Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op augustus 06, 2013, 22:16:26
Tijdens interlandweekenden liggen zowel ere als JL stil...
Iets wat ik volkomen begrijp, er lopen zoveel Europese internationals in de JL rond :wall

En maar maandagrondes spelen :zucht

marrumer

vvv 2-0 gewonnen van willem 2

TM

Wat veel mooier is, is dat Jong ajax van top oss heeft verloren! Zo hoort het! Oprotten met die 2e elftallen!

TM

 @twentefans @twentefans : Publiek buiten het stadion gooit vuurwerk in het stadion. Veel rook op het veld, waardoor het spel even stil ligt. #fctwente #mvvtwe

@twentefans : Een aantal supporters van MVV boycot de wedstrijd vanwege de toetreding van Jong FC Twente, Jong PSV en Jong Ajax. #fctwente #mvvtwe

Mooie actie van MVV! Weg met die belofte elftallen!

Cambuur Liwwadden



Een aantal supporters van MVV boycot de wedstrijd vanwege de toetreding van Jong FC Twente, Jong PSV en Jong Ajax. #fctwente #mvvtwe

Mooie actie van MVV! Weg met die belofte elftallen!
[/quote]

Wat te denken van : Graafschap-jong PSV 3-0  vrijdagavond jl.   bar weinig toeschouwers , slechts 3768
Neem aan dat ze in Doetinchem minstens dat aantal aan seizoenskaarten al hebben verkocht....
Lijkt ook op een boycot / statement daar.
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Destroyer

Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 25, 2013, 13:15:27

Een aantal supporters van MVV boycot de wedstrijd vanwege de toetreding van Jong FC Twente, Jong PSV en Jong Ajax. #fctwente #mvvtwe

Mooie actie van MVV! Weg met die belofte elftallen!


Wat te denken van : Graafschap-jong PSV 3-0  vrijdagavond jl.   bar weinig toeschouwers , slechts 3768
Neem aan dat ze in Doetinchem minstens dat aantal aan seizoenskaarten al hebben verkocht....
Lijkt ook op een boycot / statement daar.

Graafschap is een echte DKV club, bovendien hele ontrouwe supporters  :R Club van niks. Daar lopen voor dat de wedstrijd afgelopen is de meeste supporters weg van alle clubs!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Liwwadden

Citaat van: Destroyer op augustus 25, 2013, 13:17:54
Graafschap is een echte DKV club, bovendien hele ontrouwe supporters  :R Club van niks. Daar lopen voor dat de wedstrijd afgelopen is de meeste supporters weg van alle clubs!

Dat het (de Graafschap) een echte DKV club is ben ik totaal niet met je eens, NIETS maar dan ook geen enkele nederlandse club haalt het bij die bende toeschouwers dertig km verderop. zitten lichtjaren supp. beleving tussen imo

Bij de Graafschap zijn er zat mensen met echte club liefde en beleving. leuke vaste, grote fanatieke groep die bij de thuiswedstr. wel voor de sfeer zorgt en soms ook het stadion wel mee krijgt.  vind persoonlijk dat er wel andere clubs zijn die iets meer in de buurt komen van 't viese haagje.
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Nightmarelwd

Verrassend ranglijst. Vooral Telstar valt op.

1. FC Dordrecht  4  3  1  0  10   9- 4
  2. Telstar       4  3  0  1   9   8- 5
  3. Willem II     4  2  1  1   7   7- 5
  4. Graafschap    4  2  1  1   7   5- 3
  5. VVV-Venlo     4  2  1  1   7   5- 3
  6. FC Volendam   4  2  1  1   7   8- 7
  7. Eindhoven     4  2  1  1   7   5- 6
  8. Jong Twente   3  2  0  1   6   6- 3
  9. MVV Maastr.   4  2  0  2   6   5- 5
10. FC Oss        4  2  0  2   6   3- 7
11. Jong PSV      4  1  2  1   5   7- 6
12. Sparta R.     4  1  2  1   5   4- 6
13. Fortuna Sit.  4  1  1  2   4   4- 4
14. FC Den Bosch  3  0  3  0   3   2- 2
15. Jong Ajax     3  1  0  2   3   2- 3
16. Almere City   4  1  0  3   3   6- 7
17. Excelsior     4  0  3  1   3   5- 6
18. FC Emmen      3  0  2  1   2   4- 5
19. Helmond Sp.   4  0  2  2   2   6- 8
20. Achilles'29   4  0  1  3   1   6-12
MI-Sider for Life

Unknown

indd verrassend! dat jong ajax ook..haha. met die cruijff revolutie paar jaar terug. focus op de jeugd en zo...volgens mij gaan bijna alle jeug teams slecht.

had Achilles ook niet laatste verwacht, eerste divisie niveau is dus toch nog wat te hoog... maar goed pas 4 speelrondes

Dokkumer

Achilles lijkt aardig mee te kunnen voetballen, maar krijgen vooral in de slotfase goals tegen. Dit weekend tegen Almere ook 2 in de laatste minuten. Zal voornamelijk een conditionele achterstand zijn lijkt me.

Destroyer

Na 10 ca. wedstrijden kun je een beetje balans opmaken. Geldt trouwense ook voor de ere.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

pvanbuijtene

Citaat van: Unknown op augustus 26, 2013, 17:08:58
indd verrassend! dat jong ajax ook..haha. met die cruijff revolutie paar jaar terug. focus op de jeugd en zo...volgens mij gaan bijna alle jeug teams slecht.

had Achilles ook niet laatste verwacht, eerste divisie niveau is dus toch nog wat te hoog... maar goed pas 4 speelrondes
Gaat niet om kampioen worden bij hun.. maar om indoviduele ontwikkeling van spelers ;)

PeterCambuur

Onderstaande tweets van Marlous van der Laan (persvoorlichtster KNVB) en Stef de Bont (Voetbal International).

LaanMarloes: Vanwege de twee speelronden in de Jupiler League mogen spelers uit de Eredivisie op maandag óók in het beloftenelftal van de club uitkomen.

stefdebont_vi: Opvallend: beloftenteams in de #jupilerleague mogen maandag iedereen opstellen. Nieuwe speelronde, aldus KNVB. Competitievervalsing 2.0?


Wat ben ik blij dat wij niet meer in deze competitie spelen zeg. Laten we hopen dat we daar ook zo lang mogelijk weg blijven. Wat een nep competitie en wat een competitievervalsing!

Dokkumer

De JL was al dood.. Nu nog even snel De Graafschap en MVV laten promoveren en RKC + club naar keuze :devil degraderen en dan afstoten :P

kgscc

En de Jupiler League is weer begonnen....


Achilles'29 zit in financieel zwaar weer. Dat meldt Omroep Gelderland. De Groesbeekse club, die dit seizoen debuteert in de eerste divisie, stevent volgens meerdere bronnen van Omroep Gelderland zelfs af op een faillissement.
Voorzitter Harrie Derks, die samen met voormalig hoofdsponsor Jan van Kesteren veel eigen geld in de club pompte, bestrijdt dat er acuut gevaar is, maar spreekt wel van 'hele zware tijden.'

Volgens De Gelderlander gaat het om een persoonlijk conflict van voorzitter Derks en de bank, dat geen gevolgen heeft voor Achilles.

Meer info: http://www.omroepgelderland.nl/web/nieuws-1/2034498/achilles29-in-financieel-zwaar-weer.htm#.Uh_D-BvIYjF