Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Groningen zondag 29-10-23 12.15 uur

Gestart door Grijskijkert, oktober 23, 2023, 13:26:23

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: sunderland op oktober 29, 2023, 20:28:11
kom dan ook niet met die onzin

Wat ben jij ook een ongelooflijk naar en narcistisch figuur.
Zuid1991 maakt imo een mooi statement en dan stamp je dat nog even de grond in  :R
Iedereen met een afwijkende mening krijgt met jou van doen. Het is echt zo triest.

De Gast

Voor de rest weer een prachtmiddagje. Goed was het niet. Maar dat mogen we nog niet verwachten van Henk. Gezien de selectie lijkt het mij niet realistisch om ook heel veel meer te verwachten. Van mij hoeft Henk zich hiervoor niet telkens te verontschuldigen. Geen geld icm sportief wanbeleid laat ons gewoon ver terugvallen.

sunderland

#212
Citaat van: De Gast op oktober 30, 2023, 10:51:27
Wat ben jij ook een ongelooflijk naar en narcistisch figuur.
Zuid1991 maakt imo een mooi statement en dan stamp je dat nog even de grond in  :R
Iedereen met een afwijkende mening krijgt met jou van doen. Het is echt zo triest.
had jou wat los gelaten? je zult het wel heel jammer vinden dat we hebben gewonnen met je negatieve gedachten. Hoop dat je alleen woont want er zal voor de rest niks aan zijn met steeds weer je negatieve inslag

sunderland

Citaat van: SCC op oktober 30, 2023, 09:11:19
Uldrikis inderdaad sterker, maar ik ben me gisteren echt kapot geschrokken. Totaal geen (herkenbaar) voetbal. 3 sec wachten, als het kan eerst 2x naar elkaar toe schuiven en dan lang op Uldrikis. Die won het wel, maar dar kon niemand op anticiperen en als het wel had gekund, dan werd dat niet gedaan.
Ik verwijt hierin niemand iets, want ik heb gisteren maar ?cht geaccepteerd dat er gewoon niet meer kwaliteit is.

We weten allemaal dat Uldrikis beter is dan Smit voetballend, maar Smit is de enige die kan scoren. Die jongen staat te verpieteren op links, dat is bijna pesterij. En Uldrikis krijgt alleen maar ondankbare en RECHTE lange ballen, terwijl die jongen ze juist in de voeten moet hebben. Dus 2 spelers haal je al volledig uit hun kracht.
Buitens hebben we niet, want Balk kan alleen bediend worden in de ruimte, maar die krijgt ze, als hij ze al eens krijgt, in de voeten achter zich. Dus ook die komt niet in zijn kracht.

En ik vraag me oprecht af hoe anderen (jullie dus) het volgende zien/ verwachten: ik kreeg gisteren ineens het gevoel, althans dat bekroop me, dat Henk hier niet lang hoofdtrainer blijft. Het spel leek er niet op, ik zag Henk ook wat nerveuzer/ ge?rriteerder, ....ik weet niet. Het is een gevoel, maar iets zegt me dat hij hier of vertrekt of toch een andere rol krijgt. Pure speculatie, ik weet het. Het is zeker niet zo dat ik hier iets mee wil bereiken, want ik hoop oprecht dat ik het verkeerd zag, maar dat gevoel kreeg ik. Hoe zien jullie dat?
ik heb dat gevoel niet. Heb wel het gevoel dat Henk er wat alleen voor staat en dat ie eigenlijk iemand mist om mee te sparren, ook onder de wedstrijd. ( zoals slot met Sipke)Maar dat is ook maar een gevoel


denistel

ik lees veel dat we een type maulun missen maar een regelaar op het
muddenveld hebben we wel nogmaals Schaapman speelt veel makkelijker
dan v Kaam en de Jong vind ik is veel sterker aan de bal ziek goed positie
en speelt makkelijker een mannetje uit,dat ze voorzichting zijn met de jeugd
snap ik maar de besten moeten spelen, buitens ook zet wiebe gewoon op
rechts en zie hoe lang ie het volhoudt dan heb je altijd Hilali nog die er
kan spelen.en Balk op links want das is niet de positie voor smit

Bankzitter

Zo zal het ook wel worden. Alles in 1 keer omgooien gaat niet. Eerst moeten Bergsma en Uldrikis weer hun normale niveau halen. Als het stabiel genoeg , kunnen Schaapman en Kooistra erin.

denistel

Citaat van: Bankzitter op oktober 30, 2023, 14:21:39
Zo zal het ook wel worden. Alles in 1 keer omgooien gaat niet. Eerst moeten Bergsma en Uldrikis weer hun normale niveau halen. Als het stabiel genoeg , kunnen Schaapman en Kooistra erin.

snap ik maar het voetbal moet beter anders ga zeker in uitwedstrijden
niet winnen,

Bankzitter

Schaapman en Kooistra zijn rasvoetballers. Risico is dat die zouden verzuipen in een onevenwichtig team dus rustig brengen. Als De Jong wat in een speler ziet, dan krijgen ze een kans. Dat was ook zo met Monteirro en met Bangura.

denistel

Citaat van: Bankzitter op oktober 30, 2023, 15:23:25
Schaapman en Kooistra zijn rasvoetballers. Risico is dat die zouden verzuipen in een onevenwichtig team dus rustig brengen. Als De Jong wat in een speler ziet, dan krijgen ze een kans. Dat was ook zo met Monteirro en met Bangura.

de besten op elke positie moeten spelen vind ik .

sunderland

Citaat van: denistel op oktober 30, 2023, 15:32:02
de besten op elke positie moeten spelen vind ik .
vind ik ook maar dan was gisteren niet het goede voorbeeld want Groningen was fysiek veel sterker kon je zien. Weet wel dan moet je ze juist wegtikken maar Henk geeft ook duidelijk aan dat we nog niet zo ver zijn omdat te kunnen

SCC

Voetbal is toch wel prachtig h?.
Zie wat er nu bij Ajax gebeurt en in mindere mate ook in Groningen. Die kunnen in de rust gewoon van Veen, Duarte en Valente brengen. Dan heb je al staan een Bacuna en Pelepuysi (hoe je dat maar schrijft).
Maar 1 + 1 maakt nog geen 2. Want aan de trainer ligt het ook niet, maar soms is de chemie (binnen de selectie) er niet.

Wij hebben het over Schaapman, de Koe, Henstra en Wiebe. Dat is natuurlijk prachtig, maar als je ziet (qua namen) wat sommige KKD clubs aan ervaring kunnen brengen....
Iedere week weer voer voor discussie, dat voetbal. Heerlijk.

janou

Citaat van: denistel op oktober 30, 2023, 15:32:02
de besten op elke positie moeten spelen vind ik .

Henk werkt dagelijks met die gasten. Ik heb dermate vertrouwen in Henk dat ik erop vertrouw dat de besten elke week spelen.

piene hassus

Citaat van: SCC op oktober 30, 2023, 16:35:35
Voetbal is toch wel prachtig h?.
Zie wat er nu bij Ajax gebeurt en in mindere mate ook in Groningen. Die kunnen in de rust gewoon van Veen, Duarte en Valente brengen. Dan heb je al staan een Bacuna en Pelepuysi (hoe je dat maar schrijft).
Maar 1 + 1 maakt nog geen 2. Want aan de trainer ligt het ook niet, maar soms is de chemie (binnen de selectie) er niet.

Wij hebben het over Schaapman, de Koe, Henstra en Wiebe. Dat is natuurlijk prachtig, maar als je ziet (qua namen) wat sommige KKD clubs aan ervaring kunnen brengen....
Iedere week weer voer voor discussie, dat voetbal. Heerlijk.
dit elftal het niks te soeken inne eredivisie

Vlampiep

Citaat van: piene hassus op oktober 30, 2023, 17:31:11
dit elftal het niks te soeken inne eredivisie
Ben je vergeten dat we gedegradeerd zijn ?