Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Michiel Hemmen

Gestart door Chipke, januari 31, 2013, 23:23:42

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Marc S


Cambuur123

We gaan nog spijt krijgen dat we hem wegdoen, echt een goeie spits.

In ieder geval beter as Barto, hij moet alleen iets meer motivatie tonen in een wedstrijd (zoals hij gister deed).

Grijskijkert

Citaat van: Cambuur123 op mei 18, 2015, 20:52:06
We gaan nog spijt krijgen dat we hem wegdoen, echt een goeie spits.

In ieder geval beter as Barto, hij moet alleen iets meer motivatie tonen in een wedstrijd (zoals hij gister deed).
Jammer dat hij altijd geblesseerd was..
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Won gister ook weer alles. Niet van de bal te krijgen.

Eerste wedstrijden met Hemmen op 9, en Ogbeche op de buiten, liep het super!

Zeer jammer dat hij met hansaplast bij elkaar gehouden moet worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op mei 18, 2015, 21:14:11
Won gister ook weer alles. Niet van de bal te krijgen.

Eerste wedstrijden met Hemmen op 9, en Ogbeche op de buiten, liep het super!

Zeer jammer dat hij met hansaplast bij elkaar gehouden moet worden.
idd ik vind het ook jammer .Als Hemmen gewoon fit was geweest maakt hij ook 13 goals daar ben ik van overtuigd .Hij zo moeilijk te verdedigen .Hij is helaas bijna nooit fit .Hij begon dit seiz ook ijzersterk .Verl seiz heeft hij het voor de winterstop in zijn eentje gedaan voorin en toen was hij heel goed .Hij heeft toen samen met Ritzmaier en Leeuwin en Makrini het elftal op sleeptouw genomen .

PePe

Hemmen moet blijven !! (maar wel fit)

Tukker

Citaat van: PePe op mei 18, 2015, 22:42:38
Hemmen moet blijven !! (maar wel fit)
Mee eens. Dan maar een contract per gespeelde wedstrijd. Hij viel toch geweldig in (alhoewel ik hem ook wel eens een zaadpot en zien spelen)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

sunderland

Citaat van: Tukker op mei 18, 2015, 22:49:50
Mee eens. Dan maar een contract per gespeelde wedstrijd. Hij viel toch geweldig in (alhoewel ik hem ook wel eens een zaadpot en zien spelen)
Hij is gewoon zelden fit .Dus je kunt als club idd alleen een aangepast contract aanbieden wat hij natuurlijk nooit zal accepteren .Dus helaas

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 18, 2015, 22:57:28
Hij is gewoon zelden fit .Dus je kunt als club idd alleen een aangepast contract aanbieden wat hij natuurlijk nooit zal accepteren .Dus helaas
Lopen in JL wel een paar spelers rond van het type Hemmen en die wat fitter en goedkoper zullen zijn...
IN HENK WE TRUST!!!

Timmie

Mooi klote dat hij weg gaat. Jammer van zijn rug en dat hij telkens te vroeg wilde beginnen.
Vorig jaar ook te lang door gegaan met pijn in de rug en met medicatie gespeeld.

Betere spits hebben we lang niet gehad. Al moet ik zeggen dat Mark de Vries en Hemmen wel dicht bij elkaar in de buurt komen.

Lore

Citaat van: Timmie op mei 20, 2015, 23:54:28
Mooi klote dat hij weg gaat. Jammer van zijn rug en dat hij telkens te vroeg wilde beginnen.
Vorig jaar ook te lang door gegaan met pijn in de rug en met medicatie gespeeld.

Betere spits hebben we lang niet gehad. Al moet ik zeggen dat Mark de Vries en Hemmen wel dicht bij elkaar in de buurt komen.

Heb ik iets gemist? Ben Hemmen echt heel dankbaar voor zijn eerste half jaar in de eredivisie, maar hij is toch vervangbaar...

denistel

scorend verreweg onze beste spits,scoorde gister binnen een minuut een heerlijke goal
dat zie in de andere spitsen niet zo makkelijk doen.

jammer die ie nooit echt fit geraakte en dat ie in ons spel van vastzetten van de tegenstander
niet mee kon.bedankt in ieder geval voor je inzet en mooie goals en het ga je goed.

Timmie

Citaat van: Lore op mei 21, 2015, 08:01:34
Heb ik iets gemist? Ben Hemmen echt heel dankbaar voor zijn eerste half jaar in de eredivisie, maar hij is toch vervangbaar...

Je hebt denk ik heel wat gemist. Een van de betere spitsen die Cambuur heeft gehad de afgelopen jaren.
Sterk, balletje enorm goed kunnen vasthouden, scoren.. Kunnen nog wat dingen opnoemen denk ik..

Lore

Citaat van: Timmie op mei 22, 2015, 11:51:30
Je hebt denk ik heel wat gemist. Een van de betere spitsen die Cambuur heeft gehad de afgelopen jaren.
Sterk, balletje enorm goed kunnen vasthouden, scoren.. Kunnen nog wat dingen opnoemen denk ik..

Fysieke gezondheid is ook een kwaliteit. Hij heeft ons echt het eerste jaar in de eredivisie heen getrokken, maar daarna was het niet veel meer. Waarschijnlijk door zijn blessures, maar een geblesseerde Hemmen kan je niet opstellen..