Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

cambuur-az.

Gestart door speculeter, februari 06, 2014, 12:19:53

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 15, 2014, 09:51:19
Eewal degradatie kan bijna niet meer, dan moet het wel heel gek lopen. Ik geloof dat 37/38 punten genoeg moet zijn, veel spelen onderling ook nog tegen elkaar. En wij thuis geen enkel punt tegen Vitesse, AZ en ADO? Ik geloof daar niet in

Ik hoop het ook echt hoor, daar niet van. Maar dit is zo'n vreemde competitie....

Lwdscc

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 15, 2014, 09:41:39
Speelt AZ niet de donderdag ervoor uit bij Anzhi?! Ik zeg: 3 punten!!!

Nee, die wedstrijd is komende donderdag... Maar ik zeg nog steeds 3 punten hoor  :proost

HilversumOnTour

Klopt maar als je dit soort wedstrijden wint tegen directe concurrenten in de beslissende fase? Voor mij was het gisteren de bevestiging: wij ontlopen de nacompetitie!!!!!

Lore

Citaat van: Lwdscc op maart 15, 2014, 09:56:34
Nee, die wedstrijd is komende donderdag... Maar ik zeg nog steeds 3 punten hoor  :proost

Maar ze spelen wel de woensdag ervoor voor de beker tegen Ajax!

speculeter

Ook al bijna weer uitverkocht hoorde ik!

Daddy T.

Citaat van: peter op maart 15, 2014, 10:11:28
Ook al bijna weer uitverkocht hoorde ik!

Mooi, het kan niet anders dan dat er een run gaat ontstaan op seizoenkaarten komend seizoen. Die duizenden clubcardhouders realiseren zich nu wel dat we met elke keer een uitverkocht huis je wel een seizoenkaart MOET aanschaffen wil je erbij zijn.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Sakas

Fuck wat duurt dit nog lang
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Tukker

Citaat van: Sakas op maart 16, 2014, 13:56:03
Fuck wat duurt dit nog lang
Hopen dat ze de vorm en het goede gevoel zo lang vast kunnen houden.

Een verlies vanmiddag van AZ uit bij Twente vind ik niet verkeerd. AZ moet gewoon weten dat ze uit gewoon stukken minder zijn dan thuis.

En ik heb een  :R hekel aan die Beerens
waarvan....  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

AL

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 15, 2014, 09:51:19
Eewal degradatie kan bijna niet meer, dan moet het wel heel gek lopen. Ik geloof dat 37/38 punten genoeg moet zijn, veel spelen onderling ook nog tegen elkaar. En wij thuis geen enkel punt tegen Vitesse, AZ en ADO? Ik geloof daar niet in

als je verliest tegen az kan het nog raar lopen. 2x achterelkaar uit naar concurrenten en verder gewoon een zwaar programma.
we moeten echt nog 4 tot 6 punten halen willen we geen nacompetitie spelen en dat zal nog lastig genoeg zijn.

Dokkumer

Citaat van: AL op maart 16, 2014, 14:10:17
als je verliest tegen az kan het nog raar lopen. 2x achterelkaar uit naar concurrenten en verder gewoon een zwaar programma.
we moeten echt nog 4 tot 6 punten halen willen we geen nacompetitie spelen en dat zal nog lastig genoeg zijn.
En wanneer je wint sta je nog maar 3 punten achter op dit AZ :_schater

Hoezo krankzinnige competitie |:)

Bernardo

Citaat van: AL op maart 16, 2014, 14:10:17
als je verliest tegen az kan het nog raar lopen. 2x achterelkaar uit naar concurrenten en verder gewoon een zwaar programma.
we moeten echt nog 4 tot 6 punten halen willen we geen nacompetitie spelen en dat zal nog lastig genoeg zijn.

7 punten voor met nog 6 wedstrijden. Als je dit nou nog weggeeft..

Eewal

We winnen onze laatste 3 thuiswedstrijden......... Ik zou niet weten waarom niet...  |:)

Cambuur Groningen

Citaat van: Bernardo op maart 16, 2014, 16:30:46
7 punten voor met nog 6 wedstrijden. Als je dit nou nog weggeeft..
Vergeet ook niet ons veel betere doelsaldo: Nog 2 punten erbij en de RKC moet bv al 10 punten halen om ons nog in te halen.

de Kale

Citaat van: AL op maart 16, 2014, 14:10:17
als je verliest tegen az kan het nog raar lopen. 2x achterelkaar uit naar concurrenten en verder gewoon een zwaar programma.
we moeten echt nog 4 tot 6 punten halen willen we geen nacompetitie spelen en dat zal nog lastig genoeg zijn.

Die punten gaan er zeker komen, zeker thuis. Kijk naar het wedstrijdschema van de volgende speelronde. Als de top 8 zijn wedstrijd wint, zou het niks uitmaken als Cambuur misschien zou verliezen tegen Utrecht. Win je daar dan is het helemaal zo goed als zeker dat je veilig bent en kan je je gaan richten op de stunt van dit seizoen. Playoffs Europees voetbal.  |:)

Emko


Citaat van: Lore op maart 15, 2014, 10:01:23
Maar ze spelen wel de woensdag ervoor voor de beker tegen Ajax!

Die bekerwedstrijd is volgens mij op donderdag. Anders was de wedstrijd wel gewoon op zaterdag gespeeld.