Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dwight Lodeweges

Gestart door Grijskijkert, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

EastSide058

Citaat van: Cambuur058 op maart 31, 2014, 14:46:23
wie komme zo bij de training kijken? ff verhaal halen bij D

Hoelaat is die training vandaag ?
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

misideoldskool

Heeft bij mij gelijk afgedaan oprotten!!Gaat zoals altijd alleen om de poen!

denistel

Citaat van: EastSide058 op maart 31, 2014, 14:49:09
Hoelaat is die training vandaag ?

ze trainen toch niet meer vandaag

Len Cantello


Citaat van: misideoldskool op maart 31, 2014, 14:49:23
Heeft bij mij gelijk afgedaan oprotten!!Gaat zoals altijd alleen om de poen!
Oplazeren met die Judas!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

sunderland

Citaat van: denistel op maart 31, 2014, 14:50:05
ze trainen toch niet meer vandaag
zou ik ook maar niet doen

Yellow Army

Citaat van: EastSide058 op maart 31, 2014, 14:49:09
Hoelaat is die training vandaag ?

Dinsdag 11:30 is de eerstvolgende (openbare) training
Area 58

Inglorious Bastard

Citaat van: Yellow Army op maart 31, 2014, 14:52:08
Dinsdag 11:30 is de eerstvolgende (openbare) training

Ik denk nu niet meer  :zucht

Unknown

Stadion verbod voor die kerel

Voorstopper

Ik zeg oprotten Dwight..>En welkom Foeke Booy....Die zijn contract bij de Eagles loopt dit jaar af.

Delamere

Wat een waardeloze timing om dit naar buiten te brengen. Hebben die DKV-ers dit geregeld om de boel hier in het honderd te jagen?
Dat hij na dit seizoen zou vertrekken stond voor mij al vast. En als hij daar het 3-voudige kan verdienen dan kun je het hem zelfs niet eens kwalijk nemen.
Maar nu het in de publiciteit is gekomen is er geen andere mogelijkheid dan dat Cambuur nu onmiddelijk afscheid van deze man neemt. Je laat je club toch niet langer trainen door iemand die naar de grote vijand gaat. Die rotclub die het strontvervelend vindt, dat het in Leeuwarden allemaal hosannah is en er dus alle belang bij heeft dat Cambuur dit geweldige seizoen in chaos eindigt.
Dus nogmaals, Lodeweges maar vrijstellen van arbeid en Henk de Jong het seizoen af laten maken.

SportClubCambuur

WE WETEN ALLEMAAL DAT DIT NIET GOED KOMT

Laat het bestuur nu de verstandige beslissing nemen per direct afscheid te nemen...

Anders straks alle trainingen besloten en een peloton ME voor de deur nodig...

Zijn genoeg mensen die de emoties vast niet de baas kunnen.

HDJ 4 president

Dokkumer

Hij had bij mij bijna een standbeeld verdiend. Wat mij betreft mag hij nu per direct in een standbeeld veranderen.
Geen goed woord over deze actie, terwijl je in een belangrijke fase van de competitie zit en handhaving nog niet eens zeker is.
Wat mij betreft is het einde oefening en mag hij van zijn onverdiende vakantie genieten. En Sarah, Jordania kreeg drie jaar.. Wat krijgt DL voor hoogverraad? Ik mag toch hopen tot minstens 2068 :R

stefan15

Opflikkeren per direct

yellow@ndblue

#988
Dat ie gaat moet hij natuurlijk helemaal zelf weten!Jammer dat ie nou net naar (krijg het mijn strot niet uit gaat)
Het gaat hier natuurlijk om de timing we zitten midden in een gevecht voor lijfsbehoud!

Hij had net aangegeven aan het bestuur van cambuur en ze gevraagd of hij mocht wachten tot 1juni voordat hij een beslissing ging nemen

Het bestuur en Lodeweges zouden eind april met elkaar om de tafel gaan om over beider toekomst te spreken

Het blijft gewoon een zeer slecht moment had dan nog ff 2 weken gewacht maar goed denk inderdaad dat het nu misschien beter is dat Henk de Jong het roer per direct overneemt

Denk ook dat dit nog niet alles is en dat lodeweges onze spits Obeche en misschien ook nog wel andere spelers meeneemt!

moodygrunn

#989
In Henk en Sandor we trust