Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

competitie )hervatting'

Gestart door hobbyslager, maart 23, 2020, 19:59:53

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

En dan komt de tob hit van Ricky er ook nog aan.  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Groningen

Citaat van: Bolle op mei 06, 2020, 12:15:37
Vre-se-lijk! Dat ze überhaupt gebruik mogen maken van het stadion...
Godsklere.... hiermee haal je de goodwill door petitie en stickeractie wel behoorlijk onderuit zeg. Wat een dramatische vertoning

Dreet

Cambuur is een volksclub en dus komen volkszangers opdraven. Wat een onzin! Vuilnisman, mag deze zak ook mee?

Bascambuur

Citaat van: Diemen op mei 06, 2020, 12:08:22
*Fout protestlied*

De liedjes vallen met bosjes uit de lucht
:_schater

Eerst langs het gekkenhuis geweest voor de figuranten?

Treb

Wat een armoede  :|

Wie heeft hier toestemming voor gegeven?   ;(

666

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 06, 2020, 12:35:55
Godsklere.... hiermee haal je de goodwill door petitie en stickeractie wel behoorlijk onderuit zeg. Wat een dramatische vertoning
Dat vind ik nu ook.. echt verschrikkelijk.
Cambuur kan toch ook zeggen "Leuk dat jullie aan ons denken maar we slaan dit keer over".
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

Ik heb dit 20 sec. volgehouden... dit moet je idd niet willen als club (zelfs niet als volksclub). :rodekaart

De Gast

Als dit meer bekend wordt staan we mooi voor schut.

Huizen

Bizar dat dit binnen het stadion een podium krijgt. Heb je de laatste tijd zo'n sterke Cambuur media/tv afdeling...

Huizen

Citaat van: Bascambuur op mei 06, 2020, 13:07:20
:_schater

Eerst langs het gekkenhuis geweest voor de figuranten?

Sterk Bas, heb mijn duidelijke YT link ook maar even weggehaald  :insane

Huizen

De Belgische regering staat vanaf 1 augustus mogelijk weer wedstrijden toe zonder publiek. Dat melden meerdere media, waaronder Sporza en Het Laatste Nieuws. Voorlopig kan er tot 31 juli niet worden gevoetbald, waardoor de competitie tot die datum wordt opgeschort. De Pro League stelde vorige maand al voor de competitie te beëindigen en Club Brugge uit te roepen tot kampioen, maar dat is nooit officieel bekrachtigd. Inmiddels wordt er ook weer serieus gesproken over het afmaken van het seizoen. Om 14.30 uur geeft de Belgische premier Sophie Wilmès een persconferentie, dan zal meer duidelijk worden.

:D :D :D

mario

Citaat van: Diemen op mei 06, 2020, 14:16:35
De Belgische regering staat vanaf 1 augustus mogelijk weer wedstrijden toe zonder publiek. Dat melden meerdere media, waaronder Sporza en Het Laatste Nieuws. Voorlopig kan er tot 31 juli niet worden gevoetbald, waardoor de competitie tot die datum wordt opgeschort. De Pro League stelde vorige maand al voor de competitie te beëindigen en Club Brugge uit te roepen tot kampioen, maar dat is nooit officieel bekrachtigd. Inmiddels wordt er ook weer serieus gesproken over het afmaken van het seizoen. Om 14.30 uur geeft de Belgische premier Sophie Wilmès een persconferentie, dan zal meer duidelijk worden.

:D :D :D
Ik heb nog hele voorzichtige hoop dat men hier, ondanks alles, met iets vergelijkbaars bezig is. Ik neem aan dat de meeste verenigingen hier wel achterstaan want dit geeft zo'n onbevredigend gevoel...

Ollie

En het begint steeds oneerlijker te voelen (voor zover dat nog kan)...

Nacional en Farense promoveren in Portugal naar het hoogste niveau. Dat heeft de overkoepelende organisatie laten weten,nu het definitief is dat de competitie op het tweede niveau dit seizoen niet meer wordt hervat.       

De competitie in de tweede divisie werd in maart stilgelegd, met nog elf ronden te gaan. De stand van toen is officieel tot eindstand verklaard.

poelie-lwd

Citaat van: mario op mei 06, 2020, 14:22:26
Ik heb nog hele voorzichtige hoop dat men hier, ondanks alles, met iets vergelijkbaars bezig is. Ik neem aan dat de meeste verenigingen hier wel achterstaan want dit geeft zo'n onbevredigend gevoel...

Wie zou met iets vergelijkbaars bezig moeten zijn? De politiek gaat evenementen niet eerder toestaan en de KNVB trekt de keutel niet terug.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vlampiep

Het enige uitgangspunt van de KNVB bij het nemen van hun besluit is, Ajax de CL in, Feijenoord zeker stellen van Europeesvoetbal en de rest naaien we gewoon een oor aan.