Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

TOP Oss - Cambuur vrijdag 31-8 2018

Gestart door Collingwood, augustus 30, 2018, 12:39:53

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: Jandehulk op augustus 30, 2018, 21:00:57
scoorde wel afgelopen vrijdag ?

We hebben 'm aardig opgetraind en toen mocht ie vertrekken.

De Gast

Citaat van: sk13 op augustus 30, 2018, 13:25:08
Zou toch gewoon conraad laten staan met zijn snelheid kan je met counter goed van profiteren. Rossi evt inbrengen mocht het voorin niet naar wens gaan. En houd nu eens een snelle speler voor wanneer we corner tegen krijgen.

We hebben nu een fitte potentiele eerste spits, laat 'm spelen dan ook. Zou toch wel eens leuk zijn na 2,5 jaar aanmodderen voorin.

Jandehulk


denistel

Citaat van: wiekie1969 op augustus 30, 2018, 19:13:06
Met onze begroting binne wij verplicht om morgen te winnen Vlampiep.


we kenne peters niet eens halen man

Geelblauwstiens

Citaat van: denistel op augustus 30, 2018, 23:08:38

we kenne peters niet eens halen man
Of we wille Peters helemaal niet hale. Speculaties en aannames vliegen hier over de tafel.
Hoe het echt zit;....

Huzumer

Los nog van het geld, ben je als Peter toch wel gek als je voor SCC kiest?! Hier heb je Kippersluis, Robertha en Rossi rondlopen, dus geen enkele garantie op een basisplek ... Niet dat het onbetwiste toppers zijn, maar toch ... Ik ben heel benieuwd waar we na 6-8 wedstrijden staan. Tegen TOP Oss denk ik een gelijk spel of een kleine nederlaag.

speculeter

Nou ik durf hem wel aan....als we vandaag winnen in oss dan staan we na deze speelronde gewoon eerste

hobbes

Citaat van: speculeter op augustus 31, 2018, 09:48:40
Nou ik durf hem wel aan....als we vandaag winnen in oss dan staan we na deze speelronde gewoon eerste

Ik ben benieuwd, ik hoop dat het iig ergens te volgen is.

speculeter

Citaat van: hobbes op augustus 31, 2018, 09:59:11
Ik ben benieuwd, ik hoop dat het iig ergens te volgen is.
ja een stream zou mooi zijn

Cambuur Groningen

Citaat van: speculeter op augustus 31, 2018, 10:16:01
ja een stream zou mooi zijn
hij staat er in ieder geval bij bij dazsports en firstrowsports dus dat gaat waarschijnlijk wel lukken

moodygrunn

Citaat van: speculeter op augustus 30, 2018, 19:20:03
ms moet je wat realistischer denken Wiekie1969.

Daar is nog nooit iemand kampioen mee geworden  |:) Ben het wel met Wiekie eens, wij horen daar gewoon te winnen.
In Henk en Sandor we trust

Bascambuur

Citaat van: hobbes op augustus 31, 2018, 09:59:11
Ik ben benieuwd, ik hoop dat het iig ergens te volgen is.
Op het open kanaal van FOX hebben ze een schakelprogramma met alle wedstrijden van de eerste divisie. Dan zie je in ieder geval alle goals die er vallen tijdens Top - Cambuur.

Bankzitter


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Montana