Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Twente-Cambuur.

Gestart door speculeter, mei 02, 2019, 14:42:54

Vorige topic - Volgende topic

sunderland


Noordcambuur

Citaat van: AL op mei 03, 2019, 21:54:56
Geen buitenspel...
wat een kut assistent scheids :rodekaart

Noordcambuur


sunderland


Galdiano

Door de grens RKC en plek 8 door de neus geboord, nu Almere (ook gunstig)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Nu Almere die 8-0 aan de kont kreeg

sunderland


Tsjawat

Fantastische wedstrijd. cambuur had moeten winnen. Tegen de kampioen. We gaan promoveren. Wat een team. En wat een geweldige speler die Robertha.

Destroyer

Citaat van: Tsjawat op mei 03, 2019, 22:11:53
Fantastische wedstrijd. cambuur had moeten winnen. Tegen de kampioen. We gaan promoveren. Wat een team. En wat een geweldige speler die Robertha.

|:) :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Naastismis

Citaat van: sunderland op mei 03, 2019, 22:00:13
Nu Almere die 8-0 aan de kont kreeg

En Vossebelt geschorst ook niet ongunstig

legeips

Citaat van: Galdiano op mei 03, 2019, 21:25:46
Almere staat dik achter en Top oss 2-0 voor. Dus is zeker tegen Almere!
Vrijdag thuis dinsdag thuis.

Vosselbelt heeft rood gekregen, dus is tegen ons geschorst.

Hest geliek..
Dacht dat de eerste ronde al redelijk bepaald was..

flieterper

Hoelaat komt de bus terug

Galdiano

Citaat van: flieterper op mei 03, 2019, 22:29:33
Hoelaat komt de bus terug

2 uur in de bus zal wel uurtje of 1 uur zijn
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Win je er ook nog gewoon bijna.. toch heb ik nu liever Almere dan RKC. Wist helemaal niet dat die lui de instroom tweede ronde nog konden missen. Zij zelf waarschijnlijk ook niet. Ben wel tevreden.

flieterper

Half een een uur is de schatting
Meer die Naar Cambuurplein gaan