Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op januari 23, 2023, 14:16:33
We weten niet wat er speeld, misschien vertrekt er wel een speler, en wordt Rienstra als opvolger gezien? Deze week moet het gebeuren, als we nog iets willen.

Als Foeke in deze vorm een speler kan slijten, kan hij toch iets :_schater
Henk, held, bedankt

Treb

Citaat van: Lobra op januari 23, 2023, 14:19:28
Fred Friday bijna rond en Boere waarschijnlijk verhuurd naar club KKD

Bijna.

Dat woord hef ik vaak hoort de laatste tiid.

anderszchristian

Helmond Sport?  :)

michello

Fred Friday zal gaan spelen met nummero ?26?

flieterper

Nummer 13 past er beter bij

anderszchristian

Friday moet als non-EU speler toch minimaal 4 ton gaan verdienen om een werkvergunning te krijgen? Kan mij niet voorstellen dat wij dat gaan ophoesten

Teun Seun

Citaat van: anderszchristian op januari 23, 2023, 15:03:44
Friday moet als non-EU speler toch minimaal 4 ton gaan verdienen om een werkvergunning te krijgen? Kan mij niet voorstellen dat wij dat gaan ophoesten
Als het dat kost en we blijven erin dan heb je je geld alweer terug.. Zie hem als een Ogbeche

Bernardo

De Leeuwarders zijn nu nog op zoek naar een nieuwe spits. Maar die zoektocht verloopt moeizaam: technisch manager Foeke Booy zegt dat er zo'n 25 spitsen zijn benaderd, die niet haalbaar waren om verschillende redenen. "Er is ongelooflijk veel voorbij gekomen wat niet kan en wil", zegt Booy.
Kunstgras, verhuizen naar het noorden, de slechte positie van Cambuur en geld worden aangevoerd door spelers om niet naar Leeuwarden te komen.

Weggaande spelers

Naast dat Cambuur nog een nieuwe speler zoekt, zijn er ook enkelen die weg mogen. Als het Booy lukt om een nieuwe spits te halen, betekent het dat Tom Boere mogelijk vertrekt. De club heeft afspraken met Boere gemaakt dat hij dan mag omkijken naar een andere club. Voor hem was deze transferperiode ook al interesse.
Net als afgelopen zomer heeft Jasper ter Heide geen perspectief in Leeuwarden en mag hij weg. Datzelfde geldt voor David Sambissa. Cambuur wil meewerken als er een club komt voor de buitenspeler.

Felix Mambimbi heeft geen perspectief meer bij Cambuur

Een andere buitenspeler, Felix Mambimbi, zit ook in een lastige situatie. Ultee heeft geen plek voor hem: zaterdag tegen Sparta Rotterdam zat hij niet eens op de bank.

De Zwitser wordt echter gehuurd van Young Boys en daar maakte hij begin dit seizoen ook al minuten. Dat deed hij ook bij Cambuur en daardoor mag Mambimbi alleen nog uitkomen voor clubs die aan een nieuwe competitie beginnen. Die mogelijkheden lijken er niet te zijn en dus maakt hij het seizoen waarschijnlijk wel af in Leeuwarden, ook al zal hij niet veel meer in actie komen.

Talent Jhondly van der Meer mag verhuurd worden aan een club in de eerste divisie.

OF

michello

Friday moet  als non-EU speler toch minimaal 4 ton gaan verdienen om een werkvergunning te krijgen? Kan mij niet voorstellen dat wij dat gaan ophoesten

Contract tot 30 juni. De helft dan. Twee ton. Als we Boere nog slijten is het niet onmogelijk, maar het is veel geld.

Grijskijkert

Hij heeft toch een Noors  paspoort?
IN HENK WE TRUST!!!

anderszchristian

Citaat van: Grijskijkert op januari 23, 2023, 15:23:22
Hij heeft toch een Noors  paspoort?

Dat kan ik niet ontdekken

Grijskijkert

Citaat van: anderszchristian op januari 23, 2023, 15:25:28
Dat kan ik niet ontdekken
Getrouwd en kinderen met zijn Noorse vrouw...
IN HENK WE TRUST!!!

Treb

Na Fred Friday zit Cambuur ook nog achter Teun Tuesday en Sunny Sunday aan.

Sorry..  :gelekaart

anderszchristian

Citaat van: Grijskijkert op januari 23, 2023, 15:28:19
Getrouwd en kinderen met zijn Noorse vrouw...

Dan moet hij na 2018 zijn getrouwd. Kwam dit bericht tegen uit 29-06-18 toen Nac hem wilde losweken bij AZ:

Omdat Friday als Nigeriaan in de categorie 'niet EU-spelers' valt, zou het om een huurconstructie moeten gaan. Voetballers van buiten de Europese Unie dienen 150 procent van het gemiddelde loon te verdienen. Het gemiddelde bruto jaarsalaris ligt in Nederland voor komend seizoen op 281.000 euro, maakte werkgeversorganisatie FBO deze week bekend.

Jespergames

In mijn optiek lijkt Fred Friday een prima optie voor ons in de spits. Soort Ogbeche.
Mooi boere laten vertrekken. En Friday mooi het vertrouwen geven. Wie weet wordt het wat |:)