Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

NEC - SC Cambuur [05-04-14]

Gestart door Len Cantello, maart 06, 2014, 13:28:30

Vorige topic - Volgende topic

MotM NEC - Cambuur

Leonard Nienhuis
51 (69.9%)
Wout Droste
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (6.8%)
Mart Dijkstra
2 (2.7%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Mohamed El Makrini
14 (19.2%)
Paco van Moorsel
0 (0%)
Marcel Ritzmaier
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jody Lukoki
0 (0%)
Elvis Manu
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
1 (1.4%)

Totaal aantal stemmen: 73

Stemmen gesloten: april 12, 2014, 11:47:22

zeewolde

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 07, 2014, 13:44:07
Stelletje kraaien daaronderin  :_schater :_schater. Op een gegeven moment ging een groot deel van het vak meedoen.
Bij ons waren de Nekkers nauwelijks te horen...

Zal dan wel aan de plek in het stadion liggen, maar in de hoek, achter de goal en groot deel lange zijde daar ging goed tekeer (geen 90 minuten) Groep in de hoek (ca 500 - 1000 man) gewoon constant.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op april 07, 2014, 13:48:15
en groot deel lange zijde daar ging goed tekeer (geen 90 minuten)

Daar kwam dat stoeltje ook vandaan toch?
Henk, held, bedankt

zeewolde

ja. Moet zeggen dat ik nog aardige groepen HK van NEC bij de hoofdingang gezien heb na afloop Denk dat Wiedemeijer pas laat naar huis kon. Stond behoorlijk wat politie, Verder nog 5 busjes ME die zich redelijk afzijdig hielden toen wij weggingen. Heb nog 1 persoon afgevoerd zien worden door politie.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op april 07, 2014, 13:53:20
Heb nog 1 persoon afgevoerd zien worden door politie.

Dat moet Hilversum zijn geweest, die was niet meer te houden  :_schater
Henk, held, bedankt

Lwdscc

''NEC is door kuipstoeltjes heen

De degradatiestrijd van NEC raakt de Nijmeegse club nu al in de portemonnee. De club heeft geen reservekuipjes meer over nu elke week meer stoeltjes vernield worden.

"Normaliter gaan er per wedstrijd vijf tot tien stoeltjes kapot", zegt stadionmanager Theo van Benthum in De Gelderlander. "Vorige week tegen Heracles werden pakweg veertig stoelen vernield. Na Cambuur was de schade nog groter."

De schade zou oplopen tot boven de duizend euro. "En we moeten bij de club al elke euro omdraaien. Ik roep daarom op tot bezinning bij de fans. Houd het stadion heel''

fred


Destroyer

Citaat van: Lwdscc op april 08, 2014, 10:56:20
''NEC is door kuipstoeltjes heen

De degradatiestrijd van NEC raakt de Nijmeegse club nu al in de portemonnee. De club heeft geen reservekuipjes meer over nu elke week meer stoeltjes vernield worden.

"Normaliter gaan er per wedstrijd vijf tot tien stoeltjes kapot", zegt stadionmanager Theo van Benthum in De Gelderlander. "Vorige week tegen Heracles werden pakweg veertig stoelen vernield. Na Cambuur was de schade nog groter."

De schade zou oplopen tot boven de duizend euro. "En we moeten bij de club al elke euro omdraaien. Ik roep daarom op tot bezinning bij de fans. Houd het stadion heel''

En dan hebben ze het over cambuursupporters...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

piene hassus

die salle de skuld wel krije krek as in 020

de Schoot

Veel van Nec langs de route hebben nog even van m'n mooie behaarde reet kunnen genieten   :)

Galdiano

Citaat van: de Schoot op april 09, 2014, 19:26:07
Veel van Nec langs de route hebben nog even van m'n mooie behaarde reet kunnen genieten   :)

Voel je je nu ook stoer?  8P
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets