Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Willem II - SC Cambuur 02-11-2014 om 14:30

Gestart door WouterZz, oktober 10, 2014, 16:28:36

Vorige topic - Volgende topic

Willem II - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
2 (3.9%)
Wout Droste
4 (7.8%)
Etiënne Reijnen
10 (19.6%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
4 (7.8%)
Mohamed El Makrini
3 (5.9%)
Albert Rusnák
4 (7.8%)
Sander van de Streek
1 (2%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Daniel de Ridder
23 (45.1%)

Totaal aantal stemmen: 51

Stemmen gesloten: november 09, 2014, 19:59:02

speculeter

Citaat van: pvanbuijtene op oktober 23, 2014, 09:38:39
Ik hou zwaar rekening met minder dan 3pt in de konende drie wedstrijden.
ouwe pessimistisch.

Casuals-lwd

NOG GEEN BESLUIT UIT TILBURG; KAARTVERKOOP BUSCOMBI VAN START
23 oktober 2014, 12:02
Volgende week zondag (2 november) staat de voor SC Cambuur zeer belangrijke uitwedstrijd tegen Willem II op het programma. De lokale driehoek uit Tilburg heeft onze supporters voor het bezoeken van dit uitduel een buscombiregeling opgelegd.

Zowel de BVO als de supportersvereniging 'Kern van Cambuur' zijn hierover uitermate teleurgesteld en hebben daarom anderhalve week geleden de driehoek schriftelijk en met onderbouwing verzocht om de vervoersvoorwaarden te versoepelen.

Ondanks aandringen is er tot op heden nog geen besluit tot versoepeling of handhaving van de supportersvoorwaarden genomen.

Aangezien het niet lang meer duurt tot de aftrap van deze wedstrijd is het vanaf heden wel mogelijk om je in te schrijven voor de buscombi naar Tilburg. Zoals gebruikelijk kun je hiervoor terecht bij de administratie van het Cambuur Stadion en betaal je als lid van de Kern van Cambuur € 30,00 en € 35,00 als niet-lid.

Mochten de reisvoorwaarden nog wel worden versoepeld is het uiteraard –naar beschikbaarheid- mogelijk om je buscombi-kaart om te zetten naar een kaart voor de autocombi. Hierbij krijg je het volledige restbedrag terug.

Als club blijven we op de achtergrond in het belang van onze club en supporters druk uitoefenen op de lokale driehoek in Tilburg. Zodra deze een definitief besluit heeft genomen lees je dat direct op onze mediakanalen.

Cambuur123


Destroyer

zeer belangrijke wedstrijd, maar nog niks geregeld. hmmm  :zucht
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op oktober 25, 2014, 08:20:14
zeer belangrijke wedstrijd, maar nog niks geregeld. hmmm  :zucht
Is ook heel erg afhankelijk van hoe snel/traag men in Tilburg is. Je kunt van de BVO en KvC niet verwachten dat ze elke minuut aan de bel hangen daar. Het zou misschien wel moeten, maar dat is een andere discussie ;)

Ik verwacht niet dat er verbetering in komt, dus maximaal 35 man aanwezig voor die toch wel belangrijke wedstrijd.

Len Cantello

#35
35 man....... Plaatst de hele discussie en heisa rondom de kaartverkoop dkv uit en de ruim 2000 uitgegeven uitkaarten ook weer in het juiste perspectief.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Galdiano

Er zijn geloof ik 117 deals bij groupon gekocht. Je kon ongelimiteerd kaarten bestellen. Zullen wel heel wat supporters aanwezig zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: Harry L. op oktober 22, 2014, 19:30:33
We pakken gewoon 7 punten in de komende 3 wedstrijden. Feyenoord en Ajax winnen we en bij willen2 pakken we gewoon een puntje.

De man is kenner  _O_ 




Iedereen heeft recht op mijn mening.

0517

Citaat van: Len Cantello op oktober 25, 2014, 09:36:21
35 man....... Plaatst de hele discussie en heisa rondom de kaartverkoop dkv uit en de ruim 2000 uitgegeven uitkaarten ook weer in het juiste perspectief.

Goede vergelijking...

Cor

Citaat van: 0517 op oktober 25, 2014, 19:20:02
Goede vergelijking...

Denk dat je hier iets beter over na zou moeten denken

zeewolde

Citaat van: 0517 op oktober 25, 2014, 19:20:02
Goede vergelijking...
Hij heeft wel een punt. Denk maar eens aan alle schreeuwers die voorrang wilen nav aantal bezochte uitwedstrijden. Reken ajax, dkv, grunn en fey niet mee en je hebt er maar weinig die voorrang horen te krijgen.

dizzhead


dizzhead

Citaat van: zeewolde op oktober 26, 2014, 10:02:22
Hij heeft wel een punt. Denk maar eens aan alle schreeuwers die voorrang wilen nav aantal bezochte uitwedstrijden. Reken ajax, dkv, grunn en fey niet mee en je hebt er maar weinig die voorrang horen te krijgen.
:y



TM

Ik vertik het om in de buscombi naar Willem II te stappen. Ronduit belachelijke beslissing. Hopelijk wordt er nog een autocombi aan toegevoegd deze week, mocht dat zo zijn dan verwacht alsnog minder supporters dan wanneer het twee weken geleden al autocombi was. Zonde dat dit zo moet, want er is geen enkele aanleiding voor om ons met een buscombi naar Tilburg te sturen... :R

speculeter

Verwacht een zware pot daar.
Die lui doen het goed en hebben een leuke ploeg.
Puntje zou ik content mee zijn.