Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ajax - SC Cambuur [21-11-15]

Gestart door Casuals-lwd, november 08, 2015, 20:31:25

Vorige topic - Volgende topic

MotM Ajax - Cambuur

Leonard Nienhuis
4 (10%)
Djavan Anderson
0 (0%)
Wessel Dammers
1 (2.5%)
Kai Heerings
3 (7.5%)
Marvin Peersman
1 (2.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
0 (0%)
Sander van de Streek
19 (47.5%)
Furdjel Narsingh
4 (10%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jack Byrne
8 (20%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: november 28, 2015, 21:35:43

sunderland

Idd. Met babymonteiro die 25x aan de verkeerde kant staat en anderson zul je trouwens nooit een weds winnen

sunderland

Citaat van: De Gast op november 21, 2015, 21:08:57
Volgens de commentator zij we een naief spelend ploegje.. is Sandor dan voor niets vertrokken??
ja en die praat iedereen na. Vertel wat 3 kopgoals met onze speelwijze te maken hebben?  Wat een loser die commentator

Marc S

Citaat van: sunderland op november 21, 2015, 23:17:50
ja en die praat iedereen na. Vertel wat 3 kopgoals met onze speelwijze te maken hebben?  Wat een loser die commentator

Die commentator hoopte er graag op een monster uitslag van moment 1 al. Nam ik dus niet serieus.

runner 1

Streek is veel beter dan die Anderson wat is dat een  ramp die man .

Waarvan akte .

sunderland

Speelwijze maakt ook niks uit met zulke spelers. Achterin waardeloos. En bakker erbij die vanaf de eerste seconde iedere bal achteruit speelt. Vond streek overigens een goede weds spelen

sunderland

Anderson kan absoluut niet!!!!!!  En met dit middenveld kan monteiro ook absoluut niet

zeewolde

Citaat van: sunderland op november 21, 2015, 23:25:15
Anderson kan absoluut niet!!!!!!  En met dit middenveld kan monteiro ook absoluut niet
eens + Dammers en rosheuvel.

666

Citaat van: sunderland op november 21, 2015, 23:25:15
Anderson kan absoluut niet!!!!!!  En met dit middenveld kan monteiro ook absoluut niet

Ik vraag mij af of Anderson wel een verdediger is.. Hoe hij voetbalt heb ik zo mijn vraagtekens.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

wiekie1969

Wat hewwe wij een ongelooflijk kutelftal. Zit geen greintje passie in. Bakker aanvoerder, lachwekkend.

3 goals tegen uit 3 corners. Onvoorstelbaar!!!!!!

Slechte coaching, geen bezieling, passie,conditie. Fc Los Zand.

Vd Streek laatste half uur op de rechtsback. Kan toch niet man!!!!! Monteiro die 90 minuten blieft staan. Beschamend.

Dit elftal is nog slechter dan het elftal waarmee we promoveerden.




wiekie1969

Citaat van: sunderland op november 21, 2015, 23:25:15
Anderson kan absoluut niet!!!!!!  En met dit middenveld kan monteiro ook absoluut niet

Henk de Jong ken oek absoluut niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bill Shankly

Citaat van: wiekie1969 op november 22, 2015, 00:57:43
Wat hewwe wij een ongelooflijk kutelftal. Zit geen greintje passie in. Bakker aanvoerder, lachwekkend.

3 goals tegen uit 3 corners. Onvoorstelbaar!!!!!!

Slechte coaching, geen bezieling, passie,conditie. Fc Los Zand.

Vd Streek laatste half uur op de rechtsback. Kan toch niet man!!!!! Monteiro die 90 minuten blieft staan. Beschamend.

Dit elftal is nog slechter dan het elftal waarmee we promoveerden.

Streek op rechtsback is nog altijd een verademing ten opzichte van Anderson.

dizzhead

Citaat van: De Gast op november 21, 2015, 21:08:57
Volgens de commentator zij we een naief spelend ploegje.. is Sandor dan voor niets vertrokken??

Zoiets verander je niet in een week. Ik zeg niet dat ik er vertrouwen in heb, maar jij hebt wel heel snel je vraagtekens.

Bankzitter

Tja naief... eerste 20 minuten is er compact gespeelt.We hebben vrijwel geen spelers die fysiek de beuk erin gooien maar spelers die aan de bal proberen wat leuks te doen. Je had misschien daarom Stebelcki voor Monteiro kunnen kiezen. Monteiro verloor zelfs duels van Serrero en Youness, beide ook niet echt van het type Patrick Vierra.

Tegen Ajax uit krijg je toch wel corners tegen, of je nu achterin blijft hangen of niet. We hadden misschien 4 spelers die een bal kunnen koppen (Barto/Heerings/Dammers/Peersman) en geen lange keeper. Aan Byrne, Monteirro, Narsingh en nog een paar heb je helemaal niks door de lucht. 

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op november 22, 2015, 00:58:43
Henk de Jong ken oek absoluut niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hest niks ut dienbetrouwbare bron over Henkie?
Natuurluk was ut slecht, mar vooraf wisten su wel dat dur niks te halen viel met su feul geblesseerde speulers.
Volgende week mut de opstanding beginne.
En ik wil die nog wel een raad geve. Met dien asiensijkerij wurd ut echt niet beter en en is oek niet goad foor dien geel blauwe hart, teminste ast dat niet kwiet raakt bist.

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op november 22, 2015, 00:57:43
Wat hewwe wij een ongelooflijk kutelftal. Zit geen greintje passie in. Bakker aanvoerder, lachwekkend.

3 goals tegen uit 3 corners. Onvoorstelbaar!!!!!!

Slechte coaching, geen bezieling, passie,conditie. Fc Los Zand.

Vd Streek laatste half uur op de rechtsback. Kan toch niet man!!!!! Monteiro die 90 minuten blieft staan. Beschamend.

Dit elftal is nog slechter dan het elftal waarmee we promoveerden.

:clint Dat ben ik met je eens. Maar toen hadden we niet zoveel te kampen met blessures als nu. Daar wordt je ook echt schijt en schijt ziek van
** Poolwinner 18/19 - 21/22