Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, augustus 29, 2014, 10:22:57

Vorige topic - Volgende topic

dkv - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
1 (1%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (3%)
Etiënne Reijnen
62 (61.4%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1%)
Mohamed El Makrini
9 (8.9%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Daniël de Ridder
17 (16.8%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2%)
Furdjel Narsingh
5 (5%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Martijn Barto
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 101

Stemmen gesloten: oktober 26, 2014, 13:20:37

dizzhead

Citaat van: Destroyer op september 29, 2014, 19:59:50
:O Kerel, lees nou eens mijn verhaal goed. Misschien heb ik en velen anderen in het verleden wel 10tallen uitwedstrijden per jaar bezocht, maar kunnen die mensen om wat voor redenen niet meer doen. Dus hoe wordt dit bekeken? Telt het vanaf bijv. afgelopen seizoen? Of tellen affgelopen decennia ook mee.

En kom niet zo snel tot deze domme conclusie, want je weet niet wat je zegt.
Ik heb t ook al genoemd. Maar voor sommigen is het zwart. Zo niet? Dan wit. Grijs bestaat niet, laat staan nog andere kleuren.

Destroyer

Citaat van: Lore op september 29, 2014, 19:27:48
Waar kan je 'lid' worden dan? Dat is toch geen criterium? Over de regelmatige uitwedstrijdbezoekers kan je het wel hebben. Maar dat een paar jongens zelf een bus mogen regelen en blijkbaar ook mensen meenemen die al jaren geen uitwedstrijd hebben bezocht is voor mij vreemd!

Dat is een punt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op september 29, 2014, 19:55:20
1985, 1986 en 1987 waren de tropenjaren voor ons in dat stinkdorp.

's Morgens heen.  's middags door de wouten weer op de trein gezet omdat er een aantal kroegen en een winkelstraat niet meer zo uitzagen als de dag ervoor.
Twee uren later weer in de trein naar dat stinkdorp. Wedstrijd kijken.

Nu wordt je in de bus gezet, uur later in een varkensstal  gedumpt. Om 14:30 uur weer de varkensstal uit, bus in en weer naar huis.

Helaas, komt nooit meer terug.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Eewal

Citaat van: Nightmarelwd op september 29, 2014, 19:55:20
1985, 1986 en 1987 waren de tropenjaren voor ons in dat stinkdorp.

's Morgens heen.  's middags door de wouten weer op de trein gezet omdat er een aantal kroegen en een winkelstraat niet meer zo uitzagen als de dag ervoor.
Twee uren later weer in de trein naar dat stinkdorp. Wedstrijd kijken.

Nu wordt je in de bus gezet, uur later in een varkensstal  gedumpt. Om 14:30 uur weer de varkensstal uit, bus in en weer naar huis.

gek he dat dat nu niet meer kan....  :O

Destroyer

Citaat van: PePe op september 29, 2014, 19:21:12
Cambuur moet dergelijke kaartverkoop in eigen beheer doen, wel zo eerlijk dan i.s.m de KvC. Ik begrijp het wel dat KvC aan hun achterban denkt, maar ik vind het niet eerlijk. (want dan zijn weer 500 van de 1200 kaarten weg)  :rodekaart

KVC leden voorrang? Dacht het niet. Ik ben bewust niet (meer) lid. Bovendien de meest achterlijke reden die je maar kunt bedenken, dat deze mensen voorrang moeten hebben. Veel supporters weten nog steeds niet van hun bestaan of moeten er ook niks van hebben.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Casuals-lwd

Citaat van: Destroyer op september 29, 2014, 20:08:35
KVC leden voorrang? Dacht het niet. Ik ben bewust niet (meer) lid. Bovendien de meest achterlijke reden die je maar kunt bedenken, dat deze mensen voorrang moeten hebben. Veel supporters weten nog steeds niet van hun bestaan of moeten er ook niks van hebben.
Inderdaad, ik durf zelf te wedden dat 95% van alle leden het puur doet om de 5 euro korting bij buscombi's waaronder ikzelf   :X

Dokkumer

500? Is wel heel erg overdreven. Ging in dit geval om 1 bus. Of is het een heel erg grote bus? :devil
Wat betreft het uitwedstrijdenbeleid, er zijn meerdere opties waarvan 2 het meest genoemd zijn

1. Puntensysteem. Wie een uitwedstrijd bezoekt ontvangt punten. Dat kun je nog verder uitbreiden door wedstrijden tegen pak em beet NAC hoger te belonen dan tegen Groningen (afstand/tijdstip.etc), maar wie bepaalt de norm en hoe?
2. Een uitseizoenskaart als bij Heracles. Je koopt voor een x aantal uitwedstrijden een kaart (voor een busreis) en je hebt een aantal wedstrijden gratis. Voor speciale wedstrijden (dkv/Groningen) heb je in dit geval voorrang.

