Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Feyenoord - SC Cambuur [27-04-14]

Gestart door EastSide058, maart 21, 2014, 22:32:18

Vorige topic - Volgende topic

MotM Feyenoord - Cambuur

Harmen Zeinstra
26 (61.9%)
Wout Droste
1 (2.4%)
Ramon Leeuwin
1 (2.4%)
Mart Dijkstra
0 (0%)
Lucas Bijker
1 (2.4%)
Mohamed El Makrini
1 (2.4%)
Paco van Moorsel
1 (2.4%)
Erik Bakker
1 (2.4%)
Martijn Barto
6 (14.3%)
Jody Lukoki
0 (0%)
Elvis Manu
3 (7.1%)
Bartholomew Ogbeche
1 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 42

Stemmen gesloten: mei 04, 2014, 08:18:35

Dokkumer

Haal Bolle, Marc en Nijkerk terug en je hebt comedy van de bovenste plank.

Verstuurd vanaf mijn spambox


Lore

Citaat van: Len Cantello op maart 24, 2014, 18:22:56
Voorheen hadden we hier nog een sextopic. Those where the days....


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

:_schater :_schater

Len Cantello


Citaat van: Dokkumer op maart 24, 2014, 18:26:31
Haal Bolle, Marc en Nijkerk terug
Dat zou toch een vreugde geven!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Len Cantello op maart 24, 2014, 20:54:27
Dat zou toch een vreugde geven!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

:fant
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op maart 24, 2014, 18:26:31
Haal Bolle, Marc en Nijkerk terug en je hebt comedy van de bovenste plank.

Verstuurd vanaf mijn spambox

The voice niet vergeten!
Werkt bij Faber vlaggen als ik me niet vergis!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Even voor de nieuwere forumleden hier...
waar gaat dit over?

SCC-J

Citaat van: Galdiano op maart 24, 2014, 21:36:04
The voice niet vergeten!
Werkt bij Faber vlaggen als ik me niet vergis!
M. Had nog wel wat inhoudelijks te melden.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: peter op maart 24, 2014, 22:14:40
Even voor de nieuwere forumleden hier...
waar gaat dit over?

Over oude forumleden :P

Als je vindt dat het niveau nu al niet bijster hoog is; dat was toen vaak nog iets MINDER MINDER MINDER :fant
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Citaat van: SCC-J op maart 24, 2014, 22:27:27
M. Had nog wel wat inhoudelijks te melden.

Haha, ja die wordt zeker gemist.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Auto of buscombi, Feyenoord wil ik een keer beleven  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

misideoldskool

Citaat van: Destroyer op maart 25, 2014, 19:20:27
Auto of buscombi, Feyenoord wil ik een keer beleven  |:)
Ben 2x die kant op geweest 1e keer tot de kuip gekomen en 2e keer uit de trein gehaald bij Zwolle maar met een kleine groep verder gegaan stonden die Feyenoordlui  op elkaar in te hakken op het stadionplein 8P..altijd gezellig dus in Rotjeknor!

EastSide058

wanneer komt er info over de kaartverkoop?
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Don

Wanneer start de verkoop?

Schiet al aardig op!
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl