Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Michiel Hemmen

Gestart door Chipke, januari 31, 2013, 23:23:42

Vorige topic - Volgende topic

denistel

suc 6 Michiel en veel goals gewenst bedankt voor je inzet bij cambuur

666

De wedstrijd uit tegen RKC was ook een goede van hem. Succes gewenst (luie donder  :devil).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: 666 op juli 28, 2015, 15:35:29
De wedstrijd uit tegen RKC was ook een goede van hem. Succes gewenst (luie donder  :devil).
Zeg aansteker, we gaan niet natrappen. Begrepen?
*Overlopers naar sc mestbeffers uitgezonderd trouwens*



























































:devil

fred

Succes Michiel.

Heel belangrijk geweest in het promotiejaar.

flieterper

Hemmen bedankt en su6 in Zweden

Whoestemen

Hemmen, topper! Erg bedankt en veel succes. HEMMEN, HEMMEN, HEMMEN! |:) |:)

PePe

Zonder Hemmen? zal ik daar ooit aan wennen?

hydoscc

Hemmen ik wens je veel succes! Bedankt voor onze promotie. De laatste 2 jaar liep je met je ziel onder je arm in het veld... doe dat niet in zweden

De Gast

Citaat van: hydoscc op juli 30, 2015, 00:35:14
Hemmen ik wens je veel succes! Bedankt voor onze promotie. De laatste 2 jaar liep je met je ziel onder je arm in het veld... doe dat niet in zweden

:?

zeewolde

Citaat van: De Gast op juli 28, 2015, 12:03:22
Heel veel succes daar! Misschien dat we je in de winterstop nog kunnen huren  w:)
lijkt mij ook handig dat we dan weer 4 spitsen hebben en 1 rechtsback.

Timmie

Citaat van: hydoscc op juli 30, 2015, 00:35:14
Hemmen ik wens je veel succes! Bedankt voor onze promotie. De laatste 2 jaar liep je met je ziel onder je arm in het veld... doe dat niet in zweden

Hahahah!

maikcambuur

Heeft tijdens zijn debuut zonet direct gescoord. Tegen Djurgardens . Op dit moment de nr 1 in Zweden..

Timmie

Citaat van: maikcambuur op augustus 01, 2015, 18:28:16
Heeft tijdens zijn debuut zonet direct gescoord. Tegen Djurgardens . Op dit moment de nr 1 in Zweden..

Helaas wel verloren. Na zijn 1-1 in de 81e minuut scoorde Johnson in de 84e minuut de 2-1:(

maikcambuur

Citaat van: Timmie op augustus 01, 2015, 18:32:55
Helaas wel verloren. Na zijn 1-1 in de 81e minuut scoorde Johnson in de 84e minuut de 2-1:(

Klopt zag het. Toch aardig, goaltje tegen de koploper. Al met al vind ik het toch jammer dat Hemmen niet meer bij ons speelt.

Timmie

Citaat van: maikcambuur op augustus 01, 2015, 18:34:19
Klopt zag het. Toch aardig, goaltje tegen de koploper. Al met al vind ik het toch jammer dat Hemmen niet meer bij ons speelt.

Miskleun van de TS denk ik hoor. Zou denk ik toch wel eerste spits zijn hoor.. (weet alleen niet wat ik exact van Berisha vindt..) Vind Hemmen beter dan Ogbeche. Hemmen toch nooit een eerlijke kans van Henk gekregen..