Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Cambuur Liwwadden

#1
Wedstrijden / Re: 31-08-2013 PSV - Cambuur
augustus 31, 2013, 20:05:25
Opstelling PSV vs Cambuur:   Zoet, Willems, Hendrix, Bruma, Brenet; Maher, Schaars, Wijnaldum; Depay, Locadia, park
( Locadia vervangt geblesseerde Matavz en  Hendrix 1e keer in de basis )

De van te voren al verwachte opstelling van onze geel/blauwe trots: 

             Nienhuis;
Droste, Leeuwin, vd Laan, Bijker;
El Makrini, Bakker, Ritzmaier;
Lukoki, Hemmen en Feldballe

  :0=  Eind tijd feestje:  20:45 uur
#2
Selectie en Technische staf / Re: Leon Broekhof
augustus 31, 2013, 17:13:48
Update 31 augustus 16.58 uur - Cambuur neemt afscheid van overbodige verdediger
Leon Broekhof is vrij om te gaan en staan waar hij wil. De verdediger had nog een contract voor twee seizoenen bij Cambuur, maar de Friese club meldt via Twitter dat deze verbintenis in onderling overleg is ontbonden. Broekhof speelde sinds de zomer van 2012 voor Cambuur en kwam vorig seizoen al niet verder dan acht competitieduels, waarvan drie als basisspeler.

Goede beslissing voor beide partijen. het gaat je goed Leon in je verdere prof carriere

Salaris kosten wat nu vrij komt ook mooi besteden voor de broodnodige versterking voorin.  ben zeer benieuwd wat er nu allemaal  mogelijk is en wie er zsm zal komen.
#3
Wedstrijden / Re: 31-08-2013 PSV - Cambuur
augustus 27, 2013, 12:29:48
Citaat van: TM op augustus 27, 2013, 12:25:23
Jij bent echt nog dommer dan ik dacht..... Wat hebben de roda rellen hier nu mee te maken???? Dat is gvd al dik 4 jaar geleden. Daarna is er nooit meer iets noemenswaardigs gebeurd. Je kunt ook gewoon in de voeten van de supporters staan ipv de anus te likken van de lokale driehoek van beide gemeenten.

Daar plukken we nog de vruchten van. face it.  Wanner je dat niet wilt snappen....gezien jou manier van reageren...   triest imo  :0=Kan het ook normaal??
#4
Wedstrijden / Re: 31-08-2013 PSV - Cambuur
augustus 27, 2013, 12:24:12
Citaat van: TM op augustus 27, 2013, 12:16:45
Gewoon massaal met busjes gaan! Wat zouden ze doen dan als er alsnog 10 busjes vertrekken?

Je kan op die manier wel een statement maken door met tig busjes af te reizen, de politie houdt je tegen en met z'n allen elders op groot scherm volgen. maak er een feest van en bij goed gedrag: volop    landelijke aandacht en wie weet helpt het voor een volgende keer?
#5
Wedstrijden / Re: 31-08-2013 PSV - Cambuur
augustus 27, 2013, 12:20:07
Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2013, 12:12:33

Ben ik niet bang voor, weet ik namelijk wel zeker.
En ja die treintijd krijg je niet meer terug. Dat is voltooid verleden tijd...

Konden we playoff 2009 uit de history schrappen hadden we misschien wel vrij vervoer gehad met 1600 geel blauwe gekken in de gloeilamp.

@len, en inderdaad er is geen wezenlijk verschil tussen een volle personen auto en busje van 9 pers.
Ze trekken gewoon ergens een lijn hé     ze hebben hoe jammerlijk ook die keuze gemaakt

En nee, die buscombi wordt het 'm niet
#6
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
augustus 27, 2013, 12:11:00
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 27, 2013, 10:57:06
Groningen heeft autocombi naar dkv..... vind dat wij dat ook wel mogen:)

De wens is de vader van de gedachte    :)
#7
Wedstrijden / Re: 31-08-2013 PSV - Cambuur
augustus 27, 2013, 11:59:26
Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2013, 11:51:14
Ja joh, heeft er allemaal mee te maken... Voorheen was het gewoon vrij reizen waar we van vijfenveertigkilometer autootjes en bierfietsen tot Waaksma bussen mee konden nemen. Dat is ALLEMAAL door Groningen thuis verpest...

Ik zeg niet allemaal door dat kleine akkefietje tegen Grunn. (groter moeten we het ook niet maken, stelde verder ook geen reet voor) Mede wel ja, helaas in mevrouw Tromp haar ogen.   ben bang dat heel veel leuke wedst. Combi worden dit jaar.

