Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dwight Lodeweges

Gestart door Grijskijkert, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

MvB

Volgende derby zonder uitsupporters, wat ik je brom.

SCCornjum

De thuisvakken zullen behoorlijk Geel&Blauw gekleurd zijn, wat ik je brom..
Watching Football Is Not A Crime

Goutum

Ik heb door het opstappen van DL een slecht gevoel over morgen. Zijn opstappen lijkt voor het gros vd supporters de oplossing, maar ik ben bang dat het alles behalve motiverend werkt voor het elftal. Vergeet niet dat het allemaal broodvoetballers zijn.

Drumfather SCC

Net thuis en alles nog maar eens door gelezen

Wat ik snap:
Dat wij als supporters niet meer achter Dwight kunnen staan na deze keuze
Dat er emotie is, naar de vijand ga je gewoon niet en zeker niet in deze fase
Dat Dwight deze (wijze) keuze heeft gemaakt om weg te gaan, Anders was t nog fouter gegaan vrees ik

Wat ik niet snap:
Dat er supporters zijn die Dwight bedreigen en zo met ons stadion omgaan, Ook voor hun is dit ''thuis''
Waarom ''supporters'' ons zo te kakken zetten? Die hoolies zijn heus niet groter dan de club!

Wat ik vrees:
Dat dit in de koppies gaat zitten en dat het fout gaat...
Dat steunpilaren weg vallen. Het eerste wat ik dacht; Als er nu nog maar spelers/trainers willen komen volgend seizoen. Maar dat is doemdenken, dat snap ik! Tuurlijk komt t wel weer goed!

Dwight had beter moeten weten en onze sentimenten niet moeten onderschatten, een grote fout!
Ik hoop echt dat we morgen winnen en samen op handhaving af gaan  |:)
Laat dit hoofdstuk rusten, Hij is weg dus kunnen we ons nu weer op Cambuur richten

EN PLEUR ALSJEBLIEF DIE 020-ERS EN DKV'ERS VAN DIT FORUM  :R
SENSATIEZOEKERS; LAAT ZE LEKKER OP HUN EIGEN FORA STOKEN, MISSELIJKE LUI



dizzhead

Citaat van: Yungali020 op april 02, 2014, 00:56:18
Net thuis van je Hoelikun vriendjes. Dat je het woord sensatiezoekers nog in je mond durft te nemen na vandaag. Hoop dat jullie zsm degraderen en dat Heerenveen de komende jaren al jullie spelers en trainers afpakt.

Tokkies
wij/jullie dit/dat zus/zo
1 doet verkeerd en iedereen moet weg. Je lijkt Geeft Wilders wel...  :_spank

Scc01

 En we staan er weer lekker op door een paar sukkels die op dat tijdstip blijkbaar niets anders te doen hadden dan de club in diskrediet te brengen. Wat ben je een idioot als je het in het hoofd haalt om op deze manier het stadion binnen te vallen. Die flow waar het team in zat is nu wel voorbij. 

Treb

Citaat van: Scc01 op april 02, 2014, 06:28:36
En we staan er weer lekker op door een paar sukkels die op dat tijdstip blijkbaar niets anders te doen hadden dan de club in diskrediet te brengen. Wat ben je een idioot als je het in het hoofd haalt om op deze manier het stadion binnen te vallen. Die flow waar het team in zat is nu wel voorbij.

RT

Len Cantello

 :0= DE NACHT IS VOORBIJ, WAAR BLIJFT DAT SLOTJE GVD!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

RotterdamLeeuwarden

De afgelopen dagen is wel 1 van de zwarte bladzijden van de geschiedenis van SC Cambuur geworden.
Jammer, jammer helaas.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Treb

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 02, 2014, 06:44:05
De afgelopen dagen is wel 1 van de zwarte bladzijden van de geschiedenis van SC Cambuur geworden.
Jammer, jammer helaas.

Laat ik het nou eens 1x met je eens zijn. In 30 jaar nog nooit zoiets meegemaakt.  :|
Voor het eerst dit seizoen niet eens zin in de matchday.

Len Cantello

Citaat van: Treb op april 02, 2014, 06:46:01
Voor het eerst dit seizoen niet eens zin in de matchday.
Ik wel. Altijd. Cambuur 'till I die!

Zou DL stiekem samen met Riemer en Annie kijken?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

misideoldskool

Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 06:33:16
:0= DE NACHT IS VOORBIJ, WAAR BLIJFT DAT SLOTJE GVD!
Idd op slot! Genoeg geluld op naar de wedstrijd van vanavond!

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 06:33:16
:0= DE NACHT IS VOORBIJ, WAAR BLIJFT DAT SLOTJE GVD!
Uw wens is mijn bevel heer Cantello :D