Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - papagaaiensoep

#1
Wedstrijden / Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
november 10, 2014, 16:22:08
Citaat van: michello op november 10, 2014, 08:05:04
Voor het eerst dit jaar (PSV vanwege 10 man maar even niet meegerekend) zijn we weggespeeld. Op het middenveld werd de slag continue verloren. 2e bal was telkens voor Ajax. Als dat gebeurd tegen zo'n goed voetballend team kun je wel ophouden. Lichtpuntjes waren Steblecki en Reijnen. Bijker mag nou wel eens in z'n nekvel worden gegrepen door Henk want wat hij de laatste weken laat zien kan echt niet, op zo'n manier kan ie een stap hogerop wel vergeten.

De komende 5 wedstrijden 7/8 punten en dan staan we keurig rond de 7/10 plaats in de winterstop. Mensen die nu beginnen te jammeren moeten eens wakker worden. Dromen is mooi maar laten we wel realistisch blijven.

Hier kan ik me wel goed in vinden, vrij kansloos idd tegen een goed Ajax.

Die Bijker begint een ergernis te wurden. Wat op teamgenoten afkafferen etc. maar zelf taken laten liggen. Arrogant lang wachten met inpassen (zeker niks leert van PSV uut). De man verbeeldt zich momenteel nogal wat. Stapje hogerop, andere club? laat mie niet lachen. Op deze manier ken 'ie dat wel shaken en sterker nog: dan hek ok bij Cambuur liever een andere CV. Volgens mij ging het vorig jaar op de backpositie een stuk beter.

Verders: nog niet lang leden speelden we in de Jup league. As we in de winter op plaats 7-10 staan is dat harstikke keurig man!
#2
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 15, 2014, 11:20:16
Citaat van: dit is mien club op oktober 15, 2014, 10:22:21
Cluster 2 en 3 zijn gedraaid omdat cluster 3 als een grotere risico groep word gezien.

In welke zin?
#3
Punt! Geweldig, Mo is geweldig. Zorgt voor een fantastische balans in het team.
#4
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 15, 2014, 11:09:24
Citaat van: PePe op oktober 14, 2014, 23:04:20
Is de route van zondag al bekend, hoe rijdt de bus van Cambuur en die met de supporters de stad uit? Het zou leuk zijn dat half Leeuwarden langs de route gaat staan, om ze allemaal uit te zwaaien.

Voor de spelers okay, maar asjeblieft geen gezwaai naar supportersbussen. Vorig jaar al plaatsvervangende skaamte. Het is gien skoalreiske of wel. Het is al erg genoeg dat we in een bus mutte. Ik wil bier kenne drinke in de bus en normaal kenne miege en niet su achterlijk lang vasthouden wurde op zowel terrein FEC als bij het stadtion derre. Ik wil al helemaal niet uutzwaait wurde.
#5
Terwijl Rusnak niet eens dominant aanwezig was, toch een zeer sterk Cambuur sien. Man wat een overmacht en bij vlagen zeer verzorgd spel.

Middenveld met Mo, Rusnak en vd Streek is echt geweldig. Suveel balans en creativiteit bij elkaar. vd Streek die minimaal hetzelfde loopvermogen as Bakker het maar veel vaker voor de goal komt en creatiever is. Terechte basisplaats voor die vent!
#6
Wedstrijden / Re: Vitesse - Cambuur
augustus 16, 2014, 21:52:23
Wat is die Meleg een drama jeh. Trager dan een puude piepers, nul diepgang en op gogme kenk em ok niet betrappe. Vorige week idem.
#7
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
augustus 08, 2014, 22:17:28
Citaat van: Galdiano op augustus 05, 2014, 23:08:32
Over Swinkels, van wat ik gelezen heb, is het zijn eigen domme schuld.
Hij is destijds op amateurbasis gehaald naar Willem II aangezien ze geen geld hadden.
Hij kwam in loondienst bij zijn schoonvader tevens sponsor van Willem II.
Nu heeft hij een ander vrouwtje genaaid, en is hij niet meer in loondienst, en is het een eis van de sponsor om hem de laan uit te sturen bij Willem II.  :_schater

En nog sneuer: dat terwijl z'n vriendin nog zwanger was/is ook. Maar uiteraard was het vast de schuld van een ander ....
#8
Oeps sjezus ja uiteraard Roda hehe thanks  _O_
#9
Mocht 'em altijd graag zien, mooie sierlijke voetballer. MEGAbelangrijke goal in de slotminuten tegen RKC, stadion ontplofte toen man!
#10
Mocht het doorgaan: Lukoki van SCC/Ajax naar PEC, Narsingh van PEC naar SCC. Mits Narshingh fit blieft gaan we der toch op vooruit vergeleken met vorig seizoen?
#11
Hoewel het er op papier niet beroerd uit ziet en de 'insiders' positiever binne dan vorig jaar rond deze tijd, toch wat bedenkingen:

- wie vervangt de granieten onverzettelijkheid van vd Laan? Zie ik zowel Dijkstra als MacIntosch niet doen.
- wie vervangt de doelgerichte creativiteit van Ritzmeier? Zie ik Nijholt en vd Streek niet meteen doen, die nieuwe Sloveen weet ik even niet
- wie vervangt de explosieve dreiging van Lukoki/Manu? Alleen Narsing is te weinig + bovendien kwetsbaar qua blessures

Kortom, ik weet het nog su net niet .... alleen Reijnen voor Leeuwin brengt mij wel tot rust.
#12
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
juli 13, 2014, 13:43:41
Citaat van: Galdiano op juli 13, 2014, 10:23:48
Wat worden er veel kansen gemist!
Is dat de nieuwe spelersbus op de parkeerplaats?

Nee, integendeel! De bus is alleen van buuten van stickers etc. ontzien (de contouren binne nog zichtbaar). Dit was nog de ouwe.

Had hoopt dat Feldballe zich wat zou doorontwikkelen, maar kwam er i.i.g. gister niet uut. Jammer. Tweede helft voorhoede met Oepie, Hemmen en Feldballe was heel zwak. Hemmen .... toch te statisch, i.t.t. Ogbeche. Bakker, wat maakt die vent een meters, ok gister in sun potsie. Vaak in de 16, dreigend. Bob .... heel matig, had hoopt na een jaar Utrecht mettraine dat die beter was weest. Bijker, Droste, Mo, Bakker, Narsing, Nienhuus, Reijnen, Ogbeche m.i. zekerheidjes voor volgend seizoen.
#13
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
april 11, 2014, 13:10:23
Was geflatteerd, gelijkspel was terecht geweest aldus een goede kennis van mij en insider bij WII. Dit geldt echter voor alle clubs zo nu en dan wel eens dus hoe dan ook, over een heel seizoen staat iedereen wer die hoort. Met 14.000 man tijdens thuuswedstriid tegen Dordt bist gewoon eredivisionist. Voor Cambuur hew ik volgens mij liever Dordt die promoveert i.v.m. budgetten van de clubs concurrentie op de spelersmarkt, maar okay WII verdient het.
#14
Bin nog steeds niet overtuigd van BO. Nog weinig laten zien. Veel clubs had in sien carriere, dat seit ok wat hè. En dan bij Cambuur uutkomme omdat hij ome Dwight nog kent. Andere kant, de TS zal wel wat in hem zien .....
#15
Ik kniep em toch wel wat. RKC is m.i. in staat minimaal 6 punten te halen tegen PEC (voetbalt nergens meer voor, richt zich op beker) en Akkrum (beter voor de club als SCC deruut vliegt). Verliezen tegen Vitesse en een, vrees ik, nederlaag tegen Feyenoord betekent een enorme druk op de pot tegen ADO. ALS dit scenario zich althans voordoet. De wedstriid tegen Vitesse zie ik met spanning tegmoet, maar de uutslag van RKC tegen PEC miskien nog wel meer.