Wat een dreiging die vent...
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Nightmarelwd op november 10, 2014, 16:22:51
De sfeer was goed tot de twintigste minuut. Hele stadion doet mee. Wanneer 13 of wij daarna een song inzetten, haakt geen enkel ander vak, laat staan de rest van het stadion.
Ligt dit dan aan vak 13 of 14 of het volk uit de andere vakken?
Strijd tussen 13 en 14 dat maakt iedereen ervan, maar zelf meezingen wanneer één van tweeën een song inzet ho maar.
Ook lees ik dat het uitvak as na 74 minuten begon te zingen. Ik heb ze daarvoor ook duidelijk gehoord en wat een variatie aan songs.
Komende twee thuis wedstrijden op zaterdagavond en ik zou zeggen, zing gerust mee met 13 of 14 en niet pas wanneer je buurman ook gaat zingen of wanneer we op een veilige voorsprong staan.
Citaat van: Len Cantello op oktober 25, 2014, 09:36:21
35 man....... Plaatst de hele discussie en heisa rondom de kaartverkoop dkv uit en de ruim 2000 uitgegeven uitkaarten ook weer in het juiste perspectief.
Citaat van: Marc S op oktober 10, 2014, 23:57:23
Tja maar voor ons is de noodzaak om te verhuizen wel wat groter. Hier houd het beton het niet meer.
Citaat van: Lore op september 29, 2014, 19:27:48
Waar kan je 'lid' worden dan? Dat is toch geen criterium? Over de regelmatige uitwedstrijdbezoekers kan je het wel hebben. Maar dat een paar jongens zelf een bus mogen regelen en blijkbaar ook mensen meenemen die al jaren geen uitwedstrijd hebben bezocht is voor mij vreemd!
Citaat van: Destroyer op september 29, 2014, 19:59:50
Kerel, lees nou eens mijn verhaal goed. Misschien heb ik en velen anderen in het verleden wel 10tallen uitwedstrijden per jaar bezocht, maar kunnen die mensen om wat voor redenen niet meer doen. Dus hoe wordt dit bekeken? Telt het vanaf bijv. afgelopen seizoen? Of tellen affgelopen decennia ook mee.
En kom niet zo snel tot deze domme conclusie, want je weet niet wat je zegt.
Citaat van: John Hiatt op september 29, 2014, 19:18:16
Wanneer doe je het als Cambuur zijnde dan goed?