Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

cambuur-az.

Gestart door speculeter, februari 06, 2014, 12:19:53

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: vialli op maart 26, 2014, 14:19:21
Deze regeling is volgens mij afgeschaft aan het begin van het seizoen !!!

Nee vanaf volgend seizoen...
Area 58

Marc S

Citaat van: moodygrunn op maart 26, 2014, 13:12:21
De bekerwedstrijden kunnen ook nog bepalend zijn voor de play-offs voor Europees. Ideaal scenario voor ons zou zijn dat de finale gewonnen wordt door een ploeg die op plek 5 t/m 8 staat. In dat geval hoef je maar 9e te worden om ook aan die play-offs mee te doen.
bron: http://plazilla.com/page/4295052583/eredivisie-play-offs-voor-europees-voetbal-data-en-regels-2013-2014

Of te wel het meest gunstige is als de finale Az - Zwolle word.

Collingwood

Sowieso hoop ik dat PEC wint, dan komt NEC weer in een negatieve spiraal terecht. AZ of Ajax maakt me niet zoveel uit, maar ik hoop wel dat AZ diep moet gaan in verband met zondag!
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Citaat van: Collingwood op maart 26, 2014, 15:50:17
Sowieso hoop ik dat PEC wint, dan komt NEC weer in een negatieve spiraal terecht. AZ of Ajax maakt me niet zoveel uit, maar ik hoop wel dat AZ diep moet gaan in verband met zondag!

Winnen na penalties dan maar? :P

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur123

bestaat dat 'slapende reus ontwaakt' spandoek nog? Die kan wel weer een keer komme  :devil :devil :devil

Galdiano

Citaat van: Cambuur123 op maart 27, 2014, 17:34:16
bestaat dat 'slapende reus ontwaakt' spandoek nog? Die kan wel weer een keer komme  :devil :devil :devil

Is gesneuveld! Ik geloof tegen Roda ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur123

Citaat van: Galdiano op maart 27, 2014, 17:36:03
Is gesneuveld! Ik geloof tegen Roda ;)

Helaass... was wel een leuk ding....  ;(

misideoldskool


[/quote]
Citaat van: Cambuur123 op maart 27, 2014, 17:34:16
bestaat dat 'slapende reus ontwaakt' spandoek nog? Die kan wel weer een keer komme  :devil :devil :devil
Citaat van: Galdiano op maart 27, 2014, 17:36:03
Is gesneuveld! Ik geloof tegen Roda ;)
Er is tegen Roda wel meer gesneuveld...

Collingwood

Afgaand op de trainingen van deze week is de vermoedelijke opstelling als volgt: Nienhuis; Droste, Leeuwin, Van der Laan, Bijker; El Makrini, Ritzmaier, Van Moorsel; Lukoki, Barto, Manu (Schepers)

Bron: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/36160/voorbeschouwing-cambuur-az

Manu is deze week grieperig (geweest), dus hij is nog een vraagteken.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Lijkt me logisch.
hoop wel dat manu er bij is.

Lwdscc

''"We moeten verder", sloot trainer Advocaat af. "Dat gaan we tegen Cambuur doen met zoveel mogelijk hetzelfde elftal als tegen Ajax. Qua fitheid staat iedereen er goed op. Het wordt wel een moeilijke wedstrijd in Leeuwarden. Cambuur speelt heel leuk voetbal. Ze hebben daarnaast een fanatiek publiek achter de ploeg staan. We kunnen aan de bak. Willen we de play-offs halen, dan is een goed resultaat tegen Cambuur zeer gewenst." ''

HilversumOnTour

We smelten de kazen!

Dokkumer

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 28, 2014, 15:37:19
We smelten de kazen!
Zo 020 :devil

One man, one goal, Dokkum dkv vrij


sccweestwel

Hoeveel zitten er in het uitvak?