Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Als Ultee ontslagen wordt, zal dat pas na de laatste wedstrijd zijn. Snap niet zo goed dat mensen verwachten dat dit eerder zal zijn of dat Ultee zelf ontslag neemt. Zo werkt het nu eenmaal niet.

nee,wel?

ik verleng wel koop uiteindelijk ook niet een kaart voor de trainer,maar om mijn clupke te zien in goeie en kuttieden, maar snap het wel dat sommigen zegge van met dit afbraakvoetbal en wat er foor door mut gaan.............

wiekie1969

Dokter Feelgood die Ultee juh...hou toch op...

wiekie1969

Citaat van: okkele op mei 19, 2023, 00:28:32
ik vond nog een quote uit 2019,
?Zonder Sjors?, zegt Ramselaar, ?was ik zeker niet zover gekomen.?
dikke leugenaar ,die ramselaar.
en ultee oek, weg met die gast.

nu slapen maar morgen post ik meer anti-ultee shit.
dat helpt vast.

Linkse rukker. Doe dien ogen eens open. Straks in de kkd binne we laatste met die professor dokter Feelgood.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Bascambuur

Als je Ultee niet weg wil hebben ben je een linkse rukker.  :_schater

Je kan trouwens nog 50 pagina's over Ultee schrijven, maar een ding is wat mij betreft zeker. Als hij na de zomer nog trainer is sta je in de winterstop niet in de top 5 en waarschijnlijk zelfs niet in de top 10.

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op mei 19, 2023, 17:41:58
Dokter Feelgood die Ultee juh...hou toch op...

Hou op juh meer dokter Strange rare kwibus
** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

Citaat van: poelie-lwd op mei 19, 2023, 10:18:48
Zonde van de inspanning. Hij heeft zich in 5 maanden al meer belachelijk gemaakt dan jij denkt te kunnen repareren met nietszeggende loze teksten van individuen
zit wat in,
ik denk dat de meningbepalende diepe teksten van forummers waar de simpele zielen klakkeloos in meegaan meer doen dan 1 nietszeggende tekst.
je krijgt gelijk.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 19, 2023, 17:59:55
Citaat van: wiekie1969 op Vandaag om 17:43:08
Linkse rukker.

:_schater :_schater :_schater :proost
soms.
ik sta voor alles open.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Respect voor de mannen die iedere thuiswedstrijd honderden kilometers rijden om de club te zien spelen, maar om nu 2500 kilometer te rijden om mijn ongenoegen over Ultee te uitten om met een wit laken te zwaaien tijdens de wedsfrijd tegen Sparta is mij net iets te veel gevraagd.
Het is te hopen dat Ultee over voldoende zelfreflectie beschikt en na dit rampzalige seizoen zijn biezen pakt.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op mei 19, 2023, 17:43:08
Linkse rukker. Doe dien ogen eens open. Straks in de kkd binne we laatste met die professor dokter Feelgood.
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

sunderland

Citaat van: okkele op mei 19, 2023, 19:28:37
zit wat in,
ik denk dat de meningbepalende diepe teksten van forummers waar de simpele zielen klakkeloos in meegaan meer doen dan 1 nietszeggende tekst.
je krijgt gelijk.
meningbepalende teksten. Er zijn sommigen die kijken naar ons voetbal met een betonplaat voor de hasses dat is dan weer de andere kant van het verhaal. De feiten zijn erg duidelijk en de teksten voor en na de wedstrijd zijn ook vaak tenenkrommend. En okkele niet om jou aan te vallen maar jij kiest wel heel vaak voor de trainer die het heel zwak doet, menzo ( heb je een poster van boven je bed) Maas en dus Ultee. Als iedereen tegen is ben jij juist voor :devil vind ik ook wel weer mooi.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 20, 2023, 11:31:56
meningbepalende teksten. Er zijn sommigen die kijken naar ons voetbal met een betonplaat voor de hasses dat is dan weer de andere kant van het verhaal. De feiten zijn erg duidelijk en de teksten voor en na de wedstrijd zijn ook vaak tenenkrommend. En okkele niet om jou aan te vallen maar jij kiest wel heel vaak voor de trainer die het heel zwak doet, menzo ( heb je een poster van boven je bed) Maas en dus Ultee. Als iedereen tegen is ben jij juist voor :devil vind ik ook wel weer mooi.
Jij dacht het zelfde over Slot zoals je nu over Ultee praat.. Moraal van het verhaal, we roepen allemaal wel eens wat.. #hotzone ;)
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2023, 11:53:50
Jij dacht het zelfde over Slot zoals je nu over Ultee praat.. Moraal van het verhaal, we roepen allemaal wel eens wat.. #hotzone ;)
over slot? Als je het kan vinden lees ik het graag hier  :D