Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

ik reken op 350 a 400 man naar Utrecht best knap zo door de week.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Lwdscc

Balen dat die Mulenga ook weer fit is..

666

Citaat van: Lwdscc op maart 27, 2014, 14:53:05
Balen dat die Mulenga ook weer fit is..

Mulenga is un drama... en die mut oek nog wedstrijdfit wurden
De Ridder is vele malen gevaarlijker
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

dit is mien club

Schijt dat nou wie er bij hun speelt, zij moeten winnen van ons.
|:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

piene hassus

ik hew liever dat Cambuur wint

dit is mien club

Citaat van: piene hassus op maart 27, 2014, 15:28:13
ik hew liever dat Cambuur wint

Ja ik oek, maar at zij komend weekend verlieze zit er flinke druk op de wedstrijd tegen ons.
Dat is in ons voordeel
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

misideoldskool

Citaat van: dit is mien club op maart 27, 2014, 16:59:03
Ja ik oek, maar at zij komend weekend verlieze zit er flinke druk op de wedstrijd tegen ons.
Dat is in ons voordeel
Maar als ze op voorsprong komen behoorlijk in ons nadeel dus van de eerste minuut bam er vol boven op!!

Tukker

Kan het zijn dat de supporters die ook naar Ajax waren gecompenseerd worden met een toegangsbewijs voor Utrecht uit? Tot mijn verbazing lag er vandaag van Cambuur een kaartje voor Utreg uit op de deurmat terwijl ik er geen besteld heb.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Lore

Citaat van: Tukker op maart 27, 2014, 20:12:17
Kan het zijn dat de supporters die ook naar Ajax waren gecompenseerd worden met een toegangsbewijs voor Utrecht uit? Tot mijn verbazing lag er vandaag van Cambuur een kaartje voor Utreg uit op de deurmat terwijl ik er geen besteld heb.

Het zou heel vriendelijk zijn van Cambuur, maar ik houd het meer op de administratieve talenten van Cambuur!  :devil

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op maart 27, 2014, 20:12:17
Kan het zijn dat de supporters die ook naar Ajax waren gecompenseerd worden met een toegangsbewijs voor Utrecht uit? Tot mijn verbazing lag er vandaag van Cambuur een kaartje voor Utreg uit op de deurmat terwijl ik er geen besteld heb.
En ik zou een opgestuurd krijgen en (nog) niet gekregen, dus...
Henk, held, bedankt

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 27, 2014, 20:50:45
En ik zou een opgestuurd krijgen en (nog) niet gekregen, dus...
1+1=2

Houd maar even in de gaten of ie alsnog binnenkomt. Ik was me al bijna aan het voorbereiden om alsnog te gaan  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

John Hiatt

Hoeveel gaan er? Tussenstand?

dizzhead

Citaat van: Tukker op maart 27, 2014, 21:00:36
1+1=2

Houd maar even in de gaten of ie alsnog binnenkomt. Ik was me al bijna aan het voorbereiden om alsnog te gaan  :P

Volgens mij had ik voor AZ uit in eerste instantie het kaartje van "Hivlersum voor Cambuur" ontvangen. Een mailtje naar Sarah en t probleem was opgelost....

HilversumOnTour

Citaat van: dizzhead op maart 28, 2014, 09:35:27
Volgens mij had ik voor AZ uit in eerste instantie het kaartje van "Hivlersum voor Cambuur" ontvangen. Een mailtje naar Sarah en t probleem was opgelost....

Gaat sowieso erg soepeltjes dit seizoen, mag gezegd worden! Kaartje voor Utrecht gisteren ontvangen  :thumbsup

Viper

CiteerDe kaartverkoop voor de uitwedstrijd tegen FC Utrecht is twee weken geleden gestart, en inmiddels staan er al bijna 400 supporters ingeschreven.

http://cambuur.nl/nieuws/al-bijna-400-supporters-mee-naar-utrecht-uit