Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nacompetitie 2019

Gestart door speculeter, april 27, 2019, 10:30:35

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op mei 04, 2019, 11:34:05
Wat slecht weer, hele jaar heb je gewoon je eigen stoel. En nu... ongelofelijk.
Wat slecht weer, dat gejank, gewoon op tijd zijn dan zit je op je "eigen" stoel..
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op mei 04, 2019, 11:34:05
Wat slecht weer, hele jaar heb je gewoon je eigen stoel. En nu... ongelofelijk.
ja klopt seizoenkaarthouders moeten voorrang hebben.
Successupporters en die zijn er genoeg heb ik gelezen krijgen misschien weer voorrang.

speculeter

Citaat van: Grijskijkert op mei 04, 2019, 11:41:34
Wat slecht weer, dat gejank, gewoon op tijd zijn dan zit je op je "eigen" stoel..
en anders jaag ik ze wel weg.
Wil bij mijn eigen club vrienden zitten

moodygrunn

Citaat van: hobbes op mei 04, 2019, 10:14:49
En zoals het nu staat niet aan de kant van de Graafschap in het schema, voorkomt een moeilijke situatie voor HdJ.

Welke moeilijke situatie voor HdJ. Hij wordt dit seizoen betaald om de Graafschap in de eredivisie te houden. Ik verwacht eerlijk gezegd dat het hem gaat lukken, of hij nou tegen ons speelt of niet.
In Henk en Sandor we trust

Bernardo

Citaat van: Grijskijkert op mei 04, 2019, 11:41:34
Wat slecht weer, dat gejank, gewoon op tijd zijn dan zit je op je "eigen" stoel..

Dom gelul. Gewoon slecht van Cambuur.

Grijskijkert

SPECIAAL TARIEF VOOR SEIZOENKAARTHOUDERS BIJ 1E RONDE PLAY-OFFS

Het seizoen gaat nu pas echt beginnen, het is tijd voor de Play-Offs! Tussen SC Cambuur en de Eredivisie staan op dit moment nog 6 wedstrijden en 3 tegenstanders. De eerste horde is Almere City FC en daar spelen we op vrijdag 10 mei en dinsdag 14 mei tegen in respectievelijk Leeuwarden en Almere.

Voor onze seizoenkaarthouders geldt een sterk gereduceerd tarief van € 7,50 per kaart (voor elke tribune). De prijzen voor supporters zonder seizoenkaart zijn hetzelfde als bij de reguliere competitie.

Onderstaand vind je alle informatie over de kaartverkoop voor het thuisduel tegen Almere.


SC Cambuur – Almere City FC (1e ronde Keuken Kampioen Play-Offs)
Vrijdag 10 mei, 20.45 uur
Cambuur Stadion

Seizoenkaarthouders
Voor onze trouwe seizoenkaarthouders geldt er bij dit duel een speciaal tarief van € 7,50. Deze prijs is tot stand gekomen na overleg met supporters uit alle geledingen en vanuit de gedachte dat we onze seizoenkaarthouders willen belonen voor de trouwe steun.

Online of bij het stadion
De korting wordt automatisch verrekend bij het inloggen als seizoenkaarthouder op www.cambuurkaarten.nl. Natuurlijk ben je ook van harte welkom bij de administratie of in de Fanshop. Neem in dat geval wel even je seizoenkaart mee. De openingstijden vind je onderaan dit bericht.

De seizoenkaart zelf is bij deze wedstrijd niet geldig, na bestellen ontvang je een (e-)ticket. Extra kaarten bijkopen kan natuurlijk ook, dan betaal je het standaard tarief.

Losse kaarten
Heb je geen seizoenkaart, maar wil je SC Cambuur wel steunen in de Play-Offs? Dan kun je uiteraard ook een losse kaart voor dit duel kopen.

Er geldt voor deze wedstrijd VRIJE VERKOOP. Je kunt dus een onbeperkt aantal kaarten (bij)kopen en je hebt geen seizoen- of clubkaart nodig. De prijzen zijn hetzelfde als bij de reguliere competitie.

Let op: Het is bij deze wedstrijd 'vrije zit per vak'. Je koopt dus een kaart die recht geeft op een zitplaats in een vak en niet een specifieke stoel.

Graag tot bij de Play-Offs!

Openingstijden Administratie: maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
Openingstijden Fanshop: maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur


Citaat van: Noordcambuur op mei 04, 2019, 11:56:50
ja klopt seizoenkaarthouders moeten voorrang hebben.
Successupporters en die zijn er genoeg heb ik gelezen krijgen misschien weer voorrang.
Leg het maar uit....
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op mei 04, 2019, 12:02:51
Dom gelul. Gewoon slecht van Cambuur.
Waar zit je? Koop ik ook een kaart voor dat vak en ga ik op je stoel zitten...
IN HENK WE TRUST!!!

okkele

Citaat van: Grijskijkert op mei 04, 2019, 12:03:39


Leg het maar uit....
zinloos.
dat terugkerende gelul over "successupporters" en "gloryhunters" ook.  :R
voetbal is ook zaken doen,als het goed gaat komen er meer toeschouwers!
bij scc-telstar zullen er 7000 zitten , bij scc- feyenoord zitten er 11000.die extra 4000 worden dan bestempeld als "gloryhunters"!
kortom ,als je ergens heen gaat waar je niet geregeld komt dan ben je zo`n type.
ik ga morgen in walibi gloryhunten ,iemand daar iets op tegen?
misschien zit ik wel op een goliath-stoeltje waar altijd een ander zit.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bascambuur

Het is vreemd dat je als seizoenkaarthouder niet je eigen plek terug kan kopen. Waarom zou je in de play-offs ineens ergens anders in het vak willen zitten?

Grijskijkert

Citaat van: okkele op mei 04, 2019, 12:10:10
zinloos.
dat terugkerende gelul over "successupporters" en "gloryhunters" ook.  :R
voetbal is ook zaken doen,als het goed gaat komen er meer toeschouwers!
bij scc-telstar zullen er 7000 zitten , bij scc- feyenoord zitten er 11000.die extra 4000 worden dan bestempeld als "gloryhunters"!
kortom ,als je ergens heen gaat waar je niet geregeld komt dan ben je zo`n type.
ik ga morgen in walibi gloryhunten ,iemand daar iets op tegen?
misschien zit ik wel op een goliath-stoeltje waar altijd een ander zit.
Wat ben je negatief :devil
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Bascambuur op mei 04, 2019, 12:13:45
Het is vreemd dat je als seizoenkaarthouder niet je eigen plek terug kan kopen. Waarom zou je in de play-offs ineens ergens anders in het vak willen zitten?
Wat denk je van snel het stadion vol te krijgen,meer omzet, meer sfeer...
IN HENK WE TRUST!!!

Bascambuur

Citaat van: Grijskijkert op mei 04, 2019, 12:15:00
Wat denk je van snel het stadion vol te krijgen,meer omzet, meer sfeer...
Wat heeft dat met vrije zit te maken?

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op mei 04, 2019, 12:15:00
Wat denk je van snel het stadion vol te krijgen,meer omzet, meer sfeer...
denk je nou echt dat het stadion vol komt.....nou echt niet hoor.
Bij een volgende ronde gast het echt pas leven.
Vergeet vorig seizoen niet hè tegen Dordrecht en een jaar ervoor MVV.

denistel

Citaat van: Bascambuur op mei 04, 2019, 12:19:06
Wat heeft dat met vrije zit te maken?

dan kun je al1 de vrije plaatsen maar verkopen en afwachten of je sk houders
allemaal komen.
maar elke sk houder gaat gewoon op zien eigen plek zitten toch en als er een
amder zit schuift die maar door uitverkocht wordt het toch niet

Bernardo

Citaat van: denistel op mei 04, 2019, 12:49:55
dan kun je al1 de vrije plaatsen maar verkopen en afwachten of je sk houders
allemaal komen.
maar elke sk houder gaat gewoon op zien eigen plek zitten toch en als er een
amder zit schuift die maar door uitverkocht wordt het toch niet

Wat je zegt, uitverkocht word het toch niet. Hadden ze net zo goed seizoenkaarthouders tot maandag kunnen geven om hun eigen plek terug te kopen.