Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VVV Venlo-Cambuur

Gestart door Specuveter, november 19, 2023, 18:54:06

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

#15
Citaat van: Noordcambuur op november 21, 2023, 14:47:16
Wel weer mooi kut dat Sylla en Uldrikis vandaag nog een wedstrijd spelen voor hun vaderland.

En hoe krijgen we de spelers terug misschien geblesseerd of over vermoeid.

Ben wel ff klaar mee met die interlands  8P
bin toch geen suuten. In de top spelen ze 4 maanden achterelkaar 3 weds in 8 dagen. Donderdag weer aansluiten en vrijdag spelen. We kunnen niet zonder deze 2 is wel duidelijk geworden

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 21, 2023, 19:01:43
bin toch geen suuten. In de top spelen ze 4 maanden achterelkaar 3 weds in 8 dagen. Donderdag weer aansluiten en vrijdag spelen. We kunnen niet zonder deze 2 is wel duidelijk geworden
klopt Sunderland we kunnen niet zonder deze 2 maar ik blijf het wel heel raar vinden :y

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op november 21, 2023, 19:08:46
klopt Sunderland we kunnen niet zonder deze 2 maar ik blijf het wel heel raar vinden :y
het bestuur?

PePe

Nog niet zo lang geleden: Sylla amper gespeeld, en was Drikus niet best. (het kan snel veranderen)

Mike SCC

Citaat van: PePe op november 21, 2023, 23:04:29
Nog niet zo lang geleden: Sylla amper gespeeld, en was Drikus niet best. (het kan snel veranderen)

Breij ook. Kwam er vorig seizoen totaal niet aan te pas. Komt op dit niveau vele malen beter uit de verf.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op november 21, 2023, 23:04:29
Nog niet zo lang geleden: Sylla amper gespeeld, en was Drikus niet best. (het kan snel veranderen)
misschien dat er spelers die op de bank zitten niet in de basis horen? :y

De Gast

Een kinderhand is soms snel gevuld.

Qua Breij hebben ze zitten slapen. Zeker afgelopen jaar. Kaam ?n Hoedemakers moesten spelen en daarbij ook Jacobs. Totaal verkeerd gezien.

weestwel

Citaat van: Noordcambuur op november 21, 2023, 14:47:16
Wel weer mooi kut dat Sylla en Uldrikis vandaag nog een wedstrijd spelen voor hun vaderland.

En hoe krijgen we de spelers terug misschien geblesseerd of over vermoeid.

Ben wel ff klaar mee met die interlands  8P

En dan te bedenken dat ze ook nog voor 'spek en bonen' spelen.

sunderland

#23
Citaat van: PePe op november 21, 2023, 23:04:29
Nog niet zo lang geleden: Sylla amper gespeeld, en was Drikus niet best. (het kan snel veranderen)
en wie was er niet zo lang geleden? die zelfde heeft er een absolute puinzooi van gemaakt is nu wel duidelijk. Ga er verder maar niet meer op in. Lijkt mij niet verstandig omdat ik dan weer mensen tegen het zere been schop en dat wil ik niet.

sunderland

Citaat van: Mike SCC op november 22, 2023, 01:04:55
Breij ook. Kwam er vorig seizoen totaal niet aan te pas. Komt op dit niveau vele malen beter uit de verf.
precies. Hij was toen een uitstekende 12 e man en is nu de eerste die je op papier zet. En idd had hij vorig seizoen ook meer moeten spelen

Noordcambuur

Citaat van: weestwel op november 22, 2023, 11:49:36
En dan te bedenken dat ze ook nog voor 'spek en bonen' spelen.
klopt helemaal ik wil wel eens weten wat de vergoeding is van Sylla en Uldrikis.

flieterper

Is er hier ook iemand die nog plek in de auto heeft naar vvv

Specuveter

Citaat van: flieterper op november 22, 2023, 17:47:18
Is er hier ook iemand die nog plek in de auto heeft naar vvv
Is daar tegenwoordig niet een speciale site voor?

rudie

Citaat van: Noordcambuur op november 22, 2023, 13:09:49
klopt helemaal ik wil wel eens weten wat de vergoeding is van Sylla en Uldrikis.
Tijdens het afgelopen wk was het zo'n 10.000 euro per speler per dag aanwezig op het wk, wat dan weer via een verdeelsleutel naar de club(s) ging waar de speler op dat moment en de afgelopen jaren onder contract stond. Zo kreeg Dordrecht zo'n 45.000 vanwege Andries Noppert. Stond een stuk over in het AD. ( https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/fifa-spekt-kas-clubs-na-wk-niet-alleen-ajax-en-feyenoord-maar-ook-vvv-en-dordrecht-profiteren~ab8a1362/ ). Zal voor losse interlands vaste en lager bedrag zijn.

Stiens