Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op oktober 24, 2014, 15:27:11
Er wordt gesproken over een 'fors negatief eigen vermogen'. Heeft iemand hier een indicatie bij? Moet ik aan miljoenen denken of houdt het rond de 1 of 2 miljoen wel op?
Dat was 3,3 miljoen.. Zal inmiddels teruggelopen zijn naar 2,7-3,0 vermoed ik

0517

Geen uitkering van dividend en verrekenbare verliezen zou het op 2,7 uit kunnen komen.

0517

Opvallend dat men dit boekjaar verwacht een beduidend lagere winst te behalen ondanks de flinke incidentele baten(transfers Leeuwin en vd Laan).

Spine

Citaat van: 0517 op oktober 24, 2014, 19:43:55
Opvallend dat men dit boekjaar verwacht een beduidend lagere winst te behalen ondanks de flinke incidentele baten(transfers Leeuwin en vd Laan).
Die opbrengsten gaan naar het volgend boekjaar.

Yellow Army

Citaat van: Spine op oktober 24, 2014, 19:48:33
Die opbrengsten gaan naar het volgend boekjaar.

Gaan naar dit boekjaar.

Area 58

Cambuur058

Dat zou dus betekenen dat we de komende seizoen weer 500k+ per seizoen aan spelers moeten verkopen om uberhaupt winst te maken?

sccambuurlwdd

Er is dit jaar natuurlijk ook geïnvesteerd in twee spelers (Vytas en Steblecki).

dizzhead

Plus nieuwe en verbetering sponsorcontracten.

Yellow Army

Spelersbudget is ook met tonnen omhoog gegaan hè.
Area 58

Lore

Citaat van: dizzhead op oktober 24, 2014, 15:27:11
Er wordt gesproken over een 'fors negatief eigen vermogen'. Heeft iemand hier een indicatie bij? Moet ik aan miljoenen denken of houdt het rond de 1 of 2 miljoen wel op?

Vorig seizoen rond de drie miljoen negatief volgens mij

Lore

Citaat van: 0517 op oktober 24, 2014, 19:43:55
Opvallend dat men dit boekjaar verwacht een beduidend lagere winst te behalen ondanks de flinke incidentele baten(transfers Leeuwin en vd Laan).

Hiervan moest toch een deel naar het investeringsfonds?

moodygrunn

Citaat van: Lore op oktober 24, 2014, 21:36:16
Vorig seizoen rond de drie miljoen negatief volgens mij

http://cambuur.nl/nieuws/toelichting-jaarcijfers-20132014/

Inmiddels 2.7 miljoen in de min. Seizoen daarvoor 3.3
In Henk en Sandor we trust

michello

#132
Ik ben wel erg benieuwd wat het verschil is van de sponsoring t.o.v het jaar ervoor.
In 2013/2014 hebben we €3.2 miljoen aan sponsoropbrengsten. heeft iemand het overzicht nog van 2012/2013?


Dokkumer

Citaat van: michello op november 25, 2014, 12:33:36
Ik ben wel erg benieuwd wat het verschil is van de sponsoring is t.o.v het jaar ervoor.
In 2013/2014 hebben we €3.2 miljoen aan sponsoropbrengsten. heeft iemand het overzicht nog van 2012/2013?

Lore

Mooie cijfers, goed gedaan! Tellen de transfers van Leeuwin en vd Laan mee voor dit boekjaar?