Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Sparta bijna rond met nieuwe trainer, het zal toch niet dat ..........

Cor

Citaat van: PePe op juni 28, 2023, 13:48:09
Sparta bijna rond met nieuwe trainer, het zal toch niet dat ..........

Fred Rutte

Cor

Citaat van: piene hassus op juni 28, 2023, 11:13:39
Even een  tipje: huppelen en om pilonnetjes lopen kunnen de spelers wel aardig, maar wilt u bij de trainingen aandacht geven aan balbehandeling, aan goede kant dekken en op doel schieten uit de 2e lijn.

Als nagenoeg hetzelfde elftal dat al 3 jaar met elkaar speelt dit niet beheerst dan is het niet alleen onder Ultee fout gegaan.

De Gast

Mooie analyse Cor
Sterker nog.. als je dat niet beheerst wat doe je dan in het betaalde voetbal.

Stiens


piene hassus

ut gaat om ut nieuwe seisoen, wat weest wete we wel

De Gast

Traint Sjors niet te vaak op van die veel te kleine goals? Leuke oefenvorm vanmorgen maar die zag ik ook al op de training voorafgaand tegen dkv.

wiekie1969

Misselijke vent. Zit er enkel en alleen voor zichzelf. Nul komma nul binding met dat hele Cambuur. Wordt helemaal niks komend seizoen.

moodygrunn

Citaat van: wiekie1969 op juli 01, 2023, 14:59:43
Misselijke vent. Zit er enkel en alleen voor zichzelf. Nul komma nul binding met dat hele Cambuur. Wordt helemaal niks komend seizoen.

Wat heeft hij gezegd of gedaan (ik neem aan kortgeleden) waar dat uit blijkt?
In Henk en Sandor we trust

Trainert!

Citaat van: wiekie1969 op juli 01, 2023, 14:59:43
Misselijke vent. Zit er enkel en alleen voor zichzelf. Nul komma nul binding met dat hele Cambuur. Wordt helemaal niks komend seizoen.


Klopt! Henk moet na de kerst nog orde op zaken stellen om dan nog nacompetitie te halen.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: moodygrunn op juli 01, 2023, 15:19:17
Wat heeft hij gezegd of gedaan (ik neem aan kortgeleden) waar dat uit blijkt?
niks bijzonders.
dat gejank dat het niks word komend seizoen is een jaarlijks terugkerend spektakel.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Delfzijl/Cambuur

Is een dikke zeurzakkerij dit forum zolangzamerhand. iedere keer weer mensen die het een beetje leuk en positief te houden maar nog veel vaker de afbranders de platwalsers zemelkonten. Ik wordt er de laatste tijd in ieder geval niet vrolijk meer van.... Gelukkig is het bijna zomervakantie en dan begint de competitie weer!
Best wel zin aan, deze komkommertijd vind ik niks.

Stanley

Voor de Ultee haters even een advies: jullie zijn allemaal in een diepe depressie geraakt, waar je moeilijk op eigen kracht uit kan komen. De GGZ heeft vast oplossingen voor het Ultee syndroom, met goede medicijnen.

Noordcambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 01, 2023, 21:08:42
Is een dikke zeurzakkerij dit forum zolangzamerhand. iedere keer weer mensen die het een beetje leuk en positief te houden maar nog veel vaker de afbranders de platwalsers zemelkonten. Ik wordt er de laatste tijd in ieder geval niet vrolijk meer van.... Gelukkig is het bijna zomervakantie en dan begint de competitie weer!
Best wel zin aan, deze komkommertijd vind ik niks.
nou tot augustus dan kerel dan barst het weer los :thumbsup