Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, augustus 29, 2014, 10:22:57

Vorige topic - Volgende topic

dkv - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
1 (1%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (3%)
Etiënne Reijnen
62 (61.4%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1%)
Mohamed El Makrini
9 (8.9%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Daniël de Ridder
17 (16.8%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2%)
Furdjel Narsingh
5 (5%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Martijn Barto
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 101

Stemmen gesloten: oktober 26, 2014, 13:20:37

jeff

Citaat van: 666 op oktober 08, 2014, 18:18:55
Misschien wel op de Noord tribune  :insane
Dan hoop ik met flink veel gele rookbommen |:)

Tukker

Citaat van: jeff op oktober 08, 2014, 18:37:26
Dan hoop ik met flink veel gele rookbommen |:)
Als er dit jaar bij de wedstrijd weer mooie rookbommen gegooid worden, hoop ik wel dat ze allemaal het veld halen. Even oefenen jongens  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

michello


Helaas geen groot scherm in Cambuurstadion tijdens derby


Omdat de vraag groter was dan het aanbod wat betreft de kaarten voor de derby zijn wij als KvC de laatste weken erg druk bezig geweest met het verkrijgen van een groot scherm in het Cambuurstadion. We hebben diverse offertes opgevraagd en we zijn op erg geschrokken van de torenhoge prijzen die gevraagd worden voor een scherm en de uitzendrechten voor Fox. Met name Fox vraag gigantisch veel geld om deze wedstrijd uit te zenden. Alleen het uitzenden van de wedstrijd kost ons al tenminste €7500,-. Het scherm zit om en nabij de €10.000,-. 

Aangezien de lokale kroegen de wedstrijd ook uit zullen zenden vragen wij ons af of er tenminste 3000 mensen zullen komen die €5,- ervoor over hebben om de derby in het Cambuurstadion te zien..

Het financiële risico is dermate hoog dat we hebben besloten om van plaatsing van een dergelijk scherm af te zien. We hadden dit uiteraard graag anders gezien, maar met name de kosten voor Fox sport hebben ons tot dit besluit doen komen. Uiteraard hopen we dat al onze supporters op een of andere wijze de derby toch live kunnen volgen en onze club drie punten ziet binnenhalen!

De zaterdagochtend voor de derby om 10:30 uur staat de laatste training op het programma. Wij roepen hierbij iedereen op om zaterdag ochtend 18 oktober massaal naar het Cambuurstadion te komen om onze jongens te laten weten dat we vol achter hen staan!!

Met vriendelijke groet,



SCS Kern van Cambuur

Casuals-lwd

Geen scherm? Geen probleem toch gewoon kaarten halen voor naast het uitvak.. die mestsnuivers kunnen hun eigen stadion niet eens vol krijgen

Lore

Citaat van: Scc01 op oktober 08, 2014, 14:21:57
Dus even rustig aan met zooi over dat hrk te gooien ;p

Mijn dank is groot!

sccambuurlwdd

Citaat van: CJ058 op oktober 08, 2014, 16:53:36
Naar schatting al een kleine 1000 kaarten verkocht op de thuistribunes waarvan de mensen een geelblauw hart hebben. Het wut een gezellige middag daar.  :zweep :camigo

Waar baseer je dat op? Ik denk dat het er echt nog wel een stuk meer dan 1000 zijn.

Shar

Citaat van: Dokkumer op oktober 08, 2014, 10:03:33
Die Ebiede is volgens mij de stumper die zo stoer was te melden dat hij een van ons had aangepakt, maar wel loopt te janken als het ergens anders gebeurt.
Dat hij op zijn dagverblijf zomaar gebruik mag maken van internet, dat is een wonder.

Klopt. Sinds de thuiswedstrijd van hun tegen Cambuur afgelopen jaar heeft hij daar al 5 à 10 keer melding van gemaakt op hun forum. Hij is schijnbaar erg trots op zichzelf. Vroeg me al een paar dagen af wanneer hij het verhaal weer zou brengen en hoppa, ja hoor daar was ie alweer, de held op sokken.

Len Cantello

Kutboeren wakkeren het vuurtje alleen maar meer aan met hun stoere praatjes op het www.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: sccambuurlwdd op oktober 08, 2014, 19:17:27
Waar baseer je dat op? Ik denk dat het er echt nog wel een stuk meer dan 1000 zijn.
Weet het wel zeker.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

666

#699
Citaat van: Len Cantello op oktober 08, 2014, 21:25:24
Kutboeren wakkeren het vuurtje alleen maar meer aan met hun stoere praatjes op het www.

Wat een debielen daar...  Stoer doen op het internet en nu al iedereen met een geel blauw hart van de tribunes rossen.  :_schater

Het blijft lachwekkend, ik wist niet eens dat ze daar in die lichtboxstal een internetverbinding hadden.  Misschien moeten ze dat maar weer doorknippen, er wordt alleen maar poep geschreven door die jarrelikkers.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Scc01

Het is wel grappig om even snel te lezen. Vooral die gast die even naar de good old days refereert. Leden van de black sheep zouden toen wel raad weten met supporters van andere clubs die in de thuisvakken zaten. En vervolgens post je dat je het hebt gehoord en niet precies weet. Heerlijk. Het mooiste blijft altijd dat ik met best veel van die dkv'rs moet samenwerken. Maar recht in je gezicht zijn ze altijd poeslief.

0517

Nog steeds ca. 1000 kaarten voor DKV-tribunes verkrijgbaar.  :0=Opkopen die handel!

Casuals-lwd

Blijft een lachertje dat dkv haha niet serieus te nemen

Holwerd voor Cambuur

Liever voor de tv dan in die varkensstal daar :rodekaart
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Whoestemen

Citaat van: 666 op oktober 08, 2014, 22:04:57
Wat een debielen daar...  Stoer doen op het internet en nu al iedereen met een geel blauw hart van de tribunes rossen.  :_schater

Het blijft lachwekkend, ik wist niet eens dat ze daar in die lichtboxstal een internetverbinding hadden.  Misschien moeten ze dat maar weer doorknippen, er wordt alleen maar poep geschreven door die jarrelikkers.

Ongetwijfeld sneu praat daar, zelf niet gekeken, maar kan het zo invullen... altijd die arrogantie... praatjes voor tien... iedereen tokkie noemen... verschrikkelijke club.

Maar het echte sneue vind ik altijd die foto's van dode herten die op Twitter en dergelijke geplaatst worden. Totaal niet origineel en - vind het persoonlijk - nogal onsmakelijk.