Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, augustus 29, 2014, 10:22:57

Vorige topic - Volgende topic

dkv - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
1 (1%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (3%)
Etiënne Reijnen
62 (61.4%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1%)
Mohamed El Makrini
9 (8.9%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Daniël de Ridder
17 (16.8%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2%)
Furdjel Narsingh
5 (5%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Martijn Barto
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 101

Stemmen gesloten: oktober 26, 2014, 13:20:37

sunderland

er is een reactie maar we hewwe der niks meer aan . :_spank

Marc S

Citaat van: sunderland op september 29, 2014, 17:45:29
er is een reactie maar we hewwe der niks meer aan . :_spank

Je kan ook lastig een reactie voor die tijd geven :p

sunderland

Citaat van: Marc S op september 29, 2014, 17:47:04
Je kan ook lastig een reactie voor die tijd geven :p
weet ik .Misschien moeten zij hun krt afstaan

thankyou

Maar dan is er dus maar 1 bus van de MI-Side vrij weinig alhoewel er vast losse MI-siders in het uitvak staan .. (en zeker op de thuisvakken hehe :proost)
Cambuur, Beer & Loyal Mates

TopperM


Destroyer

Hartstikke leuk dat bericht van Cambuur, maar ook weer zo scheef als het kan. Supporters die al decennia bij thuiswedstrijden van cambuur (dus ook in de mindere tijden) komen en wat minder centen te makken hebben voor uitwedstrijden worden dan de dupe? Ik kan me best voorstellen dat als je zo lang bij cambuur komt en vanwege financiele redenen niet vaak bij uitwedstrijden kan komen je aardig gedupeerd wordt als je dan lang gespaard hebt om naar bijv. "de derby" te kunnen. op basis waarvan maak je dan een selectie  :? :zucht
** Poolwinner 18/19 - 21/22

0517

Citaat van: Destroyer op september 29, 2014, 18:52:38
Hartstikke leuk dat bericht van Cambuur, maar ook weer zo scheef als het kan. Supporters die al decennia bij thuiswedstrijden van cambuur (dus ook in de mindere tijden) komen en wat minder centen te makken hebben voor uitwedstrijden worden dan de dupe? Ik kan me best voorstellen dat als je zo lang bij cambuur komt en vanwege financiele redenen niet vaak bij uitwedstrijden kan komen je aardig gedupeerd wordt als je dan lang gespaard hebt om naar bijv. "de derby" te kunnen. op basis waarvan maak je dan een selectie  :? :zucht

Nooit mee naar een uitwedstrijd gaan en dan DKV-uit 1x pj even mee moeten pakken.  :O


0517

Citaat van: Lore op september 29, 2014, 09:01:16
Het voorrang geven van bepaalde personen kan ik mij ergens ook wel in vinden, maar jij geeft zelf in je bericht al aan waarom erg veel mensen er problemen mee hebben.

Het zou gaan om mensen die vaak uitwedstrijden (via de normale weg) bezoeken. Je geeft zelf aan dat je ook mee de MI-bus mee had gekund, maar dat je geen uitkaart hebt. Daar leidt ik uit af dat jij al lange tijd geen uitwedstrijd in het uitvak (via de normale wegen) hebt bezocht. Als jij wordt uitgenodigd voor die bus, dan lijkt het toch willekeur wie in die bus zit? Of in ieder geval moet je vriendjes of bekenden zijn van bepaalde mensen?

Een bus voor en door de M.I.-Side. Diegenen die daarvoor in aanmerking komen weten het zelf wel. Overigens denk ik dat het voor alle partijen het beste is dat deze groep plaats neemt in het uitvak...  :devil

John Hiatt

Citaat van: Destroyer op september 29, 2014, 18:52:38
Hartstikke leuk dat bericht van Cambuur, maar ook weer zo scheef als het kan. Supporters die al decennia bij thuiswedstrijden van cambuur (dus ook in de mindere tijden) komen en wat minder centen te makken hebben voor uitwedstrijden worden dan de dupe? Ik kan me best voorstellen dat als je zo lang bij cambuur komt en vanwege financiele redenen niet vaak bij uitwedstrijden kan komen je aardig gedupeerd wordt als je dan lang gespaard hebt om naar bijv. "de derby" te kunnen. op basis waarvan maak je dan een selectie  :? :zucht

Wanneer doe je het als Cambuur zijnde dan goed?

0517

Citaat van: John Hiatt op september 29, 2014, 19:18:16
Wanneer doe je het als Cambuur zijnde dan goed?

Exact, je moet ergens een lijn trekken en dan heeft die van 'vaste-uitsupporters' natuurlijk betere papieren dan mensen die jarenlang een seizoenkaart hebben, maar nooit een uitwedstrijd bezoeken. Hopelijk maakt deze strijd los dat we voortaan elke uitvak zsm uitverkopen!  |:)

PePe

Cambuur moet dergelijke kaartverkoop in eigen beheer doen, wel zo eerlijk dan i.s.m de KvC. Ik begrijp het wel dat KvC aan hun achterban denkt, maar ik vind het niet eerlijk. (want dan zijn weer 500 van de 1200 kaarten weg)  :rodekaart

Lore

Citaat van: 0517 op september 29, 2014, 19:16:07
Een bus voor en door de M.I.-Side. Diegenen die daarvoor in aanmerking komen weten het zelf wel. Overigens denk ik dat het voor alle partijen het beste is dat deze groep plaats neemt in het uitvak...  :devil

Waar kan je 'lid' worden dan? Dat is toch geen criterium? Over de regelmatige uitwedstrijdbezoekers kan je het wel hebben. Maar dat een paar jongens zelf een bus mogen regelen en blijkbaar ook mensen meenemen die al jaren geen uitwedstrijd hebben bezocht is voor mij vreemd!

wiekie1969


Nightmarelwd

Citaat van: Cor op september 29, 2014, 12:31:42
Lopend van het station naar het stadion en vice versa. Politie had geen idee wat ze met de groep aanmoest. Wat een tijden, wat is het allemaal toch geregiseerd geworden.

1985, 1986 en 1987 waren de tropenjaren voor ons in dat stinkdorp.

's Morgens heen.  's middags door de wouten weer op de trein gezet omdat er een aantal kroegen en een winkelstraat niet meer zo uitzagen als de dag ervoor.
Twee uren later weer in de trein naar dat stinkdorp. Wedstrijd kijken.

Nu wordt je in de bus gezet, uur later in een varkensstal  gedumpt. Om 14:30 uur weer de varkensstal uit, bus in en weer naar huis.
MI-Sider for Life

Destroyer

Citaat van: 0517 op september 29, 2014, 19:12:10
Nooit mee naar een uitwedstrijd gaan en dan DKV-uit 1x pj even mee moeten pakken.  :O

:O Kerel, lees nou eens mijn verhaal goed. Misschien heb ik en velen anderen in het verleden wel 10tallen uitwedstrijden per jaar bezocht, maar kunnen die mensen om wat voor redenen niet meer doen. Dus hoe wordt dit bekeken? Telt het vanaf bijv. afgelopen seizoen? Of tellen affgelopen decennia ook mee.

En kom niet zo snel tot deze domme conclusie, want je weet niet wat je zegt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22