Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - flieterper

#1
Wedstrijden / Re: VVV Venlo-Cambuur
november 22, 2023, 17:47:18
Is er hier ook iemand die nog plek in de auto heeft naar vvv
#2
Nummer 13 past er beter bij
#3
Wedstrijden / Re: Twente-Cambuur.
mei 03, 2019, 22:51:07
Half een een uur is de schatting
Meer die Naar Cambuurplein gaan
#4
Wedstrijden / Re: Twente-Cambuur.
mei 03, 2019, 22:29:33
Hoelaat komt de bus terug
#5
Jammer dat je gaat maar wel begrijpelijk
Bedankt voor alles wat je voor onze club hebt betekend
Het ga je goed
#6
Weet ook nog een wedstrijd te herinneren tegen sparta,toen was krul ook aardig aan het blunderen
#7
Wedstrijden / Re: Cambuur - Zwolle 27-2-2016 19.45
februari 23, 2016, 12:36:57
Voor die boeren alleen maar beter dat wij degraderen
Dus we zullen zaterdag moeten winnen om niet op 4 punten achter
De graafschap tekomen
#8
Wedstrijden / Re: Excelsior-Cambuur
december 20, 2015, 15:15:40
Prima wedstrijd van onze boys
#9
Selectie en Technische staf / Re: Sjoerd Overgoor
november 09, 2015, 11:22:55
Misschien de band maar aan een ander geven
#10
Algemeen / Re: Sfeer
november 09, 2015, 11:19:26
Sfeer was een drama sta je 2-0 voor waar is het kolkende stadion gebleven
#11
Wedstrijden / Re: Ajax - SC Cambuur [21-11-15]
november 09, 2015, 11:16:44
Neem aan dat hier niemand heen gaat
Na aanleiding van de vorige debacles met supporters
#12
Wedstrijden / Re: Roda Jc - Cambuur 3 oktober
september 29, 2015, 18:56:36
9 autos en negen personen voor de bus tot nu toe
#13
Overig Voetbal / Re: Arbitrage knvb
september 14, 2015, 20:10:51
mischien zijn wij als supporters ook wel te lief geworden vroeger was zon wedstrijd gestaakt ,en had die blonde homo uren in het stadion vastgezeten omdat hij er niet uit durfde
#14
Hemmen bedankt en su6 in Zweden
#15
+ een
Zaterdag even gelet op hahn maar hij duikt
Elke keer laag bij de grond
Dus ballen gewoon hoog in de goal
Lang geleden dat we daar hebben gewonnen
In het nieuwe stadion van hun zelf nog nooit
Hoogste tijd dus