Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - piene hassus

#1
netsys toch na al dat spitsengeouwehoer om nix
#2
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
september 03, 2024, 12:55:11
De nieuwe selectie snapt dyn systeem nog niet. Miskien wat minder gimmestiek en dyn systeem uutlegge. Sommige speulers lope as un kiep sonder kop over ut feld.
#3
Selectie en Technische staf / Re: Milan Smit
juli 06, 2024, 14:36:06
Citaat van: denistel op juli 06, 2024, 11:25:55
zou prima zijn toch voor hem en voor ons kenne we eindelijk eens poen pakken

poen maakt gien goals
#4
 we mutte foor gien enkele kkd klub bang weze, anders hewwe we inne ere divisie nix te soeken
#5
Selectie en Technische staf / Re: Yanick van Osch
februari 14, 2024, 14:14:59
Maak us un praatsje met die kieper van Hercules, maakte un solide indruk en is folges mij reserve
#6
Selectie en Technische staf / Re: Milan Smit
februari 08, 2024, 16:09:18
Citaat van: michello op februari 08, 2024, 11:53:03
Ik zou het zonde vinden om Smit op de flanken te zetten. Als je hem kan laten blijven scoren zijn we spekkoper. Ze kunnen samen spelen, dan moet je Smit vlak onder Uldrikis laten spelen.

of andersom
#7
Citaat van: SCC op oktober 30, 2023, 16:35:35
Voetbal is toch wel prachtig h?.
Zie wat er nu bij Ajax gebeurt en in mindere mate ook in Groningen. Die kunnen in de rust gewoon van Veen, Duarte en Valente brengen. Dan heb je al staan een Bacuna en Pelepuysi (hoe je dat maar schrijft).
Maar 1 + 1 maakt nog geen 2. Want aan de trainer ligt het ook niet, maar soms is de chemie (binnen de selectie) er niet.

Wij hebben het over Schaapman, de Koe, Henstra en Wiebe. Dat is natuurlijk prachtig, maar als je ziet (qua namen) wat sommige KKD clubs aan ervaring kunnen brengen....
Iedere week weer voer voor discussie, dat voetbal. Heerlijk.
dit elftal het niks te soeken inne eredivisie
#8
Wedstrijden / Re: Sc cambuur-nac
oktober 13, 2023, 17:57:31

Palen + netten

Die prikjes hewwe se su om]
#9
Selectie en Technische staf / Re: Sjors Ultee
oktober 02, 2023, 15:19:55
Kun je niet wat praktijktrainingen geven op positiespel ipv via de computer en /of A4
#10
Selectie en Technische staf / Re: Het bestuur
september 30, 2023, 13:31:57
misschien de taken van Henk en Sjors even wisselen?
#11
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
september 18, 2023, 11:28:55
of ferhure
#12
ut gaat om ut nieuwe seisoen, wat weest wete we wel
#13
Even een  tipje: huppelen en om pilonnetjes lopen kunnen de spelers wel aardig, maar wilt u bij de trainingen aandacht geven aan balbehandeling, aan goede kant dekken en op doel schieten uit de 2e lijn.
#14
must eerst maar goed beter wudde en niet te froeg beginne met stress functie
#15
Citaat van: De Gast op mei 24, 2023, 07:48:19
Kennie niet naar Jong Cambuur ofzo? Er moet toch wel een oplossing te vinden zijn zou je zeggen.
waarom mutte wij werk soeke foor Henk, we kenne het toch beter an hem self frage wat hij inne toekomst wil bij Cambuur