Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ajax - SC Cambuur [21-11-15]

Gestart door Casuals-lwd, november 08, 2015, 20:31:25

Vorige topic - Volgende topic

MotM Ajax - Cambuur

Leonard Nienhuis
4 (10%)
Djavan Anderson
0 (0%)
Wessel Dammers
1 (2.5%)
Kai Heerings
3 (7.5%)
Marvin Peersman
1 (2.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
0 (0%)
Sander van de Streek
19 (47.5%)
Furdjel Narsingh
4 (10%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jack Byrne
8 (20%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: november 28, 2015, 21:35:43

denistel

deze pot was van te voren toch al bekend dat er weinig te halen viel al hadden we pech
in de fase op 2-1.
beter is dat we geen kaarten hebben gekregen en ook geen blessure,s. nog vol aan de bak
om een zo sterk mogelijk team te krijgen voor vrijdgavond.en vol de steun van het publiek.
zien dat je 8 pt los komt van die lui dan heb je in ieder geval lucht voor de 18e plaats.


Marc S

Citaat van: wiekie1969 op november 22, 2015, 00:57:43
Wat hewwe wij een ongelooflijk kutelftal. Zit geen greintje passie in. Bakker aanvoerder, lachwekkend.

3 goals tegen uit 3 corners. Onvoorstelbaar!!!!!!

Slechte coaching, geen bezieling, passie,conditie. Fc Los Zand.

Vd Streek laatste half uur op de rechtsback. Kan toch niet man!!!!! Monteiro die 90 minuten blieft staan. Beschamend.

Dit elftal is nog slechter dan het elftal waarmee we promoveerden.


1, wie had jij anders aanvoerder gemaakt?

2, eens daar moet echt op getraind worden.

3. je speelt wel tegen Ajax he?

4. Anderson die deed het anders minder dan Streek..

5, Dat klopt maar toen hadden we veel minder last van blessures. Op volle oorlogssterkte is dit natuurlijk een sterker elftal.

El Ma-kri-niii

Ingecalculeerde nederlaag. Op naar vrijdag.

piene hassus


EdsjeSCC

Ik had 5-0 voorspeld dus 5-1 valt dan enigszins mee. Alleen hoe je de treffers weggeeft is erg zorgwekkend. Bij de 1e loopt Dammers 1 meter mee en laat hem dan gewoon lopen, bij de 2e draait Peersman weg ipv het duel aan te gaan, bij het 1e doelpunt van Klaassen stond hij al 10 seconden vrij (wat hij de hele wedstrijd zowat stond, ongelooflijk) en Monteiro gaat als een oud wijf het duel aan bij de laatste goal. Als je al geen lichaam hebt dan moet je in ieder geval alles van dat kleine beetje geven... manmanman wat dramatisch

Bernardo

Die eerste goal dan, Monteiro staat bij de paal zodra de corner word genomen loopt hij weg bij de paal. Kansloos, was hij gewoon blijven staan was ie er nooit ingegaan

Bill Shankly


Scc01


denistel

8 gele kaarten en 3-1 hevve we minder aan hoor

PePe

Citaat van: Bernardo op november 22, 2015, 13:05:59
Die eerste goal dan, Monteiro staat bij de paal zodra de corner word genomen loopt hij weg bij de paal. Kansloos, was hij gewoon blijven staan was ie er nooit ingegaan

Bij de volgende goal bleef hij staan, maar deed niets?
(kan ie net zo goed weer uit de goal lopen, heeft het zelfde resultaat)

vialli

Ut is wel AJAX hè, dus niet te lang bij stilstaan.