Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

Ach ja bij dkv dachten ze oek niet zonder kukelekuu te kennen

zeewolde

Zo blij dat veel forummers beleid niet bepalen.
4 wedstrijden  : trainer moet er uit.

En hoe lang krijgt de volgende de kans? 10 of 15 wedstrijden? Of gaan we ooit weer eens een heel seizoen met 1 trainer doen.
Dat is ook wel heel lang geleden......

papier

Citaat van: zeewolde op augustus 31, 2024, 14:16:42
Zo blij dat veel forummers beleid niet bepalen.
4 wedstrijden  : trainer moet er uit.

En hoe lang krijgt de volgende de kans? 10 of 15 wedstrijden? Of gaan we ooit weer eens een heel seizoen met 1 trainer doen.
Dat is ook wel heel lang geleden......

Met alle respect voor Henk die z?n krediet meer dan heeft verdiend. Het is natuurlijk al het hele kalenderjaar slecht met zowel vorig seizoen als nu geen verbetering. En als gemene deler het continue herstellen van eigen fouten in opstelling/speelwijze.

Destroyer

Citaat van: diekhuzen op augustus 31, 2024, 10:09:28
We missen creativiteit.
Van Kaam door vele uitgekotst, omdat hij verdedigend te kort komt of geen aanvoerder is. Misschien klopt dat ook wel en van Kaam had er ook meer uit kunnen halen. Van Kaam had wel het lef en de creativiteit om vooruit de denken in de plaats van op safe spelen met een traag balletje breed achter de man. Veel gevaar kwam vorig seizoen bij van Kaam vandaan. Met Nartey heb je ook een onbevangen voetballer, maar die staat er plots naast. Persoonlijk zijn dat juist de spelers die het voetbal aantrekkelijk maken.

Toch Diemers even afwachten. Verwacht er wel wat van.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

James

Citaat van: papier op augustus 31, 2024, 14:19:44
Met alle respect voor Henk die z?n krediet meer dan heeft verdiend. Het is natuurlijk al het hele kalenderjaar slecht met zowel vorig seizoen als nu geen verbetering. En als gemene deler het continue herstellen van eigen fouten in opstelling/speelwijze.

De enigste fout die ie gisteren maakt is dat ie nu naar een dik half uur Poll er weer uithaalt en volgende keer bij wijze van spreken Marsman. Henk wil wat te weeg brengen en winnen maar heeft daar de selectie (nog) niet voor. Accepteren lijkt hij niet te doen en moet je ook niet doen maar door zo met spelers om te gaan die niet beter kunnen heeft ook geen zin. Je kan niet iemand op scherp zetten die niet beter kan. Het enigste wat ik uit dit soort wissels haal is dat hij z?n ongenoegen laat blijken over wat voor selectie hij heeft.

James

Citaat van: Specuveter op augustus 31, 2024, 08:47:39
Ren? vd weij voor de groep.
Henk assistent.

Wat gaat vd Weij meer uit deze selectie halen?

James

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 31, 2024, 10:02:23
Bij elk team waar het slecht gaat is het "wil om te winnen" "duels winnen" "over mijn lijk mentaliteit" "alles geven" blabla

Ja dit is zo makkelijk te zeggen. Waaruit blijkt bijvoorbeeld gisteren dat ze niet willen? Ze gingen er gisteren vol voor maar maken verkeerde keuzes. Ze gingen er t  er geen Helmond ook vol voor maar scoren niet. Maakten toen voor de goal ook verkeerde keuzes. Heeft met ervaring en kwaliteit te maken.

James

Je kan alleen zeggen als je niet de kwaliteit hebt om de bal snel(ler) rond te spelen dan moet je toe naar ander systeem want voetballend kunnen deze elf het (nog) niet en als ik Henk zo hoor wordt dat m ook niet want er is te weinig kwaliteit. Dan moet je wat anders. Of je denkt er komen nog een paar spelers en dan kunnen we het wel en daarom gaan we eerst zo door. Wat is wijsheid?!

sunderland

Citaat van: diekhuzen op augustus 31, 2024, 10:09:28
We missen creativiteit.
Van Kaam door vele uitgekotst, omdat hij verdedigend te kort komt of geen aanvoerder is. Misschien klopt dat ook wel en van Kaam had er ook meer uit kunnen halen. Van Kaam had wel het lef en de creativiteit om vooruit de denken in de plaats van op safe spelen met een traag balletje breed achter de man. Veel gevaar kwam vorig seizoen bij van Kaam vandaan. Met Nartey heb je ook een onbevangen voetballer, maar die staat er plots naast. Persoonlijk zijn dat juist de spelers die het voetbal aantrekkelijk maken.
totaal oneens. Van Kaam bracht totaal geen creativiteit. Speelde alleen maar balletjes breed

sunderland

Citaat van: James op augustus 31, 2024, 14:34:27
Ja dit is zo makkelijk te zeggen. Waaruit blijkt bijvoorbeeld gisteren dat ze niet willen? Ze gingen er gisteren vol voor maar maken verkeerde keuzes. Ze gingen er t  er geen Helmond ook vol voor maar scoren niet. Maakten toen voor de goal ook verkeerde keuzes. Heeft met ervaring en kwaliteit te maken.
en als een speler dat zegt dat hij het gevoel in het veld had dat niet iedereen er vol voor ging !!! Is dat dan niet waar!

sunderland

Schrok wel van de statistieken. Wat vreselijk slecht.
Sinds 1 januari 2024:
21 wedstrijden
4 gewonnen
4 gelijk
13 verloren

Niet normaal.


Bankzitter

EN het rare is: Henk begon prima toen hij het ovrnam, met even een dipje voor de winter.
Het voetbal was toen ook weer heel herkenbaar.
Waarom lukt het nu niet om weer dat spelletje te spelen?

Stanley

Citaat van: Bankzitter op augustus 31, 2024, 17:40:21
EN het rare is: Henk begon prima toen hij het ovrnam, met even een dipje voor de winter.
Het voetbal was toen ook weer heel herkenbaar.
Waarom lukt het nu niet om weer dat spelletje te spelen?
Waarschijnlijk hebben andere trainers het spelletje snel door? Zo ging het in het verleden ook. Gebrek plan B?

denistel

Citaat van: James op augustus 31, 2024, 14:37:46
Je kan alleen zeggen als je niet de kwaliteit hebt om de bal snel(ler) rond te spelen dan moet je toe naar ander systeem want voetballend kunnen deze elf het (nog) niet en als ik Henk zo hoor wordt dat m ook niet want er is te weinig kwaliteit. Dan moet je wat anders. Of je denkt er komen nog een paar spelers en dan kunnen we het wel en daarom gaan we eerst zo door. Wat is wijsheid?!

we willen voetbal spelen zoals we met de hele goede teams deden en dat lukt dus idd
niet dan ben je volgens mij kansloos.

Destroyer

Citaat van: Stanley op augustus 31, 2024, 17:50:27
Waarschijnlijk hebben andere trainers het spelletje snel door? Zo ging het in het verleden ook. Gebrek plan B?

_O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22