Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ajax - SC Cambuur [21-11-15]

Gestart door Casuals-lwd, november 08, 2015, 20:31:25

Vorige topic - Volgende topic

MotM Ajax - Cambuur

Leonard Nienhuis
4 (10%)
Djavan Anderson
0 (0%)
Wessel Dammers
1 (2.5%)
Kai Heerings
3 (7.5%)
Marvin Peersman
1 (2.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
0 (0%)
Sander van de Streek
19 (47.5%)
Furdjel Narsingh
4 (10%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jack Byrne
8 (20%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: november 28, 2015, 21:35:43

Casuals-lwd

AFC Ajax  – SC Cambuur op zaterdag 21 november om 19:45 uur

Deze wedstrijd is voor Cambuur-supporters met een uitkaart alleen te bezoeken met een georganiseerde buscombi. Kosten hiervoor bedragen -zoals gebruikelijk- € 30 voor leden van de Kern van Cambuur en € 35 voor niet-leden.

De kaartverkoop voor Ajax-uit start zondagmiddag vanaf 13.00 uur op het kassaplein. Daarna kun je tot vrijdagmiddag 20 november (12.00 uur)  terecht bij de administratie van het Cambuur Stadion

denistel

geen risico,s nemen met spelers die op scherp staan of geblesseerden. week er na is de
wedstrijd waar het om gaat.

Bernardo


DayDreamer

9 spelers in de goal zetten en 2 er horizontaal boven onder de lat.

Utekleitrokken

Mwa ik geloof het wel daar in Amsterdam. Afgelopen twee edities van dit feest niet verder gekomen dan de bezoekersfuik buiten t stadion.

speculeter

Geblesseerden nog maar mooi weekje rust geven.
Mensen op scherp voor een schorsing ook sparen.

El Ma-kri-niii

We staan na twaalf wedstrijden zeventiende, met zes punten. We zijn verdomme niet in de positie om een wedstrijd 'te laten lopen'. Ook al hebben we maar een minieme kans op een punt, dan moeten we wel met de volle 100% daarvoor gaan.

speculeter


hobbes

Of nog positiever, 7 van de 12 wedstrijden niet verloren

Galdiano

Citaat van: hobbes op november 09, 2015, 09:51:49
Of nog positiever, 7 van de 12 wedstrijden niet verloren

Weet je het vertekend heel erg!
7 gelijke spelen is niet slecht. 2 a 3 heb je met pech gelijk gespeeld.
In de winter zal een club zich wel drie keer bedenken om te shoppen bij Cambuur.

NEC Heracles etc zullen genoeg spelers weggekocht worden waardoor ze opnieuw moeten beginnen.

Ajax misschien een puntje (spelen niet sterk)
En de Graafschap 3 punten, en je staat redelijk dichtbij.

Volgende speelronde is Ajax - Cambuur, PSV - Willem II en Feyenoord - Twente.
Al met al totaal nog geen man over boord.
Eerste helft speelden we een half uur heel goed tegen Groningen. Als we dit eens 60 min vol kunnen houden pak je dit soort wedstrijden gewoon!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

flieterper

Neem aan dat hier niemand heen gaat
Na aanleiding van de vorige debacles met supporters

denistel

Citaat van: El Ma-kri-niii op november 08, 2015, 23:07:45
We staan na twaalf wedstrijden zeventiende, met zes punten. We zijn verdomme niet in de positie om een wedstrijd 'te laten lopen'. Ook al hebben we maar een minieme kans op een punt, dan moeten we wel met de volle 100% daarvoor gaan.

nou met het risico op een paar gele kaarten of zelfs rooie en dan ben je weer een paar kwijt tegen
de graafschap.ik zou het niet risceren hoor.je weet hoe gemakkelijk we tegen de grotere clubs
tegen kaarten aan lopen maar ja das mijn mening.

SCC-J

Citaat van: flieterper op november 09, 2015, 11:16:44
Neem aan dat hier niemand heen gaat
Na aanleiding van de vorige debacles met supporters
Verwacht ook geen hoge opkomst. Willem II uit kan leuk worden mits de vervoersvoorwaarde een beetje schappelijk zijn.

El Ma-kri-niii

Citaat van: SCC-J op november 09, 2015, 13:52:29
Verwacht ook geen hoge opkomst. Willem II uit kan leuk worden mits de vervoersvoorwaarde een beetje schappelijk zijn.
Zonde dat de komende twee belangrijke uitwedstrijden tegen Willem II en Excelsior beide zondag om 12:30 uur zijn. Dit kost een hoop mensen vrees ik.

CamLeeuw

Kan dit ook schriftelijk worden afgedaan? Of moet zo'n wedstrijd worden gespeeld? Deze wedstrijd kan namelijk beter worden gespeeld door een B team! :y
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!