Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Bascambuur

#1
Als je Ultee niet weg wil hebben ben je een linkse rukker.  :_schater

Je kan trouwens nog 50 pagina's over Ultee schrijven, maar een ding is wat mij betreft zeker. Als hij na de zomer nog trainer is sta je in de winterstop niet in de top 5 en waarschijnlijk zelfs niet in de top 10.
#3
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
mei 06, 2020, 13:07:20
Citaat van: Diemen op mei 06, 2020, 12:08:22
*Fout protestlied*

De liedjes vallen met bosjes uit de lucht
:_schater

Eerst langs het gekkenhuis geweest voor de figuranten?
#4
Wedstrijden / Re: Graafschap - Cambuur
augustus 09, 2019, 22:20:21
Dat er in de voorbereiding geen enkele keer gewonnen is van een profclub was natuurlijk al niet sterk.
#5
Die Schilder van Cambuur, is dat niet wat?
#6
Wedstrijden / Re: Nacompetitie 2019
mei 04, 2019, 12:19:06
Citaat van: Grijskijkert op mei 04, 2019, 12:15:00
Wat denk je van snel het stadion vol te krijgen,meer omzet, meer sfeer...
Wat heeft dat met vrije zit te maken?
#7
Wedstrijden / Re: Nacompetitie 2019
mei 04, 2019, 12:13:45
Het is vreemd dat je als seizoenkaarthouder niet je eigen plek terug kan kopen. Waarom zou je in de play-offs ineens ergens anders in het vak willen zitten?
#8
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
oktober 20, 2018, 11:19:04
#9
Wedstrijden / Re: TOP Oss - Cambuur vrijdag 31-8 2018
september 01, 2018, 13:11:49
In Somaliƫ ligt het gemiddelde IQ zo'n 30 punten lager dan in Nederland. Wat is daar racistisch aan?
#10
Citaat van: hobbes op augustus 31, 2018, 09:59:11
Ik ben benieuwd, ik hoop dat het iig ergens te volgen is.
Op het open kanaal van FOX hebben ze een schakelprogramma met alle wedstrijden van de eerste divisie. Dan zie je in ieder geval alle goals die er vallen tijdens Top - Cambuur.
#11
Het voelt als 100 jaar.
#12
Selectie: 24, basiselftal: 12, ingevallen: 1, zonder invalbeurt bij de selectie: 11, geschorst: 0, geblesseerd: 0

Iemand met deze ervaring bij een club in de Derde Divisie kan je niet serieus nemen als versterking. Laatste vijf wedstrijden niet eens meer meegedaan. Vd Streek had een heel seizoen gespeeld op het hoogste niveau in Estland en ook 7x gescoord, dat is een verschil, ondanks het feit dat Esland als voetballand niet veel voorstelt. Het kan natuurlijk een goede gok zijn, net als Monteiro, maar die werd gehaald als beloftespeler zonder verwachtingen.

#13
Citaat van: DayDreamer op mei 24, 2018, 16:58:11
Zijn dit de cijfers van die nieuwe speler?
Klopt. Laatste 5 wedstrijden zonder speelminuten bij de selectie van Jong Vitesse in de Derde Divisie. Seizoen ervoor in de Tweede Divisie speelde hij wel bijna alles, toen degradeerden ze.  :_schater
#14
Als we toch geen geld hebben, dan hoeft Foeke ook niets te doen. Kan mooi vertrekken, scheelt weer een salaris.
#15
Selectie: 24, basiselftal: 12, ingevallen: 1, zonder invalbeurt bij de selectie: 11, geschorst: 0, geblesseerd: 0

Dit seizoen bij Jong Vitesse in de Derde Divisie. Zal wel een topper zijn.  :wall