Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Zwolle 27-2-2016 19.45

Gestart door mario, februari 20, 2016, 23:03:12

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Fc Zwolle

Leonard Nienhuis
8 (12.9%)
Marvin Peersman
1 (1.6%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (8.1%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
31 (50%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Jack Byrne
12 (19.4%)
Furdjel Narsingh
2 (3.2%)
Martijn Barto
3 (4.8%)
Sander van de Streek
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 62

Stemmen gesloten: maart 05, 2016, 22:37:27

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: PePe op februari 22, 2016, 22:04:46
Als ik Marcel was, dan liet ik ze elke dag tegen een slecht team spelen, zodat ze lekker kunnen ballen en veel kunnen scoren. (goed voor het zelfvertrouwen) ZE KUNNEN HET WEL!!

Kan ook averechts werken! :_schater

Om het zelfvertrouwen iets op te vijzelen na de 6-0 nederlaag tegen Liverpool, speelde Aston Villa afgelopen vrijdag een oefenduel tegen de eigen beloften. Het liep echter volledig mis: de nummer laatst van de Premier League was niet opgewassen tegen de jeugdige talenten en ging met 3-0 onderuit.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Ze moeten vanaf heden elke dag rondjes om het veld lopen.
Als ze zaterdag weer verliezen die week erna weer, trainen zonder bal.
Net zolang tot er gevochten gaat worden voor elke meter, en dan is er weer tijd voor andere dingen.

En wie niet wil volgen per direct op de tribune!  :zweep
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 22, 2016, 20:51:14
Uit tegen excelsior zat het zeker mee. Voor de rest kan ik me weinig herinneren. Pec uit??

ja pec uit had bij de rust ook wel 4-0 kunnen zijn maar we speelden daar wel een
knappe 2e helft en met enig geluk had je zelfs kunnen winnen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op februari 22, 2016, 22:28:45
ja pec uit had bij de rust ook wel 4-0 kunnen zijn maar we speelden daar wel een
knappe 2e helft en met enig geluk had je zelfs kunnen winnen.

Berisha alleen voor de keeper, dacht ik
Henk, held, bedankt

speculeter

Hopelijk zijn bakker en  mc intosh weer beschikbaar.
En vanuit de beloften mag boutzamar wel eens een kans krijgen hoor ik van Veel mensen.
Er toch maar weer met zijn allen achter staan en hopelijk weer eens 3 punten.
Eens een supporter altijd een supporter.
In goede maar zeker ook in slechte tijden! ! |:)

PePe

Voor het eerst in heel mijn leven, hoop ik ook dat DKV het komende weekend gaat winnen.

Vlampiep

Citaat van: speculeter op februari 23, 2016, 11:31:17
Hopelijk zijn bakker en  mc intosh weer beschikbaar.
En vanuit de beloften mag boutzamar wel eens een kans krijgen hoor ik van Veel mensen.
Er toch maar weer met zijn allen achter staan en hopelijk weer eens 3 punten.
Eens een supporter altijd een supporter.
In goede maar zeker ook in slechte tijden! ! |:)
Su ist mar krekt! :scc |:) |:) |:)

Jandehulk

Citaat van: PePe op februari 23, 2016, 11:42:36
Voor het eerst in heel mijn leven, hoop ik ook dat DKV het komende weekend gaat winnen.
ik zweer je... Die naaien ons waar ze kunnen dus ik vrees dat ze er niks voor doen die stinkboeren.. Zelf winnen moeten we en hopen

flieterper

Voor die boeren alleen maar beter dat wij degraderen
Dus we zullen zaterdag moeten winnen om niet op 4 punten achter
De graafschap tekomen

Vlampiep

Citaat van: Jandehulk op februari 23, 2016, 12:29:22
ik zweer je... Die naaien ons waar ze kunnen dus ik vrees dat ze er niks voor doen die stinkboeren.. Zelf winnen moeten we en hopen
Denk je nu echt dat DKV het laat lopen tegen de Superboeren?
Het is hun momenteel alles aan gelegen punten te halen om weer in het linker rijtje te staan.
Maar of ze opgewassen zijn tegen het fysieke spel van die Superboeren, is maar de vraag.


Jandehulk

Citaat van: Vlampiep op februari 23, 2016, 12:50:05
Denk je nu echt dat DKV het laat lopen tegen de Superboeren?
Het is hun momenteel alles aan gelegen punten te halen om weer in het linker rijtje te staan.
Maar of ze opgewassen zijn tegen het fysieke spel van die Superboeren, is maar de vraag.
ja zo kun je je er altijd wel uit lullen hahaha...

siepelsjeu

Deze wedstrijd moeten we winnen, want de graafschap wint gewoon van dkv

Jandehulk

Citaat van: siepelsjeu op februari 23, 2016, 13:02:02
Deze wedstrijd moeten we winnen, want de graafschap wint gewoon van dkv
indd.....

El Ma-kri-niii

De Graafschap halen we niet meer in. Focus op Excelsior, die zijn op het moment stukken minder dan De Graafschap.

poelie-lwd

Citaat van: El Ma-kri-niii op februari 23, 2016, 13:09:06
De Graafschap halen we niet meer in. Focus op Excelsior, die zijn op het moment stukken minder dan De Graafschap.

:? We staan 1 punt achter man  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.