Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

31-08-2013 PSV - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 19, 2013, 10:38:48

Vorige topic - Volgende topic

Vanuit Helmond

Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2013, 17:22:05
Zojuist even een goed gesprek gehad met Junior Hoolie -ja hij is gepromoveerd- en die wist met stelligheid te melden dat Cambuur zou winnen met 2-1.. Lukoki en Hemmen scoren volgens hem |:)
Kijk die heeft er kijk op.

wiekie1969

Zo, bier staat koud, vlammetjes gehaald, nog 2,5 uur.

:0=GAS GEVEN MET DIE BENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jules058

Citaat van: wiekie1969 op augustus 31, 2013, 18:17:07
Zo, bier staat koud, vlammetjes gehaald, nog 2,5 uur.

:0=GAS GEVEN MET DIE BENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij hebben de zelfde gedachten gang, vanmiddag nieuwe biertjes en vlammetjes gehaald! :p
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Cambuur Liwwadden

#393
Opstelling PSV vs Cambuur:   Zoet, Willems, Hendrix, Bruma, Brenet; Maher, Schaars, Wijnaldum; Depay, Locadia, park
( Locadia vervangt geblesseerde Matavz en  Hendrix 1e keer in de basis )

De van te voren al verwachte opstelling van onze geel/blauwe trots: 

             Nienhuis;
Droste, Leeuwin, vd Laan, Bijker;
El Makrini, Bakker, Ritzmaier;
Lukoki, Hemmen en Feldballe

  :0=  Eind tijd feestje:  20:45 uur
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

JohnMafred

Dit wordt natuurlijk een overwinning  8)

Kan er helaas niet bij zijn en moet online kijken, heb gelukkig deze site gevonden: http://www.sports-livez.net Hopelijk werkt deze goed :)

Zolang ik maar kan kijken..


Unknown

leuke sfeeractie, speciaal voor ons? :P

kgscc

Citaat van: JohnMafred op augustus 31, 2013, 20:06:55
Dit wordt natuurlijk een overwinning  8)

Kan er helaas niet bij zijn en moet online kijken, heb gelukkig deze site gevonden: http://www.sports-livez.net Hopelijk werkt deze goed :)

Zolang ik maar kan kijken..

Die site is dus ook weer online

marrumer

ik hoor de cambuur supporters nu al meer dan de psv supporters  |:)

marrumer


Unknown

Jezus komen we goed weg, 2 man vrij bij een corner.

kgscc

Die man die door het voetbal heen praat:  :rodekaart

Unknown

verdomme kunnen we dus toch gevaarlijk worden...lekker paasje van makrini op lukoki

kgscc

Als El Makrini beter oplet (iets meer geluk heeft) trapt hij bij die corner de bal binnen

Dokkumer

BIN HELEMAAL GEK INNE HASSES...
Wat zou er met me gebeuren als we winnen in Eindhoven? :P