Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Milan Smit

Gestart door PePe, april 04, 2022, 12:39:40

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: sunderland op juli 06, 2024, 10:02:49
Smit is gewoon mee voetballend zeer beperkt. Zijn afronding met een vrije schietkans is uitstekend. Gisteren maakte hij 2, een intikker en een fout van de tegenstander. Hij miste 3 en had ook paar x een ander voor de keeper kunnen zetten maar dat stokte. Dat hij daar iwel is dat ie natuurlijk wel top. Kan zomaar zijn dat hij het in de eredivisie goed gaat doen in een heel ander systeem. Zijn data is top natuurlijk.

Dat heb ik eerder ook geschreven, het type spits dat hij is past niet goed in het spel dat Henk graag speelt. Dus vanuit zijn perspectief zou de stap naar een club met een meer passende speelwijze ook goed zijn in zijn belang. Maar goed, wat krijgen wij ervoor terug? Dat gaat niet per se beter zijn denk ik.

Noordcambuur

Ohhhhh ja elke speler heeft zijn beperkingen    :y
We zullen het zien wie de nieuwe spits wordt.

Kallon kreeg ook altijd de wind van voren op het forum?..na Kallon niet een betere buitenspeler gezien in Leeuwarden.

AL

Milan lekker houden tenzij er 1 miljoen of meer geboden wordt.
Zonder Milan nul komma nul scorend vermogen.
Natuurlijk komt er dan een nieuwe spits maar waar vind je een die garant staat voor doelpunten en haalbaar is?

Huizen

Smit wil weg.
Lang contract.
Keertje dik verkopen, mag ook weleens.

|:)

PePe

Laten we vooral op dit forum positief reageren over onze spelers. Clubs lezen dit!! Drukt de prijs, en de belangstelling neemt mogelijk af.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op juli 06, 2024, 10:18:30
Ohhhhh ja elke speler heeft zijn beperkingen    :y
We zullen het zien wie de nieuwe spits wordt.

Kallon kreeg ook altijd de wind van voren op het forum?..na Kallon niet een betere buitenspeler gezien in Leeuwarden.
was toch ook zo met Kallon. Sandor wou hem houden en ging met hem aan de slag. Die jongen was in 2 jaar zo vreselijk gegroeid. Toen hij vertrok was ie gewoon de beste .

sunderland

Citaat van: PePe op juli 06, 2024, 10:26:06
Laten we vooral op dit forum positief reageren over onze spelers. Clubs lezen dit!! Drukt de prijs, en de belangstelling neemt mogelijk af.
schrijf zo als ik het zie. Heel positief in werking?

Noordcambuur

Citaat van: AL op juli 06, 2024, 10:23:46
Milan lekker houden tenzij er 1 miljoen of meer geboden wordt.
Zonder Milan nul komma nul scorend vermogen.
Natuurlijk komt er dan een nieuwe spits maar waar vind je een die garant staat voor doelpunten en haalbaar is?
zo zit het kerel en ik denk zelf dat Smit niet de duurste is op de loonlijst.

Sonnema

Milan is nog maar 21 jaar jongens, als hij nog scherper voor de goal was geweest waren we hem al kwijt geweest. Als we hem voor 1 miljoen verkopen met een clausule dan doen we het goed.

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op juli 06, 2024, 10:29:33
zo zit het kerel en ik denk zelf dat Smit niet de duurste is op de loonlijst.
Toch gaat hij vertrekken. Wij hebben helaas nog steeds niet de status en financi?le middelen om hem te behouden. Voor 7 a 8 ton is ie weg denk ik.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

Citaat van: Destroyer op juli 06, 2024, 11:00:54
Toch gaat hij vertrekken. Wij hebben helaas nog steeds niet de status en financi?le middelen om hem te behouden. Voor 7 a 8 ton is ie weg denk ik.

zou prima zijn toch voor hem en voor ons kenne we eindelijk eens poen pakken

Andy King

sunderland

Citaat van: Andy King op juli 06, 2024, 11:33:32
Naar Fortuna?
dacht dat. Volgens mij was Sierhuis zwaar geblesseerd geraakt?klopt.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juli 06, 2024, 11:35:58
dacht dat. Volgens mij was Sierhuis zwaar geblesseerd geraakt?klopt.
Die betalen geen miljoen voor Smit.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op juli 06, 2024, 11:00:54
Hij ligt tot 2027 met een optie vast, hoezo kunnen wij hem dan niet behouden?
IN HENK WE TRUST!!!