Er zijn ongetwijfeld meerdere opties, aan de beleidsbepalers om de voors en tegens tegen elkaar af te wegen en tot een voor zoveel mogelijk supporters een acceptabele oplossing te komen.

In ieder geval nooit weer het gebeuren van nu, oproepen tot het aanschaffen van een uitkaart om zo mee te kunnen naar dkv. Zo stoot je in ieder geval de cardhouders van het eerste uur tegen het hoofd.

Dokkumer

Citaat van: Casuals-lwd op september 29, 2014, 20:16:54
Inderdaad, ik durf zelf te wedden dat 95% van alle leden het puur doet om de 5 euro korting bij buscombi's waaronder ikzelf   :X
Oh daarom ben ik geen lid, ik ga nooit met de buscombi 8P

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op september 29, 2014, 20:18:58


In ieder geval nooit weer het gebeuren van nu, oproepen tot het aanschaffen van een uitkaart om zo mee te kunnen naar dkv. Zo stoot je in ieder geval de cardhouders van het eerste uur tegen het hoofd.

Eens, dat had zeker nooit MOGEN gebeuren. Mensen die net voor deze wedstrijd een uitkaart aanschaffen, hadden pas na dkv uit gebruik mogen maken van deze kaart.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Casuals-lwd op september 29, 2014, 20:16:54
Inderdaad, ik durf zelf te wedden dat 95% van alle leden het puur doet om de 5 euro korting bij buscombi's waaronder ikzelf   :X

Zelfs dat heb ik er niet voor over  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

Er worden nu gewoon aantallen genoemd die uit de lucht gegrepen zijn.

Scc4-ever

#491
hier ben ik t dus mee eens. t moet gewoon toegangkelijk zijn voor iedereen om een kaartje te kopen voor een uitwedstrijd. de prijs mag wel omlaag vind ik. want dat is voor veel mensen een struikelblok. en de uitkaart mag van mij wel verdwijnen. ik zie de meerwaarde er niet zo van.
Citaat van: Destroyer op september 29, 2014, 18:52:38
Hartstikke leuk dat bericht van Cambuur, maar ook weer zo scheef als het kan. Supporters die al decennia bij thuiswedstrijden van cambuur (dus ook in de mindere tijden) komen en wat minder centen te makken hebben voor uitwedstrijden worden dan de dupe? Ik kan me best voorstellen dat als je zo lang bij cambuur komt en vanwege financiele redenen niet vaak bij uitwedstrijden kan komen je aardig gedupeerd wordt als je dan lang gespaard hebt om naar bijv. "de derby" te kunnen. op basis waarvan maak je dan een selectie  :? :zucht

Utekleitrokken

Citaat van: Scc4-ever op september 29, 2014, 23:18:29
hier ben ik t dus mee eens. t moet gewoon toegangkelijk zijn voor iedereen om een kaartje te kopen voor een uitwedstrijd. de prijs mag wel omlaag vind ik. want dat is voor veel mensen een struikelblok. en de uitkaart mag van mij wel verdwijnen. ik zie de meerwaarde er niet zo van.

Zonder uitkaart verplichting waren er mogelijk nog meer dagjesmensen meegegaan ;) Buiten de met uitgeprinte-"Bewijs van inschrijving"-wapperende ééndagsvliegen om natuurlijk.

Wanneer men (S. Tromp?) nu een onderzoek doet naar de uitkaart, zal het vast een enorm succes blijken te zijn omdat er zo veel animo voor is  :_schater

DayDreamer

Citaat van: Destroyer op september 29, 2014, 20:30:19
Eens, dat had zeker nooit MOGEN gebeuren. Mensen die net voor deze wedstrijd een uitkaart aanschaffen, hadden pas na dkv uit gebruik mogen maken van deze kaart.

Hehe  :thumbsup

0517

Citaat van: Destroyer op september 29, 2014, 19:59:50
:O Kerel, lees nou eens mijn verhaal goed. Misschien heb ik en velen anderen in het verleden wel 10tallen uitwedstrijden per jaar bezocht, maar kunnen die mensen om wat voor redenen niet meer doen. Dus hoe wordt dit bekeken? Telt het vanaf bijv. afgelopen seizoen? Of tellen affgelopen decennia ook mee.

En kom niet zo snel tot deze domme conclusie, want je weet niet wat je zegt.

Ik denk dat je het inderdaad wel over een aantal jaar moet bekijken (bijvoorbeeld afgelopen 2-3 seizoenen). Zelf bezocht ik 5 á 10 jaar terug ook meer uitwedstrijden dan nu. Ik zou me dan ook wel schikken in een rol (ondanks huidige uitwedstrijden bezoek van 5 pj) waarin anderen voorrang krijgen op basis van meer bezochte wedstrijden in de afgelopen jaar. Ik zou er wel enorm van balen. Er zal veel jeugd (leeftijd 16 - 20 jaar) de laatste jaren meer uitwedstrijden hebben bezocht, mja.... Er leiden meer wegen naar Rome...  :devil