Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

cambuur-az.

Gestart door speculeter, februari 06, 2014, 12:19:53

Vorige topic - Volgende topic

Ruppppert

had meer in gezeten gisteren, maar ja blij met een punt. Mooiste moment was bij die goal van az, sun dikke in het uitvak trek sien t-shirt  uit en su met sien blote buik tegen het raam aan haha en toen werd de goal afgekeurd  en stond hij helemaal voor gek. Prachtig, maar wat was het uitvak stil,kwam denk ik dat ze geen klappertjes hadden mee genomen.

Emko

Wat is iedereen negatief over de nog te spelen wedstrijden. Als een overwinning tegen AZ genoeg was voor handhaving, betekent dat toch 'gewoon' dat met twee gelijke spelen tegen Utrecht en NEC handhaving een feit is.
Het glas is halfvol Dames en Heren!!!!!!

:_schater

speculeter

Citaat van: Ruppppert op maart 31, 2014, 08:52:33
had meer in gezeten gisteren, maar ja blij met een punt. Mooiste moment was bij die goal van az, sun dikke in het uitvak trek sien t-shirt  uit en su met sien blote buik tegen het raam aan haha en toen werd de goal afgekeurd  en stond hij helemaal voor gek. Prachtig, maar wat was het uitvak stil,kwam denk ik dat ze geen klappertjes hadden mee genomen.
wat was het leuk geweest als dat moment op was genomen
hahaha

Galdiano

Citaat van: peter op maart 31, 2014, 10:08:07
wat was het leuk geweest als dat moment op was genomen
hahaha

Net zoals die dikke van dkv!  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

we hebben  van de top 4 thuis onterecht verloren .Nu pakken we toch een pnt tegen de nr 5 van nederland .Niet slecht eigenlijk .Toch heb ik er een dubbel gevoel over ookal omdat we 2 klote wedstr voor de boeg hebben

veroen

bitsje vertrouwen man, geven zelf heel weinig weg en zijn de laatste weken een sterk blok.
Een eerste uitoverwinning zal er toch een keer moeten komen en zowel utrecht als nec moeten echt de 3 punten pakken dus komt er ruimte te liggen voor ons.
Ik zou in dat geval indien hij fit genoeg is kiezen voor ogbeche om gebruik te kunnen maken van zijn snelheid.

Gisteren een matte wedstrijd gezien, beide kanten niet echt goed.
Wissel barto snapte ik wel alleen was daarna even 10 a 15 minuten met 4 aanvallers en vervolgens ineens toch weer drie toen bakker kwam.

Over bakker blijf ik van mening dat die echt te kort komt, zodra die tegen een beetje goede middenvelder staat dan zie je hem constant zoeken en dat was gisteren tegen gudelj weer zo...

Ruppppert

Citaat van: peter op maart 31, 2014, 10:08:07
wat was het leuk geweest als dat moment op was genomen
hahaha
was net telaat met filmen helaas

Goutum

Citaat van: veroen op maart 31, 2014, 10:25:42
bitsje vertrouwen man, geven zelf heel weinig weg en zijn de laatste weken een sterk blok.
Een eerste uitoverwinning zal er toch een keer moeten komen en zowel utrecht als nec moeten echt de 3 punten pakken dus komt er ruimte te liggen voor ons.
Ik zou in dat geval indien hij fit genoeg is kiezen voor ogbeche om gebruik te kunnen maken van zijn snelheid.

Gisteren een matte wedstrijd gezien, beide kanten niet echt goed.
Wissel barto snapte ik wel alleen was daarna even 10 a 15 minuten met 4 aanvallers en vervolgens ineens toch weer drie toen bakker kwam.

Over bakker blijf ik van mening dat die echt te kort komt, zodra die tegen een beetje goede middenvelder staat dan zie je hem constant zoeken en dat was gisteren tegen gudelj weer zo...

Nou was Gudelj wel de beste speler aan AZ kant gisteren. Overigens vielen geen enkele wissel sterk in, maar dat lag meer aan de wedstrijd en de behouden speelstijl van AZ.

sk13

Lukoki had gewisseld moeten worden ipv barto. Dan had je ogbeche in de punt kunnen zetten. Bakker ipv moorsel. Ogbeche hoort niet op 10

HilversumOnTour

Citaat van: Goutum op maart 31, 2014, 10:56:00
Nou was Gudelj wel de beste speler aan AZ kant gisteren. Overigens vielen geen enkele wissel sterk in, maar dat lag meer aan de wedstrijd en de behouden speelstijl van AZ.

Gudelj speelde vooral de 2e helft erg sterk. Wat een speler!  :thumbsup

John Hiatt

Wat een triest publiek hebben die kaaskoppen. Zonder klappertjes hoor je helemaal niks.

Marc S

Citaat van: sk13 op maart 31, 2014, 12:29:02
Lukoki had gewisseld moeten worden ipv barto. Dan had je ogbeche in de punt kunnen zetten. Bakker ipv moorsel. Ogbeche hoort niet op 10

Denk persoonlijk dat Barto gespaard werd aangezien we 3 wedstrijden in een week hebben.

Holwerd voor Cambuur

Volgens mij was t opzet! Als we er uit vliegen worden onze spelers goedkoper voor DL l8l
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

mario

#208
Citaat van: Galdiano op maart 30, 2014, 18:14:46
Ado thuis zal de alles of niets wedstrijd zijn!

Citaat van: mario op maart 30, 2014, 19:01:08
??? Beetje voorbarig niet...

Kom hier -helaas- op terug. Je kon weleens gelijk hebben....