Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - misideoldskool

#1
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
mei 15, 2014, 13:14:13
Vlak over de grens In Duitsland zitten genoeg clubs uit bv. 3e bundesliga Osnabruck. Bij thuiswedstrijden 9000 man op de tribune.. maar nee we gaan naar dezelfde shit waar we elk jaar heen gaan :O :wall....
#2
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
mei 14, 2014, 09:38:01
Wat een topwedstrijden :rodekaart...niet 1 wedstrijd die de moeite is. Kunnen ze nou niet tenminste met 1 leuke aansprekende tegenstander komen?!
#3
Van alles en nog wat / Re: R.I.P.
april 29, 2014, 14:14:53
Niet best na Terpie weer een Cambuurman minder...RIP Bugs.
#4
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
april 21, 2014, 15:44:01
Citaat van: Len Cantello op april 19, 2014, 16:26:20
Starten traditioneel weer bij DTD? Daarna maar eens richting het buitenland! Heb zin in een paar mooie reisjes naar bv. Engeland of Duitsland!
:proost |:)
Engeland Hull bv. andere Engelse of Schotse ploeg ook prima!
#5
Wedstrijden / Re: Utrecht-cambuur
april 02, 2014, 07:01:32
MATCHDAY!!! |:)
#6
Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 06:33:16
:0= DE NACHT IS VOORBIJ, WAAR BLIJFT DAT SLOTJE GVD!
Idd op slot! Genoeg geluld op naar de wedstrijd van vanavond!
#7
Heeft bij mij gelijk afgedaan oprotten!!Gaat zoals altijd alleen om de poen!
#8
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [05-04-14]
maart 29, 2014, 12:35:31
Anders wil Erwin B. wel ff voor je dansen 8P :P..
#9
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [05-04-14]
maart 29, 2014, 12:31:18
Bada Bing
#10
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [05-04-14]
maart 27, 2014, 19:12:08
Kleine Leeuwarder.
#11
Wedstrijden / Re: Utrecht-cambuur
maart 27, 2014, 19:08:33
Citaat van: dit is mien club op maart 27, 2014, 16:59:03
Ja ik oek, maar at zij komend weekend verlieze zit er flinke druk op de wedstrijd tegen ons.
Dat is in ons voordeel
Maar als ze op voorsprong komen behoorlijk in ons nadeel dus van de eerste minuut bam er vol boven op!!
#12
Wedstrijden / Re: cambuur-az.
maart 27, 2014, 19:05:24

[/quote]
Citaat van: Cambuur123 op maart 27, 2014, 17:34:16
bestaat dat 'slapende reus ontwaakt' spandoek nog? Die kan wel weer een keer komme  :devil :devil :devil
Citaat van: Galdiano op maart 27, 2014, 17:36:03
Is gesneuveld! Ik geloof tegen Roda ;)
Er is tegen Roda wel meer gesneuveld...
#13
Wedstrijden / Re: Feyenoord - Cambuur [27-04-14]
maart 26, 2014, 11:05:42
Citaat van: Destroyer op maart 25, 2014, 19:20:27
Auto of buscombi, Feyenoord wil ik een keer beleven  |:)
Ben 2x die kant op geweest 1e keer tot de kuip gekomen en 2e keer uit de trein gehaald bij Zwolle maar met een kleine groep verder gegaan stonden die Feyenoordlui  op elkaar in te hakken op het stadionplein 8P..altijd gezellig dus in Rotjeknor!
#14
Pool / Re: Pool Ajax - SC Cambuur 09-03-2014
maart 07, 2014, 15:01:26
2-2 5xgeel 1xrood Hemmen ritzmaier
#15
Wedstrijden / Re: Ajax - SC Cambuur
maart 07, 2014, 14:59:18
Citaat van: sunderland op maart 06, 2014, 22:01:30
voor een ieder ,gedraag u zondag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dat zal de bepalen of wij vaker gewoon kunnen reizen net als egels
Ze zullen vast wel weer proberen om van iets kleins een geweldig incident te maken kunnen ze cambuursupporters weer als het grootste tuig van Nederland afschilderen..zou me niks verwonderen als het zo gaat.