Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

NEC - SC Cambuur [05-04-14]

Gestart door Len Cantello, maart 06, 2014, 13:28:30

Vorige topic - Volgende topic

MotM NEC - Cambuur

Leonard Nienhuis
51 (69.9%)
Wout Droste
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (6.8%)
Mart Dijkstra
2 (2.7%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Mohamed El Makrini
14 (19.2%)
Paco van Moorsel
0 (0%)
Marcel Ritzmaier
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jody Lukoki
0 (0%)
Elvis Manu
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
1 (1.4%)

Totaal aantal stemmen: 73

Stemmen gesloten: april 12, 2014, 11:47:22

Cambuur123

Zit de M.I. Side bus nu wel vol dan? Naar Grun zaten er ook lang niet alleen maar MI Siders in...

SCCornjum

Citaat van: EastSide058 op maart 25, 2014, 20:16:15
Cambuur Culture en de M.I.- Bus , ieder een bus
Buscombi's zijn toch alleen voor dagjes mensen?
Watching Football Is Not A Crime

EastSide058

Citaat van: SCCornjum op maart 25, 2014, 21:54:02
Buscombi's zijn toch alleen voor dagjes mensen?
Nee heb ik dat gezegd dan?
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

SCC-J

Citaat van: SCCornjum op maart 25, 2014, 21:54:02
Buscombi's zijn toch alleen voor dagjes mensen?
wat is volgens jou de reden? Dat de ene keer wel veel gaan de andere keer niet ?

Galdiano

Citaat van: SCCornjum op maart 25, 2014, 21:54:02
Buscombi's zijn toch alleen voor dagjes mensen?

Nee!

Persoonlijk vind ik buscombi's ombegrijpelijk als ze worden opgelegd terwijl er geen goede reden voor is! En dat zouden meer eens moeten inzien!

Ado, Utrecht, Nec en ga zo maar door, kan toch prima een autocombi zijn?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCCornjum

Citaat van: SCC-J op maart 25, 2014, 23:06:36
wat is volgens jou de reden? Dat de ene keer wel veel gaan de andere keer niet ?

Ik ga er vanuit dat jij het antwoord op deze vraag niet weet,
maar sinds een paar dagen ben ik er achter.

-En dat is de prijs van het bus/stadion kaartje.-

Het is niet de afstand, ook niet we mogen geen bier drinken op de heenweg, het gezicht van de steward staat mij niet aan, deze wedstrijd kan met vrijvervoer-autocombi.......Geen enkele smoes o wat typ ik nu,
is van toepassing.

Sinds een paar dagen weet ik het zeker.
Het is de prijs van het kaartje..
Morgen zal ik de mijne halen voor utrech, en wie weet nog een paar voor nek..
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Citaat van: EastSide058 op maart 25, 2014, 22:55:58

Nee heb ik dat gezegd dan?
Nee absoluut niet, voel je niet aangesproken..
Watching Football Is Not A Crime

SCC-J

Citaat van: SCCornjum op maart 26, 2014, 00:30:26
Ik ga er vanuit dat jij het antwoord op deze vraag niet weet,
maar sinds een paar dagen ben ik er achter.

-En dat is de prijs van het bus/stadion kaartje.-

Het is niet de afstand, ook niet we mogen geen bier drinken op de heenweg, het gezicht van de steward staat mij niet aan, deze wedstrijd kan met vrijvervoer-autocombi.......Geen enkele smoes o wat typ ik nu,
is van toepassing.

Sinds een paar dagen weet ik het zeker.
Het is de prijs van het kaartje..
Morgen zal ik de mijne halen voor utrech, en wie weet nog een paar voor nek..
maar NEC is denk ik ook uitverkocht en die kaarten kosten gewoon 35,-

dizzhead

Citaat van: SCC-J op maart 26, 2014, 09:53:55
maar NEC is denk ik ook uitverkocht en die kaarten kosten gewoon 35,-


Ik hoop dat je gelijk hebt!  |:)

Ik denk dat SCCcornjum een beetje gelijk heeft, en een heel groot deel niet. Er zijn mensen die zich beroepen op bezwaren die hij noemt. Maar dat neemt niet weg dat er ook een prijs-bewuste groep is. Er is niet maar één waarheid, ieder heeft z'n eigen afweging.

geelenblauwscc

Maar dan moet het nog wel storm lopen voor dat nec uit
uitverkocht zal zijn

Treb

Ik kijk nu Zwolle - NEC, NEC kan er echt helemaal niks van.  8P

Treb

Citaat van: Treb op maart 26, 2014, 21:23:15
Ik kijk nu Zwolle - NEC, NEC kan er echt helemaal niks van.  8P

Haha scoren ze net de 1-1  :_schater

Tukker

#87
NEC viel me trouwens niet tegen tegen PEC.

Zeker de eerste 10 minuten vond ik ze heel sterk en zaten ze er boven op. Daarna nam Zwolle het heft wat meer in handen. Die beide grote kansen die Higdon had, konden er ook zo maar in vliegen en dan krijg je nog een heel andere wedstrijd. Maar gelukkig heeft PEC gewonnen (en ook nog gelukkig want beide doelpunten waren rollertjes). Wie weet levert de finaleplek van PEC nog iets op voor de 9e plaats op de eindrangschikking.

Vandaag +2 voor het uitvak in Nijmegen  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

pvanbuijtene

Welke kroegen/cafes in lwd  zenden wedstrijden van cambuur uit?

misideoldskool