Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

TOP Oss - Cambuur vrijdag 31-8 2018

Gestart door Collingwood, augustus 30, 2018, 12:39:53

Vorige topic - Volgende topic

Bascambuur

In Somalië ligt het gemiddelde IQ zo'n 30 punten lager dan in Nederland. Wat is daar racistisch aan?

zeewolde

Citaat van: Cambuur Groningen op september 01, 2018, 11:14:50
ik schiet niet altijd in de kramp, maar natuurlijk is dit racistisch
zijn Somaliërs een ras of een volk?

Cambuur Groningen

Citaat van: zeewolde op september 01, 2018, 13:30:20
zijn Somaliërs een ras of een volk?
je mag van mij semantische woordspelletjes spelen en Bas mag er statistiek bij halen, ik vond het een misplaatste opmerking.

Yellow Army

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 31, 2018, 23:00:30
En aangezien je het IQ van een Somaliër dkv-er hebt,(iets dat door je opmerkingen overduidelijk is) zie ik je opmerking als een compliment.

Su klaar!
Area 58


Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op september 01, 2018, 14:04:52
Su klaar!
Nou of ut wel klaar is, lis nog mar de vraag.
Want onderzoek het uutwezen dat een DKV-er 1 hersencel meer het dan un koei.
Want anders hadden ze na elke wedstried de tribunes wel ondersketen.
En nou gaat de partij van de dieren deur ut lint want die fiene ut discriminerend dat Skolten geliek stelt wurd met een koei die 1 hersencel meer het. Want uuteindeluk blieve die DKV-ers gewoan koeie koppen.

speculeter

Wat mij betreft nog lang niet klaar l0l
Ik wil niet vergeleken worden met een Dkv er l8l l8l

zeewolde

Citaat van: speculeter op september 01, 2018, 18:20:37
Wat mij betreft nog lang niet klaar l0l
Ik wil niet vergeleken worden met een Dkv er l8l l8l
je IQ is lager dan een dkv-er?

Nu heb je echt reden tot klagen :_schater

Delfzijl/Cambuur

#263
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 31, 2018, 23:00:30
En aangezien je het IQ van een Somaliër hebt,(iets dat door je opmerkingen overduidelijk is) zie ik je opmerking als een compliment.
* Waarschuwing*
Sorry voor mijn late reactie, had een drukke dag vandaag, dit soort opmerkingen worden hier niet toegestaan op dit forum.
Racisme, discriminatie , beledigingen die over de schreef gaan, doods verwensingen worden hier niet getolereerd.
Doe toch een keer een beetje normaal, we zijn toch allemaal mensen onder elkaar.
En ook nog met een blauw geel hart.

Je krijgt een ban voor een week.
Delfzijl/Cambuur.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Jandehulk op september 01, 2018, 11:06:20
Gelijk week uitsluiten ..zijn ze hier goed in .. 8P

Jan jij houd ook maar niet op he... in plaats van de schuld eens bij jezelf neer te leggen.
Shake hands?

Treb

Citaat van: Vlampiep op september 01, 2018, 17:52:55
Nou of ut wel klaar is, lis nog mar de vraag.
Want onderzoek het uutwezen dat een DKV-er 1 hersencel meer het dan un koei.
Want anders hadden ze na elke wedstried de tribunes wel ondersketen.
En nou gaat de partij van de dieren deur ut lint want die fiene ut discriminerend dat Skolten geliek stelt wurd met een koei die 1 hersencel meer het. Want uuteindeluk blieve die DKV-ers gewoan koeie koppen.

Mijn neefje van 12 heeft dit soort praat ook.

Wat een niveau man.

Delfzijl/Cambuur

In Somalië ligt het gemiddelde IQ zo'n 30 punten lager dan in Nederland. Wat is daar racistisch aan?
zijn Somaliërs een ras of een volk?

Wat doen dit soort opmerkingen in vredesnaam op dit voetbal Cambuur forum. :?

Jandehulk

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 01, 2018, 20:07:19
Jan jij houd ook maar niet op he... in plaats van de schuld eens bij jezelf neer te leggen.
Shake hands?
ben het niet eens met waarom sommige een ban krijgen...neem de mijne bijvoorbeeld..kijk eerst zeg je :Jan dat kan niet op dit forum dus let op je taalgebruik,om later daarna alsnog een week me eruit te flikkeren...kijk dat noem ik dan naaien !...ik blijf achter al me woorden staan wat ik heb getypt maar wil je best handen schudden hoor...

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Jandehulk op september 01, 2018, 21:27:49
ben het niet eens met waarom sommige een ban krijgen...neem de mijne bijvoorbeeld..kijk eerst zeg je :Jan dat kan niet op dit forum dus let op je taalgebruik,om later daarna alsnog een week me eruit te flikkeren...kijk dat noem ik dan naaien !...ik blijf achter al me woorden staan wat ik heb getypt maar wil je best handen schudden hoor...
Ieder zijn mening, dat respecteer ik maar dat je nu weer achter al je woorden staat wat je hebt getypt.... :zucht
Kijk jan ik zit hier heus niet als een schoolmeester er lol in te hebben om iemand een ban te geven of na te laten blijven.
Ik ben een Cambuur supporter in hart en nieren, toen Dokkumer mij vroeg hem te assisteren op dit forum heb ik er na erover gedacht te hebben ja gezegd.
Ik wil graag een fatsoenlijk, leuk om te lezen, gezellig forum.
Nu heb ik al een poos niks meer van Dokkumer gehoord en draai ik er dus alleen voor op.
Het doet mij dan ook pijn van forumers te horen dat dit forum qua gezelligheid en tolerantie naar elkaar toe achteruitgaat.
Maar vind dit zelf ook een juiste constatering.
Ik zit er ook sterk aan te denken de boel de boel te laten. Moet ik hier mijn spaarzame vrije tijd nog wel langer insteken.
Je doet het toch nooit goed.
Shake hands.... en niet te hard knijpen he :P

Jandehulk

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 01, 2018, 22:04:46
Ieder zijn mening, dat respecteer ik maar dat je nu weer achter al je woorden staat wat je hebt getypt.... :zucht
Kijk jan ik zit hier heus niet als een schoolmeester er lol in te hebben om iemand een ban te geven of na te laten blijven.
Ik ben een Cambuur supporter in hart en nieren, toen Dokkumer mij vroeg hem te assisteren op dit forum heb ik er na erover gedacht te hebben ja gezegd.
Ik wil graag een fatsoenlijk, leuk om te lezen, gezellig forum.
Nu heb ik al een poos niks meer van Dokkumer gehoord en draai ik er dus alleen voor op.
Het doet mij dan ook pijn van forumers te horen dat dit forum qua gezelligheid en tolerantie naar elkaar toe achteruitgaat.
Maar vind dit zelf ook een juiste constatering.
Ik zit er ook sterk aan te denken de boel de boel te laten. Moet ik hier mijn spaarzame vrije tijd nog wel langer insteken.
Je doet het toch nooit goed.
Shake hands.... en niet te hard knijpen he :P
snap wel dat het niet makkelijk is soms,en dat het veel tijd kost.....vind het ook wel raar dat Dokkumer er zomaar mee is gestopt en dat je er alleen voor op draaid,maar des te goed dat jij het nog doet dan...zal niet te hard knijpen  :thumbsup