Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

cambuur-az.

Gestart door speculeter, februari 06, 2014, 12:19:53

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

De wedstrijd cambuur-az is verplaatst.
Ipv zaterdag de 29e
nu zondag de 30e.
dit vanwege het atoomtopweekend.

Lwdscc

#1
In verband met de bekerwedstrijd Ajax- AZ toch? Utrecht uit wordt waarschijnlijk ook verplaats door de atoomtop..

scc64

Klopt, helaas wel.....

Dokkumer

Citaat van: Lwdscc op februari 06, 2014, 12:26:41
In verband met de bekerwedstrijd Ajax- AZ toch? Utrecht uit wordt waarschijnlijk ook verplaats door de atoomtop..
Deze klopt...

Holwerd voor Cambuur

"In Alkmaar kunnen wij van iedereen winnen, maar geloof me: bij Cambuur of ADO Den Haag krijgen we het wéér moeilijk", doelt Advocaat op de nederlaag van afgelopen zaterdag tegen Go Ahead Eagles (2-1).


3 points in the bag!  :devil :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Beetje jammer dat die kiddos uit St. Maarten nu niet meer mogen komen. Groot risico natuurlijk. Al is er misschien wat voor te zeggen dat iedere gelijke kansen moet hebben in de kaartverkoop.

Dokkumer

Tja, wie wil die totaal doorgesnoven hooligans hier nu hebben? Totaal onverantwoord...

Nee echt, jammer voor die kids.

zeewolde

Citaat van: papier op maart 06, 2014, 12:06:28
Beetje jammer dat die kiddos uit St. Maarten nu niet meer mogen komen. Groot risico natuurlijk. Al is er misschien wat voor te zeggen dat iedere gelijke kansen moet hebben in de kaartverkoop.

? mis ik iets?


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 10, 2014, 23:27:47
"In Alkmaar kunnen wij van iedereen winnen, maar geloof me: bij Cambuur of ADO Den Haag krijgen we het wéér moeilijk", doelt Advocaat op de nederlaag van afgelopen zaterdag tegen Go Ahead Eagles (2-1).


3 points in the bag!  :devil :proost

Op zeker! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

HilversumOnTour

Speelt AZ niet de donderdag ervoor uit bij Anzhi?! Ik zeg: 3 punten!!!

Collingwood

Deze wedstrijd kun je na de winst van gisteren zonder druk spelen. Als je wint doe je echt mee om de play-offs voor Europees voetbal. Wie had dat in de winterstop verwacht?!
Kalmte alleen kan u redden.

Eewal

Citaat van: Collingwood op maart 15, 2014, 09:43:21
Deze wedstrijd kun je na de winst van gisteren zonder druk spelen. Als je wint doe je echt mee om de play-offs voor Europees voetbal. Wie had dat in de winterstop verwacht?!

en degraderen is ook echt nog niet onmogelijk hoor..... hoop vandaag op weer wat gunstige uitslagen..

HilversumOnTour

Het is na zon onverwacht kampioenschap echt ongelooflijk. Dit kan zonder overdrijven het mooiste Cambuur seizoen ooit worden. Zoveel punten op het hoogste niveau!

HilversumOnTour

Eewal degradatie kan bijna niet meer, dan moet het wel heel gek lopen. Ik geloof dat 37/38 punten genoeg moet zijn, veel spelen onderling ook nog tegen elkaar. En wij thuis geen enkel punt tegen Vitesse, AZ en ADO? Ik geloof daar niet in