Voorheen, vroeger de tijd van de treinen...... met weemoed.... 8)
#8
Wedstrijden / Re: 31-08-2013 PSV - Cambuur
augustus 27, 2013, 11:47:21
Citaat van: SCC-J op augustus 27, 2013, 11:46:10
Je loopt nu met je eigen domheid te koop

Dan is de waarheid dom in deze??
#9
Wedstrijden / Re: 31-08-2013 PSV - Cambuur
augustus 27, 2013, 11:40:53
Citaat van: Len Cantello op augustus 27, 2013, 10:49:14
Als dit zo is, waarom heeft ons veiligheidsmeisje er dan wel een probleem mee?

Ik had niet anders verwacht.
Denk dat we allen het antwoord wel weten toch?      Mijn speciale dank gaat hierbij uit aan alle stoere jongens die het nodig vonden om na SCC-FCG  als een dolle door de tuintjes en straatjes/steegjes te stuiven en zodoende de ME een gratis extra training te geven   (er zat van alles doorelkaar in de bussen van Grunn)

Gezien haar verantwoordelijkheid voor haar functie, kan ze anders beslissen dan?  van hun kant willen ze het ook niet hebben.
#10
Wedstrijden / Re: 31-08-2013 PSV - Cambuur
augustus 27, 2013, 11:12:57
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 10:03:50
Niks te doen   :devil

Kom jullie Zaterdag troosten.
Houdoe

@ Lampje, Bij deze wil ik je even hartelijk bedanken voor je geweldige  :X  bijdragen aan ons forum, zullen we het maar bij deze 10 posts laten?  zodat jij jezelf, je eigen cubje  en de andere psv toeschouwers niet nog meer voor lul zet in deze????     

Houdoe en veel plezier in de draaimolen zaterdag  :_schater
#11
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
augustus 26, 2013, 19:32:08
Hoop dat die Finnbogason snel opgerot is daar  :R , liefst ettelijke min. vlak voor het verstrijken van de deadline zodat ze geen tijd meer hebben voor een geschikte vervanger.  Dan maken we nog meer kans de 29e
Cardiff schijnt interesse te hebben en geld is geen probleem, kunnen ze dat mooi in een bodemloze put gooien.  zijn ze toch nog niet verleerd in éen keer?  :X     Die vent is veeelste goed voor daaro. 
#12
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
augustus 25, 2013, 13:36:16
Citaat van: Destroyer op augustus 25, 2013, 13:17:54
Graafschap is een echte DKV club, bovendien hele ontrouwe supporters  :R Club van niks. Daar lopen voor dat de wedstrijd afgelopen is de meeste supporters weg van alle clubs!

Dat het (de Graafschap) een echte DKV club is ben ik totaal niet met je eens, NIETS maar dan ook geen enkele nederlandse club haalt het bij die bende toeschouwers dertig km verderop. zitten lichtjaren supp. beleving tussen imo

Bij de Graafschap zijn er zat mensen met echte club liefde en beleving. leuke vaste, grote fanatieke groep die bij de thuiswedstr. wel voor de sfeer zorgt en soms ook het stadion wel mee krijgt.  vind persoonlijk dat er wel andere clubs zijn die iets meer in de buurt komen van 't viese haagje.
#13
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
augustus 25, 2013, 13:24:59
1-1 Chery lekker zo vlak voor de thee..   der op en er over nu, dat is beste voor onze geel blauwe trots.  Grunn zal toch hoger eindigen dan de egels
#14
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
augustus 25, 2013, 13:15:27


Een aantal supporters van MVV boycot de wedstrijd vanwege de toetreding van Jong FC Twente, Jong PSV en Jong Ajax. #fctwente #mvvtwe

Mooie actie van MVV! Weg met die belofte elftallen!
[/quote]

Wat te denken van : Graafschap-jong PSV 3-0  vrijdagavond jl.   bar weinig toeschouwers , slechts 3768
Neem aan dat ze in Doetinchem minstens dat aantal aan seizoenskaarten al hebben verkocht....
Lijkt ook op een boycot / statement daar.
#15
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
augustus 25, 2013, 13:05:08
Citaat van: Galdiano op augustus 25, 2013, 11:17:25
Groningen wint met 2-0!

Dat zal Grunn niet meer lukken daar onze "vrienden"uit de koekstad op 1-0 zijn gekomen al door een doelpunt van Kolder.  Verwacht wel dat de FCG nog langszij zal komen en uiteindelijk misschien zelfs de 3 punten zullen pakken.

Na vorige week in LWD weten ze hoe het niet moet  :devil