Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - 0517

#1
Selectie en Technische staf / Re: furdjel narsingh
december 21, 2014, 11:46:40
Wat een dreiging die vent...
#2
Komt er aan, moet vwb opbouwen nog wel veel leren.
#3
Maar vast wat opties lichten!
#4
Algemeen / Re: Sfeer
november 10, 2014, 22:31:33
Citaat van: Nightmarelwd op november 10, 2014, 16:22:51
De sfeer was goed tot de twintigste minuut.  Hele stadion doet mee. Wanneer 13 of wij daarna een song inzetten, haakt geen enkel ander vak, laat staan de rest van het stadion.

Ligt dit dan aan vak 13 of 14 of het volk uit de andere vakken?

Strijd tussen 13 en 14 dat maakt iedereen ervan, maar zelf meezingen wanneer één van tweeën een song inzet ho maar.

Ook lees ik dat het uitvak as na 74 minuten begon te zingen. Ik heb ze daarvoor ook duidelijk gehoord en wat een variatie aan songs.

Komende twee thuis wedstrijden op zaterdagavond en ik zou zeggen, zing gerust mee met 13 of 14 en niet pas wanneer je buurman ook gaat zingen of wanneer we op een veilige voorsprong staan.

Vak 14 staat inmiddels ook alweer vol met meiden en koters....  ;(
#5
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
november 02, 2014, 09:21:57
Hoe dan ook huidige locatie houden. Zijn we uniek mee en kunnen extra punten mee behaald worden. Nieuwbouw op huidige locatie heeft boorkeur, maar anders verbouw. Zijn toch echt genoeg mogelijkheden voor lijkt me.

Enige punt waar je mee blijft zitten is uitvoer uitsupporters. Maar gaat eigenlijk nu toch ook al een paar seizoenen goed???
#6
Citaat van: Len Cantello op oktober 25, 2014, 09:36:21
35 man....... Plaatst de hele discussie en heisa rondom de kaartverkoop dkv uit en de ruim 2000 uitgegeven uitkaarten ook weer in het juiste perspectief.

Goede vergelijking...
#7
Algemeen / Re: Financiën
oktober 24, 2014, 19:43:55
Opvallend dat men dit boekjaar verwacht een beduidend lagere winst te behalen ondanks de flinke incidentele baten(transfers Leeuwin en vd Laan).
#8
Algemeen / Re: Financiën
oktober 24, 2014, 19:37:42
Geen uitkering van dividend en verrekenbare verliezen zou het op 2,7 uit kunnen komen.
#9
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
oktober 11, 2014, 12:11:30
Citaat van: Marc S op oktober 10, 2014, 23:57:23
Tja maar voor ons is de noodzaak om te verhuizen wel wat groter. Hier houd het beton het niet meer.

Geen noodzaak, maar verbouwen van zuid en Oost is geen optie meer. Deze zal volledig nieuw herbouwd moeten worden!
#10
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 08, 2014, 22:41:11
Nog steeds ca. 1000 kaarten voor DKV-tribunes verkrijgbaar.  :0=Opkopen die handel!
#11
Algemeen / Re: Supportersclub Cambuur Culture
oktober 07, 2014, 22:20:49
Mijn advies zou zijn om nu niet weer met een open brief op al deze punten reageren en gewoon het gesprek met elkaar aangaan.

NB: opmerkelijk dat de BVO denkt dat er onder de vlag van de KVC ook (nog) een Ultra beweging actief is.  ;(   :_schater
#12
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 05, 2014, 19:53:21
Het spel is nu begonnen. Betekent dat we vanaf heden scherp moeten zijn in en rondom stadion. Maar een extra rondje met de homd rondom stadion!  :devil
#13
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
september 30, 2014, 11:13:05
Citaat van: Lore op september 29, 2014, 19:27:48
Waar kan je 'lid' worden dan? Dat is toch geen criterium? Over de regelmatige uitwedstrijdbezoekers kan je het wel hebben. Maar dat een paar jongens zelf een bus mogen regelen en blijkbaar ook mensen meenemen die al jaren geen uitwedstrijd hebben bezocht is voor mij vreemd!

Vam CC en KVC kun je lid worden, M.I.-Side niet.
#14
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
september 30, 2014, 10:55:16
Citaat van: Destroyer op september 29, 2014, 19:59:50
:O Kerel, lees nou eens mijn verhaal goed. Misschien heb ik en velen anderen in het verleden wel 10tallen uitwedstrijden per jaar bezocht, maar kunnen die mensen om wat voor redenen niet meer doen. Dus hoe wordt dit bekeken? Telt het vanaf bijv. afgelopen seizoen? Of tellen affgelopen decennia ook mee.

En kom niet zo snel tot deze domme conclusie, want je weet niet wat je zegt.

Ik denk dat je het inderdaad wel over een aantal jaar moet bekijken (bijvoorbeeld afgelopen 2-3 seizoenen). Zelf bezocht ik 5 á 10 jaar terug ook meer uitwedstrijden dan nu. Ik zou me dan ook wel schikken in een rol (ondanks huidige uitwedstrijden bezoek van 5 pj) waarin anderen voorrang krijgen op basis van meer bezochte wedstrijden in de afgelopen jaar. Ik zou er wel enorm van balen. Er zal veel jeugd (leeftijd 16 - 20 jaar) de laatste jaren meer uitwedstrijden hebben bezocht, mja.... Er leiden meer wegen naar Rome...  :devil
#15
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
september 29, 2014, 19:21:02
Citaat van: John Hiatt op september 29, 2014, 19:18:16
Wanneer doe je het als Cambuur zijnde dan goed?

Exact, je moet ergens een lijn trekken en dan heeft die van 'vaste-uitsupporters' natuurlijk betere papieren dan mensen die jarenlang een seizoenkaart hebben, maar nooit een uitwedstrijd bezoeken. Hopelijk maakt deze strijd los dat we voortaan elke uitvak zsm uitverkopen!  |:)