netsys toch na al dat spitsengeouwehoer om nix
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: denistel op juli 06, 2024, 11:25:55
zou prima zijn toch voor hem en voor ons kenne we eindelijk eens poen pakken
Citaat van: michello op februari 08, 2024, 11:53:03
Ik zou het zonde vinden om Smit op de flanken te zetten. Als je hem kan laten blijven scoren zijn we spekkoper. Ze kunnen samen spelen, dan moet je Smit vlak onder Uldrikis laten spelen.
Citaat van: SCC op oktober 30, 2023, 16:35:35dit elftal het niks te soeken inne eredivisie
Voetbal is toch wel prachtig h?.
Zie wat er nu bij Ajax gebeurt en in mindere mate ook in Groningen. Die kunnen in de rust gewoon van Veen, Duarte en Valente brengen. Dan heb je al staan een Bacuna en Pelepuysi (hoe je dat maar schrijft).
Maar 1 + 1 maakt nog geen 2. Want aan de trainer ligt het ook niet, maar soms is de chemie (binnen de selectie) er niet.
Wij hebben het over Schaapman, de Koe, Henstra en Wiebe. Dat is natuurlijk prachtig, maar als je ziet (qua namen) wat sommige KKD clubs aan ervaring kunnen brengen....
Iedere week weer voer voor discussie, dat voetbal. Heerlijk.
Citaat van: De Gast op mei 24, 2023, 07:48:19waarom mutte wij werk soeke foor Henk, we kenne het toch beter an hem self frage wat hij inne toekomst wil bij Cambuur
Kennie niet naar Jong Cambuur ofzo? Er moet toch wel een oplossing te vinden zijn zou je zeggen.