Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nacompetitie 2019

Gestart door speculeter, april 27, 2019, 10:30:35

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

We zijn in ieder geval geplaatst!
Iemand enig idee hoe het schema er uit ziet?
Het kan alle kanten op.

Bernardo

Als stand zo blijft als nu, spelen we tegen NEC en dan eerst thuis.

speculeter

Maandag 6 Mei en Vrijdag 10 mei als ik het goed zie.

Agy

Zoals de standen nu zijn...

Cambuur/NEC

Winnaar tegen dGraafschap

Winnaar tegen GAE/Almere

Gezien de stand moeten wij de eerste twee ronden eerst thuis en dan uit. De derde ronde mogen we dan eerst uit. Maar goed dat kan komende vrijdag allemaal weer anders zijn.

Galdiano

Citaat van: speculeter op april 27, 2019, 11:04:43
Maandag 6 Mei en Vrijdag 10 mei als ik het goed zie.

Datums zijn uiterst onzeker. Ivm uitstellen eredivisie. Kans is groot dat er een extra week rust zal worden ingelast voorafgaand aan playoffs.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

justremco

↕️ | Het virtuele schema van de play-offs om promotie/degradatie, met de nieuwe data en tijden. https://twitter.com/KNVB/status/1122870701847871489/photo/1

Yellow Army

Citaat van: justremco op april 29, 2019, 16:51:03
↕️ | Het virtuele schema van de play-offs om promotie/degradatie, met de nieuwe data en tijden. https://twitter.com/KNVB/status/1122870701847871489/photo/1

Lekker dan, promoveren op een dinsdagavond.
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op april 29, 2019, 19:03:51
Lekker dan, promoveren op een dinsdagavond.
Tsjaa laat dan maar...
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Den Bosch - Go ahead 0-1
Helmond sport - Top Oss 1-1
MVV - NEC 0-0
Twente - SC Cambuur 0-1

en klaar _O_ _O_
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 29, 2019, 22:44:33
Tsjaa laat dan maar...

Als het zo moet dan hoeft het van mij net meer :)
In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 29, 2019, 22:46:34
Den Bosch - Go ahead 0-1
Helmond sport - Top Oss 1-1
MVV - NEC 0-0
Twente - SC Cambuur 0-1

en klaar _O_ _O_

Met deze uitslagen slaan we eerste ronde over toch?
In Henk en Sandor we trust

zeewolde

Citaat van: Yellow Army op april 29, 2019, 19:03:51
Lekker dan, promoveren op een dinsdagavond.
woensdag vrijnemen, donderdag hemelvaart

Ofwel lekker lang feestvieren |:)

Bernardo

Citaat van: justremco op april 29, 2019, 16:51:03
↕️ | Het virtuele schema van de play-offs om promotie/degradatie, met de nieuwe data en tijden. https://twitter.com/KNVB/status/1122870701847871489/photo/1

De 18.30 in de 1e ronde is er uit gehaald gelukkig. Dat word 20.45.

Tanjajeah

Benieuwd wie de tegenstander wordt. Ik zou NEC het liefst ontlopen in de eerste ronde, dan liever Top Oss of RKC.

Galdiano

Hup RKC, Hup Twente!

Wij naar bovenkant van het schema.
En anders maar wisselen met NEC, eerst uit dan thuis.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets