Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

blijft lastig hij werkt zich idd kapot maar ja daardoor komt ie voor de goal te kort en ook in zijn balbehandeling.
en hij moet gewoon simpel blijven spelen.hakjes acties of wat dan sorry maar daar heeft hij de kwaliteiten niet voor.
die ene voorzet probeerde hij met de hak te maken maar als ie iets beter inkwam dan kon ie em binnenkantje
binnen tikke.

maar ja we doen het met een heel team de 1 vind hem geweldig net als sommigen dat bij bakker ook
vinden maar ja die zag ik gister weer talloze duels verliezen omdat ie te lief is.we hevve 26 punten
en das een compliment voor het hele team en ts

sunderland

Citaat van: Tukker op december 21, 2014, 11:01:20
Prachtig als je ondanks al je beperkingen zo belangrijk voor een club kunt zijn. Mooi dat hij toch voor die bal ging. Getuigt ook van een perfecte wil om te winnen en een puike conditie.
Denk idd dat je dat heel goed zegt,''zo belangerijk voor de club kunt zijn ''.Hij is de laatste 2.5 seiz heel belangerijk geweest .Hij was gister in de laatste 20 min wel degene die de keeper afjoeg

sunderland

Citaat van: DayDreamer op december 20, 2014, 22:01:10
Mag wel wat minder naar binnen trekken.
huh ,dat was juist een wapen gisteren ,vandaaruit werden ons middenvelders aangespeeld.

0517

Wat een dreiging die vent...

Delamere

Geen topper, maar altijd een 10 voor vlijt en zo nu en dan toch een belangrijk goaltje meepikken. Maar het kwaliteitsverschil met Ogbeche is toch wel groot.

Tukker

Citaat van: sunderland op december 21, 2014, 11:44:45
huh ,dat was juist een wapen gisteren ,vandaaruit werden ons middenvelders aangespeeld.
Precies. Binnendoor kwam er elke keer weer ruimte. Helemaal tof zou het zijn als dan de backs er nog overheen buitenom zouden kunnen gaan.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

carlo de leeuw

Dit klinkt misschien gek maar we hebben echt strontmazzel dat hij zo blessure gevoelig!

Eewal

Citaat van: carlo de leeuw op december 21, 2014, 12:13:22
Dit klinkt misschien gek maar we hebben echt strontmazzel dat hij zo blessure gevoelig!
als we goeie vervangers zouden hebben als hij geblesseerd is zouden we strontmazzel hebben, nu kost het hebben van weinig alternatieven ons ook af en toe punten..

dizzhead

En anders stond er een type Bob. Niet blessuregevoelige vervangers van gelijk niveau waren/zijn niet haalbaar

michello

Wat nog het meest knappe van zijn spel is, is dat hij zelden de bal verspeeld. Zowel in zijn acties als in de passing.  Contract verlengen, dan maar blessuregevoelig maar hij is van grote waarde als hij er wel instaat!!!

carlo de leeuw

Citaat van: Eewal op december 21, 2014, 12:16:26
als we goeie vervangers zouden hebben als hij geblesseerd is zouden we strontmazzel hebben, nu kost het hebben van weinig alternatieven ons ook af en toe punten..
Als je het zo bekijkt zouden we strontmazzel hebben als we meer geld zouden hebben.
Je moet het doen met deze groep en ja dus ook met de mindere goden en blessure gevoeligen. en met deze HELE groep incl. ts enz hebben we 26 punten uit 17 wedstrijden!!!!!!!!!!!!!!
:0= |:) _O_ :fant :proost

piene hassus

ken hij dr wat an doen? minder kwaliteit en meer inset!

Eewal

Citaat van: carlo de leeuw op december 21, 2014, 12:24:30
Als je het zo bekijkt zouden we strontmazzel hebben als we meer geld zouden hebben.
Je moet het doen met deze groep en ja dus ook met de mindere goden en blessure gevoeligen. en met deze HELE groep incl. ts enz hebben we 26 punten uit 17 wedstrijden!!!!!!!!!!!!!!
:0= |:) _O_ :fant :proost
het is inderdaad echt geweldig! We moeten echt gaan genieten van deze tijden!

Casuals-lwd

Hij kan definitief denken aan een plek achter Ogbeche, als spits en linksbuiten schiet hij te kort.

Drumfather SCC

Nijholt op proef bij VVV en Swinkels bij FC Oss; Echt STAP-PEN vooruit gegaan deze twee  :_schater