten van enkele spelers.. een Water, een Balk. Ze hebben twee jaar ellende achter de rug en weten inmiddels dat het niks beter zal worden.

Inferno-058

Citaat van: janou op augustus 23, 2024, 22:31:51
100% eens. Hij moet even goed gaan vallen, en dan gaan we ook weer makkelijker voetballen. Al dat paniekvoetbal hier, na 3 wedstrijden kan je zeggen dat we 6 punten meer hadden verdiend. Komt echt wel weer goed, gewoon rustig blijven dan komen de punten vanzelf.
MVV wonnen we onterecht, vandaag hadden mogen winnen al was het minder overtuigend dan tegen Helmond. Zo is het dan wel weer.

sunderland

We hebben het hier meestal over de achterhoede dat die zo slecht is. Als je zelf wel scoort dan speel je achterin helemaal makkelijk. Vandaag stond de achterhoede inclusief keeper gewoon prima. Hun kansen kwamen uit hotseknots ballen. Casas bevalt mij uitstekend. Het lag nu aan de voorhoede en aanvallende middenveld ( als die er was) .

janou

Citaat van: Inferno-058 op augustus 23, 2024, 23:02:31
MVV wonnen we onterecht, vandaag hadden mogen winnen al was het minder overtuigend dan tegen Helmond. Zo is het dan wel weer.

Jup, vandaag was iets meer wanhopig opzoek naar de goal terwijl tegen Helmond echt kans op kans werd gecre?erd. Dat is ook mijn houvast, ik vind dat we t.o.v. vorig jaar veel meel controle hebben in wedstrijden en minder weggeven.

Conclusie dat het seizoen niets wordt slaat helemaal nergens op. Feit is wel dat we voor de goal een stuk rustiger moeten worden in het maken van keuzes. Als we daar progressie in boeken win je een potje als vandaag met 0-4

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op augustus 23, 2024, 23:02:31
vond niet dat we onterecht wonnen bij mvv.

okkele

Citaat van: Inferno-058 op augustus 23, 2024, 22:55:17
untouchable !

het is op cabaret-site cambuuronline altijd zo belangrijk wat het resultaat is op de wedstrijd-dag zodat we fijn kunnen kankeren op bepaalde spelers en stafleden.
maar geweldige henk blijft altijd buiten schot omdat het een mooi mens is.
het zou toch mooi zijn dat ik op mijn werk net zo fantastisch zou zijn als onze henk, kon ik gewoon kut-werk leveren en mijn salaris incasseren.

ps,
gefeliciteerd sjors, fijn weekend.
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Gast

Citaat van: okkele op augustus 23, 2024, 23:20:36
untouchable !

het is op cabaret-site cambuuronline altijd zo belangrijk wat het resultaat is op de wedstrijd-dag zodat we fijn kunnen kankeren op bepaalde spelers en stafleden.
het zou toch mooi zijn dat ik op mijn werk net zo fantastisch zou zijn als onze henk, kon ik gewoon kut-werk leveren en mijn salaris incasseren.

ps,
gefeliciteerd sjors, fijn weekend.
:proost

Maar even afkoelen..

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: okkele op augustus 23, 2024, 23:20:36
untouchable !

Ieder z'n eigen mening, maar ik merk dat ik slecht tegen dit soort reacties kan ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

michello

Citaat van: sunderland op augustus 23, 2024, 23:07:33
We hebben het hier meestal over de achterhoede dat die zo slecht is. Als je zelf wel scoort dan speel je achterin helemaal makkelijk. Vandaag stond de achterhoede inclusief keeper gewoon prima. Hun kansen kwamen uit hotseknots ballen. Casas bevalt mij uitstekend. Het lag nu aan de voorhoede en aanvallende middenveld ( als die er was) .

Helemaal eens. Voorin gaat ons opbreken als we niks meer gaan doen. Balk wordt met de week minder, Smit is gehyped en is gewoon een matige spits. Van der Water doet in 1 actie iets goeds en komt dan met de meest bizarre voortzettingen. Pauwels is er ook nog niet klaar voor en is verdedigend dramatisch, in ieder geval vandaag.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021