Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Josli

Citaat van: sunderland op augustus 31, 2024, 14:57:06
totaal oneens. Van Kaam bracht totaal geen creativiteit. Speelde alleen maar balletjes breed

Nou idd. Snap niet waar iemand vandaan haalt dat van Kaam creatief is en het spel bepaald. Heb ik iig nooit gezien.

papier

Citaat van: James op augustus 31, 2024, 14:29:13
De enigste fout die ie gisteren maakt is dat ie nu naar een dik half uur Poll er weer uithaalt en volgende keer bij wijze van spreken Marsman. Henk wil wat te weeg brengen en winnen maar heeft daar de selectie (nog) niet voor. Accepteren lijkt hij niet te doen en moet je ook niet doen maar door zo met spelers om te gaan die niet beter kunnen heeft ook geen zin. Je kan niet iemand op scherp zetten die niet beter kan. Het enigste wat ik uit dit soort wissels haal is dat hij z?n ongenoegen laat blijken over wat voor selectie hij heeft.

Tegen zowel Helmond als Oss drie wissels in de rust. Ja je wil meer kwaliteit maar deze selectie zou toch een van die twee wedstrijden moeten winnen, zijn echt geen mindere spelers dan Oss. Henk wist dit soort selecties eerder beter te maken, boven zichzelf uit te laten stijgen. Dit kalenderjaar lukt hem dat vooralsnog niet.

De Gast

We horen spelers te hebben met scorend vermogen. Die hebben we niet. Daar hoort de tm voor te zorgen. Imo kun je Henk dit niet kwalijk nemen. Henk maakt zich al weken zorgen, en terecht dus. Realistisch.

Henk afserveren is echt het domste wat je kunt doen.

Cor

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst

Bankzitter

oow, dus dan is dat spitsje uit Belgi? prima ondanks zijn statistieken  :devil

fred

Geblesseerd, maar hij wordt steeds fitter !

Destroyer

Citaat van: fred op september 01, 2024, 08:33:49
Geblesseerd, maar hij wordt steeds fitter !

Zo rond de winterstop is ie er wel  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred

Nu vd water weg is en we eigenlijk vleugellam zijn toch maar eens 4-4-2 proberen ?

YellowBlue

Pauwels links, Balk rechts

beam

Citaat van: fred op september 03, 2024, 05:31:52
Nu vd water weg is en we eigenlijk vleugellam zijn toch maar eens 4-4-2 proberen ?
Dan had je Smit ook kunnen houden want die paste niet in het systeem van Henk.

Nu vd Water weg is kan Balk weer op rechts spelen, waar hij veel beter rendeert.

piene hassus

De nieuwe selectie snapt dyn systeem nog niet. Miskien wat minder gimmestiek en dyn systeem uutlegge. Sommige speulers lope as un kiep sonder kop over ut feld.

Noordcambuur

Morgen een oefenwedstrijd en laat de spelers fitter worden en klaar stomen voor volgende week vrijdag.

Specuveter

Tegen wie oefenen we morgen?