Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

NEC - SC Cambuur [05-04-14]

Gestart door Len Cantello, maart 06, 2014, 13:28:30

Vorige topic - Volgende topic

MotM NEC - Cambuur

Leonard Nienhuis
51 (69.9%)
Wout Droste
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (6.8%)
Mart Dijkstra
2 (2.7%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Mohamed El Makrini
14 (19.2%)
Paco van Moorsel
0 (0%)
Marcel Ritzmaier
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jody Lukoki
0 (0%)
Elvis Manu
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
1 (1.4%)

Totaal aantal stemmen: 73

Stemmen gesloten: april 12, 2014, 11:47:22


misideoldskool

Anders wil Erwin B. wel ff voor je dansen 8P :P..

sccweestwel


nulachtenvieftig

In coffeeshop de eenhoorn wordt scc oek altijd uutzonden.
si vis pacem para bellum

Viper


HilversumOnTour


sk13


zandokan

Nog geen pool voor deze wedstrijd?

Verstuurd van mijn GT-I9205 met Tapatalk
Forza Peersman

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zandokan op maart 31, 2014, 10:45:32
Nog geen pool voor deze wedstrijd?

Verstuurd van mijn GT-I9205 met Tapatalk

Je bent gretig, daar hou ik van _O_
Henk, held, bedankt

TM

Hoe gaat het met de kaartverkoop voor NEC-uit? Aangezien Utrecht uit massaal bezocht wordt (al 9 bussen). Gaat dit aantal ook richting Nijmegen?

ForzaCambuur1

Citaat van: TM op maart 31, 2014, 13:26:53
Hoe gaat het met de kaartverkoop voor NEC-uit? Aangezien Utrecht uit massaal bezocht wordt (al 9 bussen). Gaat dit aantal ook richting Nijmegen?

Volgens de laatste updates liep dit nog niet zo hard helaas. Maar ben erbij  |:)

geelenblauwscc

beetje jammer hoop toch wel op 300  |:)

El Ma-kri-niii

Gister eind van de middag kaarten gehaald voor bus 2. Gaat nog niet heel hard dus.

Cambuur058


brambo3004

Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 12:25:22
wiedemeijer scheids...

Ja, dat versnelt de kaartverkoop ook niet
Hij oefent nu thuis al voor de spiegel:  :rodekaart