Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sc cambuur-nac

Gestart door nee,wel?, oktober 07, 2023, 13:17:20

Vorige topic - Volgende topic

KlinkHamer

Citaat van: Poetser op oktober 13, 2023, 07:41:05
Er is ook geen hi?rarchie meer op Noord. Als je vroeger iets deed op werd je even aangepakt en bedacht je je wel twee keer.

https://bijlagen.nos.nl/artikel-18852737/Van_voetbalrellen_leren.pdf
Is hier ook een conclusie.

sunderland

Citaat van: Poetser op oktober 13, 2023, 07:41:05
Er is ook geen hi?rarchie meer op Noord. Als je vroeger iets deed op werd je even aangepakt en bedacht je je wel twee keer.
dat is in de hele maatschappij zo. Als je nu er even 1 uitpikt kan het zomaar zo zijn dat je naar huis fietst een mes inne belich krijgt. Ik kijk wel uit tegenwoordig

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op oktober 13, 2023, 14:49:26
klopt dit gaan we niet winnen?.
Wordt zondag niet gemakkelijk en verlies is geen schande als iedereen zich voor 100% geeft. |:)

PePe

Citaat van: Vlampiep op oktober 13, 2023, 16:07:25
Wordt zondag niet gemakkelijk en verlies is geen schande als iedereen zich voor 100% geeft. |:)

Iets meer geven dan 100%, dan moet het goed komen.

sunderland

Tis wel jammer dat we minimaal 5 moeten missen. Ik weet niet wat ik moet verwachten. NAC heeft een nieuwe trainer dus daar zijn ook veel dingen veranderd

piene hassus


Palen + netten

Die prikjes hewwe se su om]

De Gast

At we maar een leuke middag hewwe. Sportief bin we failliet maar dr is in elk geval vermaak.

Marco Tol maar inne spits. Wurdt dr vast niet minder om.

PePe

Citaat van: sunderland op oktober 13, 2023, 16:53:29
Tis wel jammer dat we minimaal 5 moeten missen. Ik weet niet wat ik moet verwachten. NAC heeft een nieuwe trainer dus daar zijn ook veel dingen veranderd

Mar Cambuur het oek un nije trainer!!

oost

Is het al Zondag? :zweep voor het eerst sinds maaaaanden  weer echt zin in |:) |:) |:)

denistel

Citaat van: sunderland op oktober 13, 2023, 15:50:09
dat is in de hele maatschappij zo. Als je nu er even 1 uitpikt kan het zomaar zo zijn dat je naar huis fietst een mes inne belich krijgt. Ik kijk wel uit tegenwoordig

bij ons int vak afgelopen seizoen er toch gewoon 2 uit gepikt opzoute met die lui

Specuveter

Moeilijke pot.
Henk is natuurlijk ook geen Ti Ta Tovenaar.
Maar ik ben al tevreden met inzet, mooie sfeer zonder staken, en hopelijk een puntje.

De Gast

Bergsma in de basis kunnen we wel concluderen. Ik denk samen met Tol.

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op oktober 15, 2023, 10:55:48
Bergsma in de basis kunnen we wel concluderen. Ik denk samen met Tol.
Trainingen gezien? Vast niet, deze 11 maar...Van Osch; Gaschili, Smand, Bergsma, Poll; Van Kaam, De Koe, Breij; v/d Water, El Hilali(Kooistra), Balk.
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Verwacht hele lastige wedstrijd, denk dat we teveel spelers missen.

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op oktober 15, 2023, 11:19:02
Verwacht hele lastige wedstrijd, denk dat we teveel spelers missen.
Was ook lastig geweest als we compleet waren.. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!