Citaat van: michello op november 10, 2014, 08:05:04
Voor het eerst dit jaar (PSV vanwege 10 man maar even niet meegerekend) zijn we weggespeeld. Op het middenveld werd de slag continue verloren. 2e bal was telkens voor Ajax. Als dat gebeurd tegen zo'n goed voetballend team kun je wel ophouden. Lichtpuntjes waren Steblecki en Reijnen. Bijker mag nou wel eens in z'n nekvel worden gegrepen door Henk want wat hij de laatste weken laat zien kan echt niet, op zo'n manier kan ie een stap hogerop wel vergeten.
De komende 5 wedstrijden 7/8 punten en dan staan we keurig rond de 7/10 plaats in de winterstop. Mensen die nu beginnen te jammeren moeten eens wakker worden. Dromen is mooi maar laten we wel realistisch blijven.
Hier kan ik me wel goed in vinden, vrij kansloos idd tegen een goed Ajax.
Die Bijker begint een ergernis te wurden. Wat op teamgenoten afkafferen etc. maar zelf taken laten liggen. Arrogant lang wachten met inpassen (zeker niks leert van PSV uut). De man verbeeldt zich momenteel nogal wat. Stapje hogerop, andere club? laat mie niet lachen. Op deze manier ken 'ie dat wel shaken en sterker nog: dan hek ok bij Cambuur liever een andere CV. Volgens mij ging het vorig jaar op de backpositie een stuk beter.
Verders: nog niet lang leden speelden we in de Jup league. As we in de winter op plaats 7-10 staan is dat harstikke keurig man!
