Vlak over de grens In Duitsland zitten genoeg clubs uit bv. 3e bundesliga Osnabruck. Bij thuiswedstrijden 9000 man op de tribune.. maar nee we gaan naar dezelfde shit waar we elk jaar heen gaan
....
....
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu
....
...niet 1 wedstrijd die de moeite is. Kunnen ze nou niet tenminste met 1 leuke aansprekende tegenstander komen?!
Citaat van: Len Cantello op april 19, 2014, 16:26:20Engeland Hull bv. andere Engelse of Schotse ploeg ook prima!
Starten traditioneel weer bij DTD? Daarna maar eens richting het buitenland! Heb zin in een paar mooie reisjes naar bv. Engeland of Duitsland!
![]()
Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 06:33:16Idd op slot! Genoeg geluld op naar de wedstrijd van vanavond!
DE NACHT IS VOORBIJ, WAAR BLIJFT DAT SLOTJE GVD!
..
Citaat van: dit is mien club op maart 27, 2014, 16:59:03Maar als ze op voorsprong komen behoorlijk in ons nadeel dus van de eerste minuut bam er vol boven op!!
Ja ik oek, maar at zij komend weekend verlieze zit er flinke druk op de wedstrijd tegen ons.
Dat is in ons voordeel
Citaat van: Cambuur123 op maart 27, 2014, 17:34:16
bestaat dat 'slapende reus ontwaakt' spandoek nog? Die kan wel weer een keer komme![]()
![]()
Citaat van: Galdiano op maart 27, 2014, 17:36:03Er is tegen Roda wel meer gesneuveld...
Is gesneuveld! Ik geloof tegen Roda
Citaat van: Destroyer op maart 25, 2014, 19:20:27Ben 2x die kant op geweest 1e keer tot de kuip gekomen en 2e keer uit de trein gehaald bij Zwolle maar met een kleine groep verder gegaan stonden die Feyenoordlui op elkaar in te hakken op het stadionplein
Auto of buscombi, Feyenoord wil ik een keer beleven
..altijd gezellig dus in Rotjeknor!
Citaat van: sunderland op maart 06, 2014, 22:01:30Ze zullen vast wel weer proberen om van iets kleins een geweldig incident te maken kunnen ze cambuursupporters weer als het grootste tuig van Nederland afschilderen..zou me niks verwonderen als het zo gaat.
voor een ieder ,gedraag u zondag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dat zal de bepalen of wij vaker gewoon kunnen reizen net als